Landmarkrally Noord-Holland 2019

Stik, ja, dat is ook zo. Straal vergeten dat die ene 3 punten is. 😖🤔

Ik moet ook niet proberen de stand bij te houden als ik kook


Ben geen vrouw; dat multitasken is nix voor mij, maar ik trap er alle keren weer in
 
Laatst bewerkt:
Heb zondag ook nog gezocht, niet alleen op google maar ook nog op de motor, maar niks meer gevonden. Was wel een leuk ritje. Toch mooi zo’n lekker nazomerweekend nog
 
903F3BA8-A858-4D22-8693-6BC9FFBCA65E.jpeg
38DC5329-BAAC-4196-9267-936CB51FDD68.jpeg
 
De nieuwste stand;

Highking..........23
Eddytoo...........22
Artemecion.......3
Willem1979.....33 mët 1 bonuspunt voor de wesp
Wiggert_T..........5
Mar_..................5
BenjaminABR....6
Bor_S...............10

Wordt tóch lastig als je Willem nog wilt inhalen; volgens mij is zijn volgende foto van het achterlicht van de Soes...:Y
 
Gaat mij iig niet meer lukken. Ik heb verder niets gevonden én heb geen tijd meer om te rijden deze maand (tenzij er iets op de route ligt natuurlijk).
Alvast zachtjes: Hoera voor Willem! *O*
 
Misschien heeft iemand alles al verzameld en stort het dan in één keer. :t

Hoewel Willem natuurlijk ook bonuspunten heeft, ik dacht niet dat er nog meer bonuspunten te vergeven zijn maar weet dat niét zeker + ben te lui om naar boven te stormen en te kijken wat nog mogelijk is... :Z

Kortom, ik denk dat je gelijk hebt.... :Y

Blijft de beker bij Willem..... :Y
Hoeft er dus ook.geen overdracht...... :N
Zou toch graag uit eten :YY
 
Nooit te vroeg juichen!
Volgens mij kan ik theoretisch nog ingehaald worden. Ik mis nog de poort met de beelden van Artemecion, de klompenschuur van Wiggert (?) en de klassieke gebeeldhouwde witte hoofden. Ik heb twee bonuspunten. Als iemand nu ALLES vindt heeft diegene 3 meer, min twee bonuspunten, is +1.

Aan de andere kant, die wesp voelde inderdaad wel als de beslissende goal. Vandaar ook de extra selfie foto :+
 
Haha, ja dat kreng is niet te vinden. Gewoon een rondje wezen rijden en tegenaan gelopen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan