Dat heb ik opgelost door een stukje van die schakelaar af te veilen. Nu gaat het prima.
Voor de liefhebbers, ik heb een blog van het afgelopen Hemelvaart weekend geschreven. 4 dagen rondgetoerd met Horizon Reizen.
https://www.ronputting.nl/ride-on-horizon-sauerland/
Goed om te weten.Nog een ervaring: Dunlops werken niet onder een SDGT. Heb vorig jaar een RoadSmart gehad en nu de nieuwste SportSmart MX. In beide gevallen wordt de motor instabiel boven de 200 km/u. En met geladen zijkoffers helemaal! Pendelen en zo. Niet fijn. Vrienden rijden met de Conti Road Attacks en die hebben nergens last van. Over een maand zijn de Dunlops oppelepop en dan moet ik ze niet meer.
Ai, dat is balen
Wat is er beschadigd?
Komt het op je eigen conto of wordt het een zaak voor de verzekering?
Op deze manier: Pack Jack draagbare motorkrik - instelbaarKetting smeren zonder paddockstand is lastig, maar met een tweede man erbij wel te doen. Hoe doen jullie dat op reis?
Je hebt gelijk, dat is bij enkelzijdige wielophanging lastig.Handig ding, vraag me alleen wel af waar te plaatsen onder een Superduke.
Ik gebruik meestal een stuk hout, onder de uitlaat. Zou met dat apparaat ook moeten kunnen, al zou ik met het oog op bescherming tegen krassen iets qua beschermend materiaal aanbrengen (hout, niet rubber, want de uitlaat kan heet zijn op het moment dat je de ketting smeert).Handig ding, vraag me alleen wel af waar te plaatsen onder een Superduke.
Zat met een aantal vragen over de SDGT..
Weten jullie of het mogelijk is om de dimlicht ook overdag aan te zetten?
Hij gaat zaterdag ook voor de 1000km beurt. Hebben die nieuwe motoren geen onderhoudsboekje om onderhoud in bij te houden? Of wordt het digitaal bijgehouden?
1) Ja, DRL in menu uitzetten
2) Ja, check handleiding
Thanks!
2) In handleiding staat dat dit in het service en garantieboekje moet worden vastgelegd, alsmede op KTMdealer.net. Neem aan dat je dus een boekje behoort te krijgen?
Ik kreeg het boekje van de dealer toen ik 'm ophaalde van de 1000 km beurt.Thanks!
2) In handleiding staat dat dit in het service en garantieboekje moet worden vastgelegd, alsmede op KTMdealer.net. Neem aan dat je dus een boekje behoort te krijgen?
Klopt. Verlenging van mobiliteitsgarantie staat trouwens ook op de factuur. Voor het mooie zou ik eigenlijk het boekje even moeten laten bij-stempelen, maar in principe legt de dealer zo'n beetje iedere handeling digitaal bij KTM vast.Ik kreeg het boekje van de dealer toen ik 'm ophaalde van de 1000 km beurt.
Daarnaast is het voor de garantie ook heel belangrijk dat alles in het systeem van KTM wordt geregistreerd.
Handig ding, vraag me alleen wel af waar te plaatsen onder een Superduke.
Knap vervelend, dit soort grappen. Sterkte!
@ Ron Putting: leuke verhalen op je site. je bent een echte kilometervreter, eerst lopend (marathon, poeh) en nu motorisch. Op 1 dag naar Luxemburg, bochten pakken en weer terug bijvoorbeeld, zijn er niet veel die zo bijna 1000 km op een dag maken.
Same hereDan neem je een éénzijdige paddockstand en je steekt de bus gewoon links in de as van het achterwiel. Doe ik al jaren zo. Want mijn Triumph Speed Triple had ook een éénzijdige ophanging. De stand die ik speciaal voor de Speed kocht past ook in de as van de SDGT. Soms moet je mazzel hebben.
Dan neem je een éénzijdige paddockstand en je steekt de bus gewoon links in de as van het achterwiel. Doe ik al jaren zo. Want mijn Triumph Speed Triple had ook een éénzijdige ophanging. De stand die ik speciaal voor de Speed kocht past ook in de as van de SDGT. Soms moet je mazzel hebben.