Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar heeft iemand een schema van KTM waarop je kunt zien hoe de originele is aangesloten?Op de claxon zitten maar twee draden waarvan er een door je schakelaar gaat
Ik had hem nu zo aangesloten
Bekijk bijlage 1421121
Gefeliciteerd met je nieuwe fietsHallo Superdukers,
Sinds van de week eigenaar van een nieuwe GT.
Al een honderd of 8 mee gereden.
Voorheen van alles al gereden:
Dikke twins uit Italië....jappen en nog veel meer...
Eerste ervaringen:
Stuurt lekker en remt goed.
De std. Pirelli GT,s voelen prima aan.
Zitpositie is fijn; Lekkere aanvalshouding maar toch comfortabel!
Blok loopt behoorlijk soepel.
De settings ook wat mee gespeeld;
De bloksettings street en sport geven weinig merkbaar verschil ?
De Rainstand is natuurlijk makkelijk bij een flink nat wegdek,
maar biedt wellicht ook gemak in gebieden waar veel krappe haarspelden elkaar opvolgen....
Ook in de settings voor de vering heb ik tot nu toe geen grote verschillen geproefd ( nog niet )
Klein minpuntje is wel als je de motor precies op eenzelfde gasstand wilt houden bij wat lagere toeren...
Beetje snukken ( KFR )
Goed mee tevreden.
Al met een big smile afgestapt èn rondgereden
Gents, ik sprak zaterdag bij JTX een man wiens maat met z'n Super Duke R tijdens een wheely met 150 km/h ten val was gekomen. Die maat had het vermoeden dat de elektronica een hickup had gehad waardoor hij te ver achterover is gegaan, verder dan de software normaal gesproken toelaat. Een maand geleden ongeveer had ik ook zo'n momentje. Ik reed al op één wiel, gaf wat gas en waar die normaliter dan eigenlijk niet zoveel meer doet (door de TC), ging ik ook ineens bijna achterover.
Ik vroeg me af of meer hier dit herkennen?
Jep. Soms laat ie m merkelijk hoger komen dan anders, zonder voorafgaande reden. Meestal dan ook aprupter, sneller, vaak door bv een kleine bult in het wegdek, niet altijd.Gents, ik sprak zaterdag bij JTX een man wiens maat met z'n Super Duke R tijdens een wheely met 150 km/h ten val was gekomen. Die maat had het vermoeden dat de elektronica een hickup had gehad waardoor hij te ver achterover is gegaan, verder dan de software normaal gesproken toelaat. Een maand geleden ongeveer had ik ook zo'n momentje. Ik reed al op één wiel, gaf wat gas en waar die normaliter dan eigenlijk niet zoveel meer doet (door de TC), ging ik ook ineens bijna achterover.
Ik vroeg me af of meer hier dit herkennen?
Nope, dan zet ie je voorwiel gewoon op de grond. Wat ik bedoel is dat ie juist meer gas geeft dan je verwacht.Ik heb toen met hard optrekken gehad dat de ontsteking weg viel. Ik denk dat het kwam omdat mn voet tegen de schakelpook kwam en de QS de ontsteking stopt. Misschien ook het geval tijdens het wheelien?
Inderdaad. Maar soms kun je het gas gewoon vol open houden en dan gaat het voorwiel langzaam naar beneden.Jep. Soms laat ie m merkelijk hoger komen dan anders, zonder voorafgaande reden. Meestal dan ook aprupter, sneller, vaak door bv een kleine bult in het wegdek, niet altijd.
Niet per se verwonderlijk, zover ik weet heeft de gt geen wheeliecontrole, kijkt hij enkel naar snelheidsverschil voor en achterwiel. Dus houdt hij je helemaal niet écht tegen om achterover te gaan.
Voetje op de rem klaarhouden, zoals altijd.
Aan 150 zijn wheelies sowieso op koppeling of door een bult of knik, als je dat wil trekken weet je beter wat je doet. Moet je achteraf ook niet lopen zagen.
......verschil is met name meer traction control, vandaar
Grootste verschil is voor mij de gasreactie bij kleinere gasopeningen.
Niet altijd even veilig om op de electronica te "rekenen", ik zie deze middelen meer als een hulp "als het even misgaat", voor de rest hou ik liever zelf de controle en schakel de TC uit om (sporadisch!) te wheelyën.Inderdaad. Maar soms kun je het gas gewoon vol open houden en dan gaat het voorwiel langzaam naar beneden.
In deze sporadische gevallen verwacht je dat ie dat doet, maar klap je ineens bijna achterover.
Wat dat betreft kun je TC beter uitzetten als je wheelies wil maken.
Ik reken er niet op, maar je raakt eraan gewend.Niet altijd even veilig om op de electronica te "rekenen", ik zie deze middelen meer als een hulp "als het even misgaat", voor de rest hou ik liever zelf de controle en schakel de TC uit om (sporadisch!) te wheelyën.
Mijn gt begint nadrukkelijk valse neutralen te ontwikkelen en uit versnelling te springen. Van 2 naar 3 en 5 naar 6. Vroeger had ie dat niet. Zijn er nog die dat hebben?
[/Q
Had ik ook tijdens vakantie, maar dan alle versnellingen. Ketting bleek te slap. Na spannen geen last meer van.