Kwaad op eurosport!!!!!!!!

De twee talen keuze is een keuze van de zender zelf als het goed is. Het kunnen kiezen tussen de twee talen is een keuze van jezelf. Die maak je namelijk als je de tv koopt. ;)

Heerlijk trouwens die engelse ADHD-tjes. Op een gegeven moment ging de pit-reporter in de commentator box zitten omdat het zo`n spannende race was ;) (500)
 
commentaar op eurosport kan je idd beter negeren
wat ik wel vind is dat je als je thuis een gezinnetje hebt zitten goed moet bedenken wat voor risico je neemt. je bent knap stom bezig feitelijk, je weet namelijk dat je het risico loopt te verongelukken, hoe vaak je ook denkt, dat gebeurt mij niet. ik kan me de kick goed voorstellen, maar nu vindt iedereen het zo zielig voor zn vrouw en kinderen (including me) maar ga dan ook nie motorsporten... je hebt verantwoordelijkheden.
 
commentaar op eurosport kan je idd beter negeren
wat ik wel vind is dat je als je thuis een gezinnetje hebt zitten goed moet bedenken wat voor risico je neemt. je bent knap stom bezig feitelijk, je weet namelijk dat je het risico loopt te verongelukken, hoe vaak je ook denkt, dat gebeurt mij niet. ik kan me de kick goed voorstellen, maar nu vindt iedereen het zo zielig voor zn vrouw en kinderen (including me) maar ga dan ook nie motorsporten... je hebt verantwoordelijkheden.

Als jij op weg naar je werk een ongeluk krijg mag je maar blij zijn dat dit soort dingen niet door anderen aan je gezin word verteld.
 
De twee talen keuze is een keuze van de zender zelf als het goed is. Het kunnen kiezen tussen de twee talen is een keuze van jezelf. Die maak je namelijk als je de tv koopt. ;)

Heerlijk trouwens die engelse ADHD-tjes. Op een gegeven moment ging de pit-reporter in de commentator box zitten omdat het zo`n spannende race was ;) (500)
De zender zend het signaal uit, maar je lokale provider (lees: de gemeente) bepaalt of het wordt doorgegeven. Huidige generatie TV's hebben helaas meestal geen taalkeuze knop (I/II) meer.

Overigens heb ik me laten vertellen dat je op een analoge schotel gewoon de engelstalige eurosport kunt ontvangen, maar op een digitale niet.
 
Hmm, weet iemand van jullie of dat Eurosport nog wel tweetalig uitzend? En over dat de meeste tv's geen tweetalige functies ondersteunen, denk ik dat het wel meevalt. De Philips-tv's iig nog wel. De "I-II"-knop zit dan ook niet voor niets op de afstandsbedieningen (vorige maand nog een nieuwe gehaald).
 
Vorig jaar zijn er in de Nederlandse motorsport zeker vier mensen om het leven gekomen. Is niet leuk, echter, we zijn allemaal vrijwillig op baan op gegaan en weten waar we aan begonnen zijn. Zo ook met Kato, ga dus nu niet lopen janken dat het zo erg is dat hij overleden is. Met 300+ km/h rijden met alleen een dooie koe aan en een plastic potje op je hoofd moet je dus behoorlijk kortzichtig zijn om te denken dat er geen zwaargewonden/dooie kunnen vallen.
 
via een goedkoop analoog satelliet setje kan ik prima Eurosport ontvangen MET engels commentaar.
via mijn digitale set alle talen behalve Engels tenzij..... de spaanse commentatore aan zijn siesta :z bezig is dan krijg ik in ene weer wel engels commentaar.
ik weet niet hoe het zit met een digitenne (.nl)

Roel
 
Ik vind gewoon dat het niet uit maakt voor een persoon welk risico hij/zij ook neemt. Het verlies van iemand door een ongeluk is en blijft verschrikkelijk.

En om dan in jouw woorden te zeggen eigen schuld dikke bult komt bij mij een beetje bot over.
 
Ze nemen risico omdat de will to win in hun bloed zit. Ze nemen risico om hard te gaan, maar geen enkele coureur/motorrijder stapt op de motor om zich dood te rijden.
 
Vorig jaar zijn er in de Nederlandse motorsport zeker vier mensen om het leven gekomen. Is niet leuk, echter, we zijn allemaal vrijwillig op baan op gegaan en weten waar we aan begonnen zijn. Zo ook met Kato, ga dus nu niet lopen janken dat het zo erg is dat hij overleden is. Met 300+ km/h rijden met alleen een dooie koe aan en een plastic potje op je hoofd moet je dus behoorlijk kortzichtig zijn om te denken dat er geen zwaargewonden/dooie kunnen vallen.


|( |( |(

Lekker kortzichtig weer....
 
Oh ja, wat is daar zo kortzichtig aan? Kortzichtig ben je als je niet de consequenties van iets inziet voor dat je er aan begint. Motorrijden is gevaarlijk, en Kato, en welke racer ook, zal dat niet ontkennen. En weet je, juist daarom doe ik het, en deed Kato het. Misschien kon Kato ook wel heel goed MayYongen, maar hij vond motorracen leuker, en waarom, omdat het gevaarlijker is.
Mensen hebben een bepaald adrenaline niveau in hun hersenen nodig om goed te functioneren, bij de een hoger dan de ander, motorracen/rijden is leuk, BASE jumpen is leuk, speed skiën is leuk, .... maar het is alleen leuk omdat het gevaarlijk is.
Kato is dood gegaan nadat hij heel leuke dingen gedaan heeft, vele die de drievoudige leeftijd van Kato halen hebben nooit wat leuks in hun leven gedaan, en alleen maar aan het zeuren geweest tegen anderen die wel leuke (risicovolle) dingen doen.
 
