KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Als je in onze jeugd zulke fiets had was je dé man,
(Ik had er geen, Maar met mijn opgefokte Honda CB50 heb ik menig Zündapp & Kreidler in het zand doen bijten!)
 
Deze heb ik vorig jaar eigenlijk de meeste kilometers op gemaakt
 

Bijlagen

  • AD52EE9C-2329-4A47-95BB-A2FAC44ADB9F.jpeg
    AD52EE9C-2329-4A47-95BB-A2FAC44ADB9F.jpeg
    437,2 KB · Weergaven: 7
Ik heb trouwens ook Carbon besteld bij Maxi carbon uit italie. Ziet er netjes uit, goede recensies en netjes geprijsd.

de hugger moet nog geproduceerd worden, maar 2 anders delen waren op voorraad en hebben ze gelijk vandaag verstuurd. Zal de bevindingen hier delen. En als iemand anders nog interesse heeft in Carbon delen, kan het wellicht met de hugger van mij mee. Scheelt verzendkosten
 
laatste 5 jaar achterlijk duur geworden. Zie prijzen van €5000,- en meer voorbij komen voor bij elkaar geraapte dingen met imi troep erop. Maar uiteindelijk is het wat de gek er voor geeft natuurlijk.
Ik vroeg het mij af,ik weet er één te staan vraagprijs €4000 maar ik weet niet hoe origineel hij is,een groene
 
laatste 5 jaar achterlijk duur geworden. Zie prijzen van €5000,- en meer voorbij komen voor bij elkaar geraapte dingen met imi troep erop. Maar uiteindelijk is het wat de gek er voor geeft natuurlijk.
Ja idd, ooit eens een 3 gang van gehad ,maar het meeste op fs1 gereden . Had ik ze mr bwaard
Dingen kosten geld nu pfff ....
wij ruilden ze gewoon voor iets onnozels in die tijd
 
Die heb ik helaas niet,hij staat in akersloot en ik woon in Hilversum,maar ik hoef geen kreidler maar ik vroeg mij gewoon de waarde af

Als het een nette is die ook enigsinds klopt en waarvan niet alles imi is dan zou het een normale prijs kunnen zijn. Maar het koopje van de eeuw is het sowieso niet.
 
Ja idd, ooit eens een 3 gang van gehad ,maar het meeste op fs1 gereden . Had ik ze mr bwaard
Dingen kosten geld nu pfff ....
wij ruilden ze gewoon voor iets onnozels in die tijd
Tja een fs1. Alle vier de versnellingen naar beneden. Dat staat me nog bij en dat ik ermee op mijn plaat ging.
 
Heb me net weer iets nieuws meegemaakt. Ik was de druppellader aan het aansluiten en hier stond geen spanning op. Ik had dus niet op volgorde aansluiten gelet en eerst min aangesloten. Bij aansluiten + vonktie die en sloeg de startmotor een keer over. Alles doet het gewoon nog, maar toch vreemd aangezien er geen spanning op stond.
 
Nou 2 uurtjes later besloten toch ff te gaan rijden. Mijn 3 druppel laders hangen aan 1 verdeeldoos. Deze schakel ik dus eerst uit met zijn knop en ik koppel de ktm af. Ik rij deze naar buiten en ik ruik iets smeulen en zie rook. Ik begin direct alles uit te trekken en verfik me aan een kabel die op de grond valt. Dit is het resultaat:
IMG_20210319_164241.jpg
 
Nou 2 uurtjes later besloten toch ff te gaan rijden. Mijn 3 druppel laders hangen aan 1 verdeeldoos. Deze schakel ik dus eerst uit met zijn knop en ik koppel de ktm af. Ik rij deze naar buiten en ik ruik iets smeulen en zie rook. Ik begin direct alles uit te trekken en verfik me aan een kabel die op de grond valt. Dit is het resultaat:Bekijk bijlage 1609295
Ow man,
Even geluk gehad denk ik.
 
Oei ,dass mazzel ......bij mij is de motor van compressor vorige wk spontaan in de fik gevlogen (stond voor de motor)
Binnen sloeg de aardlek eruit dat was mijn geluk ,en trigger om de garage in te duiken ,snel alles naar buiten en uit laten roken pfff
Billen momentje ......
 
Nou 2 uurtjes later besloten toch ff te gaan rijden. Mijn 3 druppel laders hangen aan 1 verdeeldoos. Deze schakel ik dus eerst uit met zijn knop en ik koppel de ktm af. Ik rij deze naar buiten en ik ruik iets smeulen en zie rook. Ik begin direct alles uit te trekken en verfik me aan een kabel die op de grond valt. Dit is het resultaat:Bekijk bijlage 1609295
Het lijkt mij bij nader inzien er niet op dat de druppellader dat veroorzaakt heeft, Maar door een kortsluiting zal de accu zijn sterkere stroom door de kortsluiting hebben gejaagd met deze gevolgen.
Startte de motor daarna nog vlot?
 
Terug
Bovenaan Onderaan