KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Ik heb de originele zonder db killer maar met cat
Ben bang dat het zonder cat weer teveel herrie geeft omdat de db killer er al uit is
 
Met buitenland bedoel je dan denk ik de Duits sprekende landen? Daar zijn ze inderdaad wel streng.
Ik heb inmiddels 6.000km gereden in Spanje en Portugal, en 0 staande houdingen. Kwam in Portugal met 50kmh te snel op een bergpas een politieauto tegen, en die man gaf zelfs een peace teken uit het raam.... heb wel ergens een filmpje van buiten hoe het nu klinkt zonder cat en zonder db killer (akra).

Het ploffen waarvoor iedereen waarschuwde gebeurd echt totaal niet... een heel klein beetje als je een steile afdaling hebt. De quickshifter zorgt heel soms voor een luide knal, maar denk dat ik dat nog geen 10 keer gehoord heb in al die tijd.
 
Als jullie de 'load' veranderen, komt dan alleen de achterzijde omhoog of veranderd er ook zichtbaar iets aan de voorzijde?
 
Vandaag een beetje aan het burnen geweest omdat er zaterdag toch een nieuwe set onderkomt
Met moeite de tmc uit kunnen zetten maar het lukte op een gegeven moment
Nu werkte alleen mijn qs opeens niet meer, na weer activeren van de tmc kwam hij weer terug aan maar bleef een hele tijd het motor teken lampje branden
Alles werkte verder wel ook gewoon vollop power
Na het tanken ging het pas uit
Is een gt hier zo gevoelig voor?
 
Ik heb het dus een keer gedaan toen hij al vast gesjord stond, maar alles werkt nog goed dan....
En zittend doe ik het ook altijd wel, waar staat dat het niet mag? Had de handleiding erbij gepakt maar staat nergens vermeld.

1584649505505.png
 
Neen staat nergens vermeld.

Is vanaf 2017 iedere eerste eigenaar op het hart gedrukt wegens immense miserie toen die dingen net op de markt waren.
 
Inderdaad, kan in storing gaan.
Bovendien, hij verstelt z'n load ook veel sneller wanneer je niet op de motor zit.
 
Mijn aflevering was meer zo van: Hier heb je de sleutels, de rest vind je wel in t boekje....ok doei. Maar zal er op gaan letten
 
Yep, hier ook dezelfde fout gemaakt in 2018. Moest terug naar de dealer om de positie van een onderdeel van de achterste veer opnieuw te laten kalibreren :+
 
Nou,

Tòch maar eens dat MIVV dempertje gemonteerd.
Fluitje van een cent trouwens dat monteren.
Het is de rvs in het zwart geworden met carbon eindkap.
Produceert met DB killer erin niet veel meer geluid dan de originele.
Loopt er verder prima op.
( kan ook niet anders denk ik, want alles wordt toch ‘ geregeld ‘ vòòrdat gassen de uitlaat uit gaan )
Goed tevreden mee 👍
 
Nou,

Tòch maar eens dat MIVV dempertje gemonteerd.
Fluitje van een cent trouwens dat monteren.
Het is de rvs in het zwart geworden met carbon eindkap.
Produceert met DB killer erin niet veel meer geluid dan de originele.
Loopt er verder prima op.
( kan ook niet anders denk ik, want alles wordt toch ‘ geregeld ‘ vòòrdat gassen de uitlaat uit gaan )
Goed tevreden mee 👍
Is het mogelijk om een geluidsfragmentje te posten ?
 
Ik heb veel te weinig tijd om te rijden helaas
Motor is nu bijna 3 jaar oud en pas 7500km
Maar heb hem ook gekocht met maar 1000km en 1 jaar oud
 
Terug
Bovenaan Onderaan