Las Vegas Extreme movie op FTP

Als je je verveeld mag je ook de film van vorig jaar zaterdag wel digitaal maken :) hehe
 
Laatst bewerkt:
Ik wordt hier GEK man, ik heb dus eindelijk die capturecard binnen, maar denk je dat ie het goed doet?!?! NO WAY.. |(

Onder XP wil ie al helemaal niet, zijn geen drivers voor. En onder 98 raakt ie iedere keer het PAL signaal kwijt. Blijft ME over en dat gaat ook al niet tof..

Ik heb dat f*cking !@#$%) Windows in alle versies vandaag al een aantal malen geprobeerd en ik denk dat ik nu maar een beetje benzine van m\'n bike af ga tappen om die !#$%( :j :j :j :j :j -computer op te fikken..

Time for a beer...
 
ik ken het probleem, heb 2000, kan wel kijken, maar geen frames opnemen, vage MIRO SHIT!! :(
 
Schrijf die film maar op je buik, m\'n hd is net gecrashed :( :(

\'t Zit verdomme ook niet mee hè.. Ik had net een hele site in elkaar geknutseld (een verdomd mooie), ik wil de backup maken en m\'n hd maakt ineens schraapgeluiden. Finito.. |(

Draai nu met een 2 gigje, in case your wondering..

Al m\'n werk weg ;(
 
Voor diegenen die me de login hebben gestuurd (Scarface en Poohbeer dus) Thanx :}

Gisteren al wel die Fastbikes neer gehaald, maar nog niet de kans gehad om te kijken. Dