Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat is ideaal, echter zoals hierboven genoemd veert de GT meer dan dat hij dempt.Maar het is wel makkelijk dat je elektronisch 3 standen ter beschikking hebt en ook de load in kunt stellen
Snelweg = comfortStandje Comfort met de oude software sloeg idd helemaal nergens op, net een kamelenrit
Met de nieuwe software rijd ik bijna altijd in Street. Sport vind ik net iets te hard voor de openbare weg en comfort zet ik alleen aan op heel slechte wegen of gravelwegen.
Heb tijdens de rit toch meermaals mijn ABS in de achterrem gevoeld, vettigheid van de weg vroeg dan zeker uiterste concentratie van uw "no nonsems" Gixxer,Nee hoor, die "mist " dat niet, vraagt gewoon meer input van de rijder, maakt het motorrijden net dat beetje spannender.
JA.Maar is het eigenljk wel mogelijk om de semi automatische vering af te laten stellen? Ik meen hier ooit gelezen te hebben dat het wel mogelijk zou zijn.
Maar bedoel jij nou aangepast met gereedschap of digitaal aangepast in de computer?Veervoorspanning is in ieder geval regelbaar, in 'blokken'. Mijne is destijds twee standjes zachter gezet geweest.
Ik weet niet of voor / achter separaat kan.
Digitaal, in de PC.
Ik herinner me een schermpje met balkjes, en een en ander was schuifbaar om de motor op het gewicht van de rijder af te stellen.
Ik heb m'n fuel dongles nog steeds niet gemonteerd. Denk dat ik dat in het voorjaar ga doen.Vorige week een proefrit gedaan op de GT model 2017 met fuel dongel en zonder dongel.
Met dongel vind ik die prettiger rijden.
Maar zou dat ook zo zijn bij de nieuwere model 2019/20.
Want ik ben er nog niet uit welke model ik wil gaan kopen volgend jaar.
Generatie 2 heeft een zwaardere krukas en loopt daardoor ook soepeler en idd. Generatie 3 komt er ook al aan gebaseerd op de laatste SDR 3 zoals FlowDesign al melde.Vorige week een proefrit gedaan op de GT model 2017 met fuel dongel en zonder dongel.
Met dongel vind ik die prettiger rijden.
Maar zou dat ook zo zijn bij de nieuwere model 2019/20.
Want ik ben er nog niet uit welke model ik wil gaan kopen volgend jaar
Wat doen ze allemaal bij deze beurt?Vandaag het kind weer opgehaald van z'n jaarlijkse beurt + 15.000 km beurt (bij 13.500 tellerstand).
Voor het bijvullen van de vorkpoot aan één kant waar afgelopen zomer wat uitgelekt was, heeft KTM Nederland de helft betaald uit coulance. In totaal €317 betaald. Valt me mee.
Terug naar huis lekker binnendoor gereden. Het wegdek was hier en daar nog wel wat vochtig/nat, maar de S22 banden geven echt zoveel vertrouwen, heerlijk
Wat doen ze allemaal bij deze beurt?
De mijne moet er ook voor weg
Ik heb een 2019, de eerste paar duizend zonder dongle gereden, nu al een hele tijd met, en ik vind met echt vele malen fijner. Hij loopt in de stad bij rustig rijden wel vrij rijk, maar dat komt ook de koeling ten goede.Vorige week een proefrit gedaan op de GT model 2017 met fuel dongel en zonder dongel.
Met dongel vind ik die prettiger rijden.
Maar zou dat ook zo zijn bij de nieuwere model 2019/20.
Want ik ben er nog niet uit welke model ik wil gaan kopen volgend jaar.
Lees nogal eens over de Motorex olie die standaard wordt geadviseerd voor KTM motoren. Wordt dit bij de dealer ook standaard gebruikt tijdens een beurt?
Blijkbaar is dit van BO Racing ofzo. Ik had er iig nog nooit van gehoord, maar het voldoet aan alle standaarden (JASO enzovoorts). Heb op de terugweg ook geen enkel verschil in rijden gemerkt, maar zou ook op een oude factuur moeten opzoeken wat er de vorige keer in is gegooid.Lees nogal eens over de Motorex olie die standaard wordt geadviseerd voor KTM motoren. Wordt dit bij de dealer ook standaard gebruikt tijdens een beurt?
Of is ieder andere racing 4 lube 10W50 ook gewoon oké.