Laars beschadigd

Ben dan toch stiekem wel benieuwd wat dat voor bandjes zijn om je sneaker te beschermen...


$T2eC16FHJGgFFm6PEV9bBRn4ihp78w~~60_85.JPG


Ideaal.
 
Ik zou deze houden om mee te rijden, en dan een nieuw paar bestellen, die je aantrekt zodra je afstapt.
Dan heb je een paar laarzen om te rijden en een paar om te posen.
 
Laatst bewerkt:
Leer/schoen verf kopen met de kleur die het dichtste bijkomt!
Altijd vervelend, vooral als je zuinig op je spullen bent!
Succes!
 
Ik zou deze houden om mee te rijden, en dan een nieuw paar bestellen, die je aantrekt zodra je afstapt.
Dan heb je één paar laarzen om te rijden en één paar om te posen.

En nog een paar om mee te lopen, want ernaast staan doe je dan met je mooie set. Met de loopset is het dan niet erg dat de onderkant beschadigingen op"loopt"


Ontopic. Leerverf in dezelfde kleur zoeken, als het niet helemaal gelijk is alles in die kleur verven. kost je een paar euro.
 
Oh, ik wist niet dat je zweetbandjes kon gebruiken. Want ik wil ook niet constant mijn laarzen aantrekken en schoenen in mijn tas te stoppen om naar mijn werk toe te gaan om maar kwartier voor te gaan rijden.
Nou dat ga ik dan ook maar regelen voor om mijn sneaker. Gewone zweetbandjes die je officieel om de pols doet of toch speciale sneakerbandjes?
 
Oh, ik wist niet dat je zweetbandjes kon gebruiken. Want ik wil ook niet constant mijn laarzen aantrekken en schoenen in mijn tas te stoppen om naar mijn werk toe te gaan om maar kwartier voor te gaan rijden.
Nou dat ga ik dan ook maar regelen voor om mijn sneaker. Gewone zweetbandjes die je officieel om de pols doet of toch speciale sneakerbandjes?

Hetgene wat voor jouw werkt en wat je er uit vind zien. Je kan ze inderdaad bestellen met je motor logo etc. maar je zou ook gewoon een bandje om je sneaker kunnen doen die zijn werk doet en niet af flikkert. Het gaat erom dat je sneaker niet naar de klote gaat door het schakelpookje, alles wat dat voorkomt kun je gebruiken.
 
Ow help. :') :')

Deze wordt er weer eentje om bij te houden. _O-

Echt...heus... misschien ook nog een handtasje erbij om de laarzen in mee te nemen op de motor, worden ze ook niet vies van? :')
 
ah! ik ben dus niet de enige!
gelukkig!
het vervelende is dat ik het niet durfde te posten, er word vaak zo afkeurend op je gereageerd als je je spullen netje wilt houden!
zeker in de motorrijwereld beginnen ze meteen allerlei flauwe grappen te maken!
ik had het met mijn laarzen die steeds dof werden door het opspattend vuil en zand van mijn voorband.
iedere dag poetsen kon niet want mijn laarzen zijn gemaakt van een speciaal soort leer dat ademt en als je dat poetst dan poets je de poriën dicht.
dus dat wilde ik niet.
toen bedacht ik dat een spatlap misschien wel zou helpen maar dat maakt je voorvork erg instabiel dus ook dat werkt niet..

gelukkig heb ik nu iets gevonden om je laarzen netjes te houden, voordat je dit toepast moet je ze wel een beetje invetten anders trek je alsnog de verf eraf maar deze methode is relatief goedkoop en werkt perfect!
ik moet even een foto zoeken!
 
kijk!
werkt fantastisch!!
en als je wilt kan je er gewoon een spuitbus op gebruiken en kan je het de kleur van je motor maken!

446067273_b73b86b7fd_z.jpg











:j
 
Ik heb laarzen in mannenpap kleur.. Als er dan wat aan beschadigd kan ik ze zelf bij spuiten. M'n auto en motor ook trouwens :Y
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk dat is zo, het is en blijft een gebruik voorwerp. maar het ziet er niet mooi uit. als er een krasje op je motor zit vind jij dat toch ook balen? en wil je het misschien minder laten opvallen d.m.v. lakstift? en als jij dan vraagt naar de kleur en mensen zeggen "nieuwe kopen of niet gebruiken of dat soort dingen"dat heeft toch geen nut?

Strandschepjes-blauw... , bijwerken met een stift en dan bubbeltjes-folie erom })
 
Zijn er optie`s? kan een schoen maker hier iets mee?
Of weet iemand toevallig de naam blauw van de laars (sidi b2)
zodat ik zelf wat kan proberen met een lakstift?

Tuurlijk, dekkende cream donkerblauw/ocean, desnoods zelf mengen tot de goede kleur. Of vragen of die Magic Color (verf spuitbusje voor leer) in die kleur heeft. Ziet er alleen wel wat 'nepper' uit, plastic achtig laagje over het leer. Raad je cream aan om eerst te proberen.
 
Laatst bewerkt:
Het is heel leuk om zo te reageren. Ik vat het gelukkig niet persoonlijk op. er staan ook een aantal bruikbare tips dus ben al lang te vrede :)
 
ik zag dus dat de neus van de laars beschadigd is! waarschijnlijk ergens tegen aan gestoten? maar zou niet weten wat

Ik denk dat zoals eerder geopperd een blauwe Edding dicht in de buurt zit.
Helemaal nieuw wordt ie daar niet mee, maar het staat verzorgd.
 
Welk soort wasmiddel gebruiken jullie voor de zweetbandjes? Zelf heb ik de voorkeur voor Robijn Color Intensief, dat geeft het beste resultaat. Eerste keer wel apart wassen. En niet in de droger!! :o En natuurlijk wasverzachter erbij, dat spreekt voor zich. Bij mijn voorraadje heb ik dan een paar van die geurdoekjes, zodat ze altijd heerlijk fris blijven ruiken :) Misschien kunnen we meer tips delen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan