l0vin' it is back in town. :+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zou beter stoppen met motorrijden

MV is een stuk rotzooi dat veel geld kost maar niet dient om mee te rijden

MV's zijn sjonniebakken voor in de garage of in de woonkamer

Voila 8-)
 
Jammer dat je geen jappanse kwaliteit koopt.
p.s. ik heb vandaag weer heerlijk gereden op mijn Honda, starten en lopen.
Jaar na jaar na jaar................heerlijk.
I'm lovin it.........................

heeft geen zin 'Loving it' heeft altijd wat, dus kan net zo goed italiaans rijden
 
Voordat we van start wil, wil ik het eerst volgende mededelen.
De bijdehante rukker die zijn bek durft open te trekken over het feit dat ik beter kan stoppen met rijden is nog lang niet jarig. B|

Nadat mijn motor (mv agusta), 3 weken geleden, op de A10 het begaf en daar werd achtergelaten voor een koude, lange eenzame nacht. Was ik de volgende morgen dolblij van de dealers telefoontje. Hij staat er nog. En gaat nu het busje in. *O* *O*

Maar zoals jullie mij nu kennen, staat het geluk niet echt aan mijn kant. :P Kort daarna kwam het verwachte slechte nieuws. Het ligt niet aan je accu. Maar aan je dynamo.
Een nieuwe twv 700 euro. excl. 3 uur werk. ;(
De volgende dag weer een telefoontje. Het ligt niet aan je dynamo. Maar aan je spanningsregelaar.. twv 900 euro. excl 4 uur werk. ;( ;(

En gisteren was de grote dag! Kon hem eindelijk ophalen.... alleen 1 probleem. "We moeten de accu even opladen.. bedankt dat je ff was langsgekomen om het ons te herinneren." B| Na 3 uur wachten: "hey je accu is dood. |( |( "

Mijn geduld en tijd begon op te raken dus morgen weer een dag. *O*

De volgende dag volledig gehuld in mijn oude vertrouwde versleten harnas klaar om mijn Italion Stallion te berijden. *krrrrrr* *krrrr* Niets.. nada nopes. -O-

Wat blijkt? Bedrading verkeerd aangesloten. :X Geen probleem... toch?? Even knippen en plakken en tada!

Toch?

Nee. |(

Gloednieuwe accu.. mors dood.
Dan maar een startkabel.

*vroemmm * *VROOEMMMM* YIIHAAAA!! Gelukkigste dag van mn leven.

Na een zeer emotionele afscheid en lege portemonnee reden we weg. 2 kilometer verderop..... dood.... alweer.... Niets anders op dan terug te duwen. |( |( |( |(

Nu begint het verhaaltje aardig lang te worden........ dus ff snel inkorten.

Eenmaal terug, helemaal buiten adem. "Oh ja, al je zekeringen zijn doorgebrand. Vergeten. |( Stomme kortsluiting.
En ja hoor, na 10 minuten konden we weer.

Ff toeren door het centrum, even langs centraal station om al die kneuzige, frustrerende automoblisten uit te lachen die 4 uur in de file staan en ja hoor. Ik ben weer aan de beurt.

Weer dood... maar dan echt mors dood. Nu is het niet meer leuk en niet grappig. :( :(

Na een uur te hebben staan gewacht.
"Zogenaamde" vrienden, notebene een mede-mfer, die mij natuurlijk weer niet te hulp wou schieten. Ik stel voor dat we hem bannen?? :+

Kwam het busje eindelijk langs om dat wrak op te halen.

Nu is mijn vraag dus: door die kortsluiting, betekent dat nu dat alles is doorgebrand? Al mijn bedradingen? Want toen ze de startkabel ging gebruiken... kwam er rook uit de bedrading.............. :o :o

Iig....... ik ga ergens een potje zitten janken ofzo. Mazzel. :+

Damn, ik zou echt he le maal flippen! Succes en sterkte met dit verhaal man...
psst, R1 kopen? *D
 
Italiaans karakter.....
_O-
Ik wou het niet zeggen _O-


is dat een vergulde spanningsregelaar gemaakt door linkshandige rechtsdragende elfjes? Voor een honda/kwaak/soes kost zo'n ding een goeie 100 euro (en sloopt idd je accu)
:^
Kolere, vond de originele spanningsregelaar en dynamo van Honda al belachelijk duur (kheb imitaties gelukkig! *D ) :X
700 euro voor een dynamo, 900 voor een spanningregelaar, wat een oplichterij! :X
Kzou dat ding zo snel mogelijk inruilen voor een mooie en degelijke honda cbr of vtr!
 
daar heb je dat ding toch voor gekocht of niet.
die mv koop je om mee te posen,
en mensen zien je nou eenmaal beter als je langzaam gaat of helemaal stil staat.
optimale poserbike dus
 
Italiaans karakter.....
stoel[1].gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan