denuff
MF veteraan
Nee heb al 14 jr pen in bovenbeen ,plaatjes rugwervelsMaar die moet er dan later weer uit?
Als ik de oven in ga is zijn er uit ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee heb al 14 jr pen in bovenbeen ,plaatjes rugwervelsMaar die moet er dan later weer uit?
En de MRI?Nee heb al 14 jr pen in bovenbeen ,plaatjes rugwervels
Als ik de oven in ga is zijn er uit ....
#metoo!Ja joh, dit soort dingen gebeuren. Niemand doet het expres. Niks aan te doen. Opstaan en weer verder.
Positief punt: wat is de GT een geweldige motor voor een heuvel- en bergachtige omgeving. Perfect sturen, remmen, lekker geluidje uit de Akra en wat een power
Ook met koffers prima sportief te berijden. Grote actieradius op volle tank. Veruit de beste motor die ik ooit heb gehad
Ik moet toch een afspraak maken voor een beurt, maar vertel?Dat ligt niet aan de crash denk ik. Gekend probleem.
Bekend probleem bij de Superduke inderdaad.Heb wel een lekkende radiator zie ik nu. Iemand tips hiervoor? Het lijkt van boven te komen vlak bij het bevestigingspunt.
Geen garantie zeker?Bekend probleem bij de Superduke inderdaad.
Ik rij zelf een GT van eind 2018 en daar is twee weken terug de radiateur voor de tweede keer vervangen.
Schijnt bij de GT erg bijzonder te zijn.
Radiateur was gescheurd bij het ophangpunt links boven.
Dealer kon niet aangeven hoe dit komt.
Er staat wel het eea op YouTube.
Of top ,is titanium he , Duwen ze me gewoon in , nog 1 x in december dan ben ik er al 4 x ingeweest afgelopen 2 jr iets met m,n nieren als deze ook goed is ....ben ik ontslagen zeg mr van zhuis .En de MRI?
Ik heb m in garantie vervangen op 45 K.
Ik heb extra garantie bijgekocht , dus voor mij kosteloos vervangen.Geen garantie zeker?
Quanta Costa?
Wat zijn "de andere dingen" ? Ik ben wel even benieuwd wat ik nog meer kan verwachtenBij mij was dat met de GT ook zo hoor. Enige kosten waren letterlijk onderhoud, banden, een accu en twee kettingsets.
Ik had voor de andere dingen gelukkig de verlengde garantie genomen.
Weet ik ook nog niet, maar heb er ondertussen 36k op staan zonder problemen met soms toch wel heel intensief gebruik.Wat zijn "de andere dingen" ? Ik ben wel even benieuwd wat ik nog meer kan verwachten
Ik heb hetzelfde bouwjaar maar slechts de helft van het aantal kilometers, en behalve de vervangen remcilinder heb ik gelukkig helemaal niets wat op jouw lijstje staat en ook geen andere problemen.Tja KTM komt niet in de buurt van een Japanner qua betrouwbaarheid. Die spannen de kroon. Ik heb er ook bijna 35k kms op met bouwjaar 2018 en het volgende is onder garantie vervangen:
- Remschijven en remblokken onder garantie vanwege de kwaal waarbij de remschijf vanuit de fabriek niet goed op gemonteerd zat
- Remschijven afgedraaid waarbij ze dit keer wel het probleem opgelost hebben
- Tankdop die afbrak
- Remcilinder vervangen door een terugroepactie
- Accu vervangen na een half jaar. Inmiddels red deze het ook niet en zat laats weer met 11v in de ochtend waarbij de startmotor niet aansloeg. Hij stond maar een week stil. Terwijl ik hem tegenwoordig regelmatig aan de Optimate 5 heb hangen om dit te voorkomen. 1 week niet gedaan en hij startte al niet meer. Ik heb met mijn voorgaande japanse racers nog nooit een lege accu gehad. Zelfs mijn racer die een jaar in de opslag stil stond startte vrolijk zonder problemen.
Voor de rest:
- Achterlichtbevestiging is laats afgebroken
- Defecte gear position sensor die bij KTM meer doet dan alleen kijken in welke versnelling hij zit. Verklaarde ook het random uitvallen als ik net ging optrekken
- Krukassensor defect. Motor sloeg niet meer aan
- Ieder jaar moet er een nieuw mechanisme op de uitlaatklep omdat hij na 1 jaar al vastloopt waardoor je weer storingen krijgt.
Dingen die me laats opvielen:
- Bouten en moeren roesten nogal snel. Heb laats een paar torxbouten van de voorwork 1 voor 1 met een messing borstel ontroest.
- Stuurgewichten roesten waardoor het verf afbladderd.
- Verf van het stuk metaal van de oliedop is aan het afbladderen.
- Linksonder radiator is aan het roesten. ZIe daar ook bobbeltjes op het verf. Komt blijkbaar omdat er water daar achterblijft. na ieder wasbeurt ga ik met de compressor op de radiator spuiten en komt er een flinke hoeveelheid water nog uit.
Nou zijn dit allemaal kleine dingen gelukkig. Motorisch is het een robuust beest. Een nadeel is dat de 1290GT eigenlijk geen concurrent heeft. Na 5 jaar kan ik alweer kijken voor een andere zakelijke motor en ik gok dat het gewoon een neiuwe 1290 GT wordt.
Pffff ook een dikke fiets hoorNu dat de SDGT opvolger toch maar op zich laat wachten, zijn er nog onder jullie die al eens met 'n scheef oog naar de nieuwe BMW M1000XR hebben gekeken? Toen ik mijn SDGT kocht heb ik ook al getwijfeld tussen de toen huidige S1000XR . IK heb geen enkel moment spijt gehad van de aankoop van de KTM, maar die nieuwe M1000XR lijkt me toch ook wel gaaf. Heb trouwens nog nooit met zo'n XR gereden, misschien valt het wel gewoon tegen, geen idee eigenlijk.
4 in lijn is voor auto's... Een V4 daarentegenIedere keer ik een viercilinder test, kom ik ontgoocheld terug.