Ik heb t ook overwogen na de software update om wat van het brute terug te brengen. Ik herken echter helemaal het "onrustige gevoel bij laag toerental, stapvoets rijden, haakse bochten" niet. Maar echt volstrekt niet.Nee, ik had veel last van het onrustig gevoel bij laag toerental, stapvoet rijden, echte haakse bochten, rotondes dus dat voorgelegd.
Of fueldongels of tandje minder.
En IK ben er tevreden mee en dat is het levensmoto, toch.
Thanks voor de uitleg, hier liggen ze ook al een tijdje klaarWat een teringklus. Heb beide weerstandjes nu op zijn plek zitten. De voorste sensor hoef je niets voor te demonteren.
De achterste is een ander verhaal. Om alleen wat beweging te krijgen in je tank moet je het echt de hele tank losmaken inclusief bochtenverlichting.
Vervolgens kan je je tank ongeveer 7 cm tillen.
Dus 2 bouten onder je zadel, en 2 bouten onder de zwarte kappen van je tank.
Die zwarte kappen moeten uiteraard los.
De oranje kappen zit per kant vast met 1 bout die moet los.
Bij je bochtenverlichting heb je aan de binnenzijde ook een bout.
Wanneer die bout los is, kan je de hele oranje kap inclusief bochtenverlichting naar voren schuiven. Je ontkoppelt de stekker en de hele unit zit dan los.
Nu naar de achterkant:
Eerst knip je de tie wraps om de kabelbundel die langs je frame loopt los te maken. Je moet dan even kijken welke kabel van de lamdasonde is.
Met een schroevendraaier duw je dat stekkertje naar boven, en steek je een andere schroevendraaier in de stekker om hem los te klikken. De sensor is nu los.
om de weerstand erin te kunnen klikken ging ik met een punttang proberen hem in de stekker te duwen m. Met 2 platte schroevendraaiers druk je de stekker erin waarbij je met de ander schroevendraaier de vrouwelijke aansluiting tegenhoudt.
Ik ook niet. Heb ook een Hayabusa gereden (2016 model) en vond de snelheidsbeleving wel anders. De KTM maakt een stuk meer herrieIk heb t ook overwogen na de software update om wat van het brute terug te brengen. Ik herken echter helemaal het "onrustige gevoel bij laag toerental, stapvoets rijden, haakse bochten" niet. Maar echt volstrekt niet.
Kwam je van een viercilinder voordien?
93 dB? Geloven ze dat zelf?Ik had voor de aardigheid een mailtje gestuurd naar Austin Racing met de vraag of er voor de V3 250mm ook
db-killers verkrijgbaar waren omdat ik me toch beetje zorgen maakte voor de Eifel-pliesie.
Hieronder hun antwoord :
Austin Racing <sales@austinracing.com>
Hello Ruddy,
Thanks for your email.
The V3 250MM homologated has welded internals so there is not a removable baffle.
The DB level for this exhaust is around 93DB.
I hope this helps.
Kind Regards
Josh
Begint hij niet aan, heb het al eens nagevraagd.Misschien kunnen ze bij pajic er een extra db killer inzetten
Zit je al lang op lezen?Certificaat en e keur zegt niks
Als ze een meting doen en hij maakt teveel herrie krijg je gewoon een boete
Je kunt namelijk zelf aan de uitlaat hebben gerommeld, glaswol kan vergaan zijn, katalysator kan aangepast zijn ed
En dat gaan ze echt niet allemaal terplekke controleren
"al heb je het wel en ze gaan dB's meten en het is harder dan toegestaan, dan ben je alsnog de sjaak."Wat ben je toch weer grappig, zoals altijd...
Ik onderbouw gewoon waarom een e keur niet altijd iets wil zeggen.
Gefeliciteerd, gaaf ding!Daar staat ie dan
Bekijk bijlage 1606985
Op de kar ermee.
Er stond een straf windje..
maandagmorgen melden bij de rdw
Bekijk bijlage 1606984
Daar zou ik ook wel interesse in hebbenOp het Duitse forum is iemand die zegt dat zijn dealer het "Track Pack" ook op de 1e Gen. GT kan zetten, hij gaat dit in April laten doen zegt hij.
Ik heb zo mijn twijfels maar blijf het volgen..... fingers crossed
en ik zag ook een bekende rondzweven hier van ''vroegah'' toen het arnhem topic nog volgespamd werd elke avond
Maar is een ritje mken binnenkort @Maus75