Maar wat de meeste mensen hier denk ik niet aan staat is de gedachte (superbotte versie): "Ik doe aan motorsport, en misschien ga ik dan wel dood!"
 
Oh ja, wat is daar zo kortzichtig aan? Kortzichtig ben je als je niet de consequenties van iets inziet voor dat je er aan begint. Motorrijden is gevaarlijk, en Kato, en welke racer ook, zal dat niet ontkennen. En weet je, juist daarom doe ik het, en deed Kato het. Misschien kon Kato ook wel heel goed MayYongen, maar hij vond motorracen leuker, en waarom, omdat het gevaarlijker is.
Mensen hebben een bepaald adrenaline niveau in hun hersenen nodig om goed te functioneren, bij de een hoger dan de ander, motorracen/rijden is leuk, BASE jumpen is leuk, speed skiën is leuk, .... maar het is alleen leuk omdat het gevaarlijk is.
Kato is dood gegaan nadat hij heel leuke dingen gedaan heeft, vele die de drievoudige leeftijd van Kato halen hebben nooit wat leuks in hun leven gedaan, en alleen maar aan het zeuren geweest tegen anderen die wel leuke (risicovolle) dingen doen.
Ik snap niet waarom je dan geen Russisch roulette speelt i.p.v. motorracen. Daar zit pas gevaar in man, kun je echt aan je trekken komen.
 
Ik vind gewoon dat het niet uit maakt voor een persoon welk risico hij/zij ook neemt. Het verlies van iemand door een ongeluk is en blijft verschrikkelijk.

En om dan in jouw woorden te zeggen eigen schuld dikke bult komt bij mij een beetje bot over.

ik heb niet gezegd eigen schuld dikke bult, ik vind het ook triest, hij was jong en had nog hoop tijd om leuke dingen te doen. t enige wat ik wilde zeggen was dat je niet moet gaan racen (in mijn ogen) als je een gezinnetje hebt waarvoor je toch bepaalde verantwoordelijkheden hebt. je loopt altijd risico maar met racen extreem veel.
als je niet kan lezen moet je mij niet zomaar voor bot uitmaken ajb.
 
Het nederlandse verslag is vreselijk slecht. :( :(
Hebben ze het over capirossi terwijl duidelijk Bayliss is te herkennen.

1 troost, de Engelse commentatoren hadden t eerst ook niet door :9
Dat Nederlandse commentaar is echt bagger, ze misse alles, zegge t verkeerd, kortom :r Maar vergeet niet hoe moeilijk t eigenlijk is, zal je van versteld staan denk ik.
 
ik heb niet gezegd eigen schuld dikke bult, ik vind het ook triest, hij was jong en had nog hoop tijd om leuke dingen te doen. t enige wat ik wilde zeggen was dat je niet moet gaan racen (in mijn ogen) als je een gezinnetje hebt waarvoor je toch bepaalde verantwoordelijkheden hebt. je loopt altijd risico maar met racen extreem veel.

Dat zou dan ook betekenen dat je als vader niet meer de weg op kunt met je motor, want dat is volgens mij veel gevaarlijker. Ik heb het niet uitgerekend of zo, en het is natuurlijk een heel klein clubje in de MotoGP, maar ik kan me zo voorstellen dat het aantal doden-per-km of zo hoger ligt op straat dan op de GP-circuits. Ik zou zo direct niet weten wie de laatste dode in de 500cc was, maar dat is iig vele jaren geleden...
 
"t enige wat ik wilde zeggen was dat je niet moet gaan racen (in mijn ogen) als je een gezinnetje hebt waarvoor je toch bepaalde verantwoordelijkheden hebt."

Wat is dat nu weer? Op zijn minst heeft zijn vrouw/vriendin hier ook wat in te zeggen, zij kan een andere vent kiezen. Ze wist dat hij een gevaarlijk beroep had/heeft, daar moet je dan niet achteraf over gaan zeuren. (Net als naast het Circuit van Drente gaan wonen en dan gaan klagen over geluid). Eerst wel genieten van de aandacht en inkomsten en als het dan mis gaat gaan klagen, trouwens jij kan daar als buitenstaanders helemaal niet over oordelen. Misschien is zijn vrouw wel de grote promotor achter zijn success geweest.

Ook kunnen de meeste topsporters niet zomaar ophouden, omdat ze vaak slecht opgeleid zijn en dus niets anders kunnen (wil niet zeggen dat ze dom zijn, alleen de sportcarriere heeft voorrang gehad). Uitzonderingen zoals Gerrit Wolsink, (motorcrosser/tandarts in 70'er jaren) en Johan. Palmer (F1/Huisarts) komen niet vaak voor.
 
kan je mij uitleggen hoe k eurosport op de schotel krijg?

greetz

PEte

p.s.

k heb een schotel een een analoog kassie
 
Terug
Bovenaan Onderaan