Landmarkrally Noord-Holland 2019

Geen dank. Kwam ook op als poepen hoor. _O-
Ik dacht, als we die tag nou kunnen gebruiken dan kunnen we nieuwe gebruikers gewoon dat linkje geven. Hier! Spelletjes! Succes. :P
 
Als het puntje bij het paaltje komt, ben ik gewoon té weinig in computers geïnteresseerd om dit soort dingen in de peiling te krijgen.

ik wordt gewoon een ouwe mopperkont die er nix meer van begrijpt

Soort Waldorf of Statler
 
Als het puntje bij het paaltje komt, ben ik gewoon té weinig in computers geïnteresseerd om dit soort dingen in de peiling te krijgen.

ik wordt gewoon een ouwe mopperkont die er nix meer van begrijpt

Soort Waldorf of Statler
Je rijdt waarschijnlijk ook liever rond met mat46 dan met dat nieuwerwetse spul.
 
Nee, nu heb ik een goeie stoel, en airconditioning, en ATB
Toen had ik een houten plankje met een stukkie skai er op, een raam dat een héél klein stukkie open kon, géén ATB en reed evengoed 130 in dichte mist.

O ja, moderne treinen remmen véél beter

Vooruitgang bestáát

Ik heb tegenwoordig ook een computer in plaats van een abacus, ik kan er alleen niét zo goed mee omgaan...

Nostalgie lijkt wel lollig, als je er mee moet werken valt het vies tegen
 
De Landmarks voor September

2 september.jpg

Kippie


1 september.jpg

Dinges


3 september.jpg

Huissie?

4 september.jpg

Blokjes

5 september.JPG

Koppies

6 september.jpg

Bonusgeval; Omdat we zelf ook echt niet meer weten waar ie staat, geeft deze 3 punten :Y:Y
 
Ik heb een correctie op de puntentelling:

Aan Eddy moet nog 1 bonuspunt toegekend worden, aangezien hij het laatste landmark van juli gepost heeft. Hij heeft inderdaad nog van geen een maand vijf landmarks gevonden, maar ik had van juli al het kerkraam, het paard en de paaseiland koppen. Eddy heeft op 24 augustus de boomschijven en het betonblok (en daarmee dus de laatst gevonden landmarks van die maand) geplaatst.

Bij de landmarks van augustus had ik ze allemaal in 1x en had ik dus het bonuspunt.
Bij de landmarks van juni heeft nog niemand de wesp, die nu dus een extra bonuspunt oplevert voor de eerste vinder.
Bij de landmarks van mei was geen bonuspunt te scoren aangezien het de eigen inzendingen waren.
 
Daar kon je best eens gelijk in hebben.
Af en toe vergeet ik wat we ook alweer afgesproken hebben, ik dacht dat je ze zelf allemaal moest scoren.
Ik kijk er morgen ff naar; ik lig nog een beetje in de knoop van het vieren van mijn verjaardag, zometeen ga ik naar die van mijn broer.
Hoop dat ik morgenmiddag weer in staat ben tot correct optellen.

Blij toe dat ik pas woensdag weer hoef te werken
 
Laatst bewerkt:
Willem heeft helemaal gelijk :Y

De nieuwe stand;
Highking ........15
Eddytoo ..........21
Artemecion.......3
Willem1979.....22
Wiggert_T..........5
Mar_..................5
BenjaminABR....6
Bor_S...............10

Vraagje; zoeken jullie nog door in Oktober, of stoppen we zoals altijd op 30 September?
We hebben het er over gehad, maar weet niet meer wat we indertijd afgesproken hebben, áls we er al uit waren.
 
Ik ben geen Baas, slechts Meester. 8-)

Eigenlijk stop ik het liefste eind September; We hebben pas dit jaar de Bekeroverdracht van afgelopen jaar gedaan, en ik vind eigenlijk dat die hoort te gebeuren in het jaar dat de rally loopt. *D
Op zich hebben we best nog wat landmarks bedacht, maar die kunnen best blijven staan tot komend jaar. :Y

De laatste keer is afgesproken dat de winnaar van dit jaar bepaalt waar en wanneer de overdracht is, gedoodverfde winnaars kunnen alvast beginnen nadenken. :9

Komend jaar is het laatste jaar dat Dora en ik de Rally organiseren; we hebben indertijd gezegd dat we het vijf jaar zouden doen, langer niet.
 
M'n motor ziet er op dit moment niet uit... en ik had beloofd om geen V-Strom foto's meer te plaatsen. :+
Koplamp frame is al binnen! Hopelijk morgen de nieuwe koplamp.
 
Neuh, zo erg was 't nou ook weer niet.
Heeft een bevestigingspuntje zitten wringen, daar zijn scheuren ontstaan. Dus nu naked maken, maar ik bewaar de kuip wel voor als 't toch tegenvalt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan