FlowDesign
MF veteraan
- 11 sep 2008
- 18.728
- 1.417
Ok, dan klopt dat iig wel.Lichtste punt. Komt bij het ventiel want die geeft weer iets extra gewicht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ok, dan klopt dat iig wel.Lichtste punt. Komt bij het ventiel want die geeft weer iets extra gewicht.
Met wat voor banden reed je op het circuit?Ik deed vorige week een circuitdag en heb een stukje van de versnellingspook afgesleten bij gebrek aan (goede plaats voor) slijtboutjes. Dat is wel een beetje jammer.
Voor +/- 15 Euro zet je er een nieuw dingetje opIk deed vorige week een circuitdag en heb een stukje van de versnellingspook afgesleten bij gebrek aan (goede plaats voor) slijtboutjes. Dat is wel een beetje jammer.
En deden ze het goed?De 'oude' Angel GT's.
Heeft er iemand al een zijstandaard voet verbreder gekocht bij aftermarket bijvoorbeeld bij Alie.
Ik vind het wel fijn dat ie wat rechter en niet doorzat.
Graag linkje als dat mogelijk is.
Die versnellingspook raak je eigenlijk vrij snel. Heb dat nog voor elkaar kunnen krijgen in de eerste week dat ik erop reed. Bij mij is er ook een stukje van afgesleten
En deden ze het goed?
Voor +/- 15 Euro zet je er een nieuw dingetje op
Vind het wel knap trouwens, dan ging je echt serieus plat
Dat is een goede vraag.Die rode stip op de band, is dat nou het lichtste of het zwaarste punt?
Jazeker. De fabrieksvoorband. De tweede achterband is inmiddels weer op de helft.15 000 km met de orginele GT's?
Jij zet het voorwiel gewoon nooit aan de grond?
Dank voor deze infoDat is een goede vraag.
Ik heb het (als motorbandenhandelaar) aan 5 of 6 verschillende fabrikanten gevraagd (althans, aan hun personeel), en ik krijg verschillende antwoorden. Afhankelijk van de velg en het gebruikte ventiel is het ofwel het lichtste ofwel het zwaarste punt (volgens hun antwoorden). In elk geval hoort de stip bij het ventiel, daar is iedereen het over eens.
De reden is dat je daardoor kan controleren of de band niet roteert (slipt) over de velg.
En of je nu een rubber ventieltje van 12 gram of een druksensorventiel van ruim 50 gram hebt, dat maakt niet uit. Je moet toch balanceren.....
Controleer of ze dynamisch balanceren. Dus op een aangedreven balanceermachine, en dan de loodjes aan de buitenkant van de velg en niet naast elkaar.Dank voor deze info
Ik breng iig m'n motor zometeen weer naar de dealer. Denk dat ze beide wielen maar ff opnieuw moeten balanceren en ook controleren of de band zelf wel goed is.
Op en neer naar Assen merkte ik op de snelweg wel heel duidelijk flinke vibratie in stuur, pedalen en zadel. Zo erg dat m'n rechterhand zo gek tintelend aanvoelde.
iemand hier bekend met de superduke gt wat bij motoport in Echt staat?
Dank voor deze info
Ik breng iig m'n motor zometeen weer naar de dealer. Denk dat ze beide wielen maar ff opnieuw moeten balanceren en ook controleren of de band zelf wel goed is.
Op en neer naar Assen merkte ik op de snelweg wel heel duidelijk flinke vibratie in stuur, pedalen en zadel. Zo erg dat m'n rechterhand zo gek tintelend aanvoelde.