Kymco Downtown 300i

Ik denk het niet, die weg ken ik ook en met al die bochten en drempels zal dat niet echt lukken.

Maar je weet maar nooit, mischien toch een stukkie volgas gegaan.
 
bally69,

heb je de top van de DT uitgeprobeerd?

Nee de top heb ik niet geprobeerd omdat de scooter nog niet is ingereden en
je mag daar maar 50.
Als ik op iemand anders zijn spullen rijd doe ik toch wat voorzichtig.
Maar ik heb heus wel gas gegeven hoor zoals een sprintje van 0 naar 80.
En dat gaat rap genoeg.
 
ik lees het al van oa fourstroker; een top van 140 vind ik hard zat. het lijkt ook wel " snelwegwaardig". Mijn Burgman 200 begin ik met zijn beperkte top van 110-120 langzamerhand als een beperking te ervaren. heb tot nu toe een aantal zeer onveilige situaties meegemaakt ermee op de snelweg. ik mis net dat extra vermogen. wordt een dezer dagen opgebeld door mijn dealer ivm een test rit op de DT. ben benieuwd....
 
Nou wordt ik toch wel nieuwsgierig: Is de DT sneller dan de SH300? Wie doet er een vergelijkende test?
 
Is hij sneller dan de appie 300 ?
De honda 400 kon mij niet bijpoten.
Wil wel eens kijken wat er in die Kymco zit.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat die iets sneller is als de Cube maar veel zal dat niet schelen en het zal zitten in de eerste meters.
Nergen op gebaseerd maar gewoon een gedachte
 
Is hij sneller dan de appie 300 ?
De honda 400 kon mij niet bijpoten.
Wil wel eens kijken wat er in die Kymco zit.

Ja, hallo, ik had nog geen 500 kilometer op de teller staan, zat er met zijn tweeën op en trok ook niet alles uit de kast. Maar ik geef toe, je Appie was wel snel.
 
dat schreef je idd. ik wacht het nog rustig af. wanneer komt het volgende nummer van scooterxpress precies?
 
Is er dan slechts 1 demo-Downtown voor heel Nederland? Fourstroker, weet jij toevallig Kymco-dealers zijn in de omgeving van Antwerpen? Kymco.be is redelijk waardeloos, lijkt wel niet echt officieel van Kymco te zijn.
 
Is er dan slechts 1 demo-Downtown voor heel Nederland? Fourstroker, weet jij toevallig Kymco-dealers zijn in de omgeving van Antwerpen? Kymco.be is redelijk waardeloos, lijkt wel niet echt officieel van Kymco te zijn.

Ja, Kymco Nederland heeft er een, zoals van elk model en die circuleren door heel Nederland.

Zal morgen eens vragen, Kybe staat voor Kymco Benelux dus ......

Ik kom hier op terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan