KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Arrow binnen 👍🏻
2E2306A4-244E-4659-A8D3-22FDC3128D45.jpeg
 

Bijlagen

  • 170A2E9A-60E6-44F6-A1DD-7EC00FCD714C.jpeg
    170A2E9A-60E6-44F6-A1DD-7EC00FCD714C.jpeg
    233 KB · Weergaven: 18
Trouwens een vraag voordat ik een halve dag Google aan het doorspitten ben. Wat is de makkelijkste manier om een Tom Tom 550 netjes bevestigen en hoe zit dat met alle Bluetooth verbindingen tussen motor, telefoon, headset en TomTom. Ik denk TomTom rechtstreeks aan de headset en telefoon+headset aan de motor klopt dat?
 
Trouwens een vraag voordat ik een halve dag Google aan het doorspitten ben. Wat is de makkelijkste manier om een Tom Tom 550 netjes bevestigen en hoe zit dat met alle Bluetooth verbindingen tussen motor, telefoon, headset en TomTom. Ik denk TomTom rechtstreeks aan de headset en telefoon+headset aan de motor klopt dat?
Dmv originele KTM navigatie beugel van 80 euro.
dan kan je de originele tomtom houder plaatsen.

Voor de voeding heb je achter je dashboard een ACC1 en ACC2 stekkers. De een is geschakeld en de ander constant. Je moet even checken welke wat is.

Wat betreft bluetooth kan je je TomTom pairen met je headset. Ik vond het alleen lastig omdat Flitsmeister + spotify + TomTom niet goed met elkaar overweg konden.
Ik heb een Scala Rider Q3 die laatste tijd wat kuren begint te vertonen dus dat kan ook daaraan liggen.
158F53B1-CB2C-4C9B-982B-00185131594F.jpeg
 
Zo. Lang afwezig geweest op MF maar nu ik wee wat anders heb gekocht toch maar is melden hier. Heb alle pagina's al doorgespit. Leuk alle info te lezen over de 1290GT. Heb een 2d gen zwarte GT gekocht. De koffers zitten er al bij. ergo zadels voor en achter bij de koop erbij bedongen. Zojuist ook een mooie arrow racetech titanium dempert besteld. Komt morgen binnen dus kan er mooi meteen op. Dan nog een keuringsafspraak maken (het is een belg, in NL helemal geen tweedehand van de 2e generatie in de aanbieding) en dan gas erop! morgen plaatjes.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen met de Arrow pijp als hij op de motor zit. Ik vind de lasnaad die op de demper zit toch wat minder..
 
Laatst bewerkt:
Zo ooit tijdens een rondrit achter een vulcan moeten aanrijden die van die speldekopjes van pinkertjes had, écht niet wat je verstaat onder "richtingaanwijzer"!
Kwam nog bij dat daar een kachelpijp van een uitlaat onder hing waar ik na één uurtje al barstende koppijn van had,
Tijdens de stop vriendelijk gezegd dat ik niet meer achter dat lawaaiding aan wou rijden, was geen andere keuze zei de leider, rondrit is zonder mij verder gegaan.
 
Trouwens een vraag voordat ik een halve dag Google aan het doorspitten ben. Wat is de makkelijkste manier om een Tom Tom 550 netjes bevestigen en hoe zit dat met alle Bluetooth verbindingen tussen motor, telefoon, headset en TomTom. Ik denk TomTom rechtstreeks aan de headset en telefoon+headset aan de motor klopt dat?

 
Handig filmpje. Maar Past die originele beugel ook op een gen 2?
Ze zijn bij ktm niet heel erg duidelijk in wat nu wel en niet op welk model past.
 
Ik zag ook op internet dat men op de gen2 op de bevestiging van de stuurstang monteren. Nadeel is weer dat je redelijk laag naar beneden moet kijken om erop te kijken.
Bij de 1290 GT gen 1 en de 1290SA is het inderdaad wel beter geregeld om het boven de teller te monteren.
 
Van de GEN2 veronderstelt KTM denk ik dat ja maar de app op je gsm en dashboard moet gebruiken.
 
Van de GEN2 veronderstelt KTM denk ik dat ja maar de app op je gsm en dashboard moet gebruiken.
Opzich ik werkt dat ook mooi voor navigatie van a naar b. Maar routes inladen kan niet dus daar heb je eigenlijk niets aan.
Vanavond de eerste mods geïnstalleerd
 

Bijlagen

  • B0C4819C-BC57-479A-BFCC-F5E2D73A5400.jpeg
    B0C4819C-BC57-479A-BFCC-F5E2D73A5400.jpeg
    672,6 KB · Weergaven: 20
  • 498A8BAD-6CC7-4AF4-8F00-E62D8E4E5C05.jpeg
    498A8BAD-6CC7-4AF4-8F00-E62D8E4E5C05.jpeg
    220,9 KB · Weergaven: 19
  • AB451249-8CF5-4CE6-90EC-D3612293E0D6.jpeg
    AB451249-8CF5-4CE6-90EC-D3612293E0D6.jpeg
    358,7 KB · Weergaven: 18
Opzich ik werkt dat ook mooi voor navigatie van a naar b. Maar routes inladen kan niet dus daar heb je eigenlijk niets aan.
Vanavond de eerste mods geïnstalleerd
Wil je eens een foto posten van je hele motor met de nieuwe uitlaat? Zit stiekem voor mijn R naar onderstaande slip-ons te kijken maar vind het echt lastig.

- Arrow Race-Tech zwart
- Arrow Race-Tech titanium (die jij hebt)
- SC project SC1R titanium
- Tweedehands Akrapovic titanium
 
Opzich ik werkt dat ook mooi voor navigatie van a naar b. Maar routes inladen kan niet dus daar heb je eigenlijk niets aan.
Vanavond de eerste mods geïnstalleerd
Hoe werkt die navi dan precies? Kun je geen gpx op je telefoon laden en deze door de ktm in het scherm aflezen?
 
Maar je hebt hem al aardig vies....
Dat is van het ritje naar de rdw. Zaterdag was ik hem 😇
Zie ik nou een glimp, van een kreidler daar staan........?
ja, goed gespot. Van 2 zelfs
Wil je eens een foto posten van je hele motor met de nieuwe uitlaat?
Doe ik zaterdag ff 👌🏻
Hoe werkt die navi dan precies?
Je hebt een app op je telefoon. Ktm my ride. Kost eenmalig 9 euro. Kaarten streamt ie maar kan je ook downloaden van heel de wereld. Op je telefoon kan je dan net zoals je auto navi een adres of POI ingeven. Je kunt ook snelwegen vermijden en tolwegen en onverhard net zoals in de auto. Dan druk je op bereken en gaan en dan verschijnen er in het scherm van de motor pijlen. Over 300 meter linksaf, 200, enz. Dus je kunt prima naar een adres of plaats rijden. Maar van tevoren een route maken op de pc en die inladen kan dus niet.
 

Bijlagen

  • 064FBD0E-6320-4C38-B11A-E60448F080C6.jpeg
    064FBD0E-6320-4C38-B11A-E60448F080C6.jpeg
    494,2 KB · Weergaven: 13
  • Leuk
Waarderingen: R0y.
Terug
Bovenaan Onderaan