Kun je..

Moet ik gebanned worden?

  • Ja

    Stemmen: 6 40,0%
  • Oui

    Stemmen: 1 6,7%
  • Yes

    Stemmen: 1 6,7%
  • Si

    Stemmen: 2 13,3%
  • Hij weer

    Stemmen: 5 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    15

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.650
113.266
Rèswèk
...als je gebanned bent wel je profiel veranderen??? :? :?

:P :9

getuige de ondertitel van piet 7
 
btw, wat doet mijn nickname in jou onderschrift :?

(EDIT: aardbijen) ;)
full



Waarom sta ik er niet in :?
 
btw, wat doet mijn nickname in jou onderschrift :?

(EDIT: aardbijen) ;)
Die zie ik als bourgondiers en nodig ik van de zomer uit voor een biertje en een vleesje van het vuur
 
ik heb YES gestemd

[edit] "Oui"... [/edit]
 
Die zie ik als bourgondiers en nodig ik van de zomer uit voor een biertje en een vleesje van het vuur


:} dat allemaal prima hoor!!

(maareh, wat is je doel? Provoceren, Laten Happen, Vrienden maken, onrust stoken, verwarring zaaien?) :+

[me]smitjr is het effe kwijt :9 [/me]
 
:} dat allemaal prima hoor!!

(maareh, wat is je doel? Provoceren, Laten Happen, Vrienden maken, onrust stoken, verwarring zaaien?) :+

[me]smitjr is het effe kwijt :9 [/me]

Zij die in mijn onderschrift staan, samen met degenen die het van zichzelf weten zoals bijv Ferko, hebben door hun manier van optreden op MF, d.w.z. sportief, openhartig, ruimdenkend recalcitrant en toch ook een beetje basaal de aandacht op zich gevestigd, wat niet wil zeggen dat ik het altijd met ze eens ben... daarom! Het verhaal is véél langer, maar niet voor in een topic dat over 5 minuten een slotje heeft...


Zéér, zéér zéér oprecht dus
 
Zij die in mijn onderschrift staan, samen met degenen die het van zichzelf weten zoals bijv Ferko, hebben door hun manier van optreden op MF, d.w.z. sportief, openhartig, ruimdenkend en toch ook een beetje basaal de aandacht op zich gevestigd, wat niet wil zeggen dat ik het altijd met ze eens ben... daarom! Het verhaal is véél langer, maar niet voor in een topic dat over 5 minuten een slotje heeft


:} voor de "bokaal" :}
Ik kom graaag eens een stukje vlees van het vuur halen, en een biertje/fris uit de koelkast graag :P
 
Acoustische schrijf je: Akoustische

akous·tisch (bn.)
1 op of door geluid werkend
2 betr. hebbend op de geluidsleer

vormfoutje



[edit]rode knippertjes gelijk opgeslagen[/edit] :}
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan