Top
Ik heb zelf een 2017 en mijn handvatten slijten als een malle...... nog nooit meegemaakt met andere motoren.
Zou dat de reden zijn (betere kwaliteit 2018 model) ?
ja daar dacht ik ook aan, en het voorspatbord is anders, zou die de voorpoten beter beschermen?,
die gaan nu nog wel eens lek door uitgeharde vliegen die op de voorvork blijven zitten las ik ergens.
Mijn linker handvat is ook al aardig versleten na 19000 km. Zal wel makkelijk te vervangen zijn?
Ik heb destijds nieuwe handvatten gekregen onder garantie, evenzo kroonplaat T-stuk en stuurklem i.v.m. verkleuring.Mijn linker handvat is ook al aardig versleten na 19000 km. Zal wel makkelijk te vervangen zijn?
Kerel.. mijn schakelprobleem is al even over. En nu je het zegt, de ketting is vervangen. Ik had zelf nooit de link gelegd, bedankt!Ketting slap.
Minder vlot inderdaad, maar aan 110 wil de mijne best wel, zeker met een klein beetje input en een laptop plus wat boterhammen in de topkoffer.Na die laatste softwareupdate wil de neus niet meer omhoog in zijn 3 met 100km/u met TC uit
112 graden vandaag. Ok buitentemp 30+. Ongeveer op 1000 meter hoogte in de file. Behoorlijk heet aan de beentjes
Ik heb afgelopen zondag dit ook gemerkt tijdens een toertocht met 32 graden buitentemperatuur en een veel te grote (trage) groep liep de olietemperatuur op tot 99 graden. Dan is het echt niet fijn meer op de motor. Hebben jullie tips (los van niet meer meedoen aan een toertocht)??? Bijvoorbeeld juist wel of geen doorwaaibroek, mogelijkheden voor hitteschild of wellicht tunen voor meer koeling? Boven 30 graden buiten is het echt niet te harden op deze manier....
Er is nu veel minder verschil tussen sport en street.
Sinds de update zijn de 3 verschillende rijmodi (rij altijd sport of rain, indien nodig) en 3 veringsstanden (altijd sport) voor mij ronduit overbodig, ze hadden er even goed niet kunnen opzitten.
Die heb ik ook, echt top..Kun je voorkomen met beschermkapjes van het Duitse forum, echt top gemaakt voor € 25,00.
Mijn beschermkapjes zitten nu al vol steenslag, beter op je beschermkapje als op je chromen onderpoot.
Hij heeft er nog een paar.....
Zie mijn post hier # 1.607 en # 1.611 van 16-12-2018
Kun je voorkomen met beschermkapjes van het Duitse forum, echt top gemaakt voor € 25,00.
Mijn beschermkapjes zitten nu al vol steenslag, beter op je beschermkapje als op je chromen onderpoot.
Hij heeft er nog een paar.....
Zie mijn post hier # 1.607 en # 1.611 van 16-12-2018
Linkje naar jouw oude bericht over die kapjes
Ah oké, ik had hem niet aangeklikt en dacht alarm ??.... vandaarLinkje naar jouw oude bericht over die kapjes
Deze onlangs vervangen, tank hoeft er niet af. Wel alle Tiewraps los knippen. Achter het balhoofd zit aan beide kanten een zwart kapje, daarachter zit de stekker.Hier ook na 18000 km
Ik denk dat de tank eraf moet ivm. aansluiting verwarming.
Mooi zo scheelt weer, onder garantie vervangen ?Deze onlangs vervangen, tank hoeft er niet af. Wel alle Tiewraps los knippen. Achter het balhoofd zit aan beide kanten een zwart kapje, daarachter zit de stekker.
Het is zeker even gepruts.
PS 19k op de teller was mijn linker glad af en rechts bijna.
Helaas niet, hij is al uit garantie vandaar zelf. Had de mazzel een bijna nieuwe set voor 75,- euro van marktplaats.Mooi zo scheelt weer, onder garantie vervangen ?
Dat was mij ook nog niet opgevallenAh oké, ik had hem niet aangeklikt en dacht alarm ??.... vandaar
Ik heb nog geen ervaring met 20k op één motor erbij zetten, maar het lijkt me niet normaal dat die zo snel verslijten toch?Deze onlangs vervangen, tank hoeft er niet af. Wel alle Tiewraps los knippen. Achter het balhoofd zit aan beide kanten een zwart kapje, daarachter zit de stekker.
Het is zeker even gepruts.
PS 19k op de teller was mijn linker glad af en rechts bijna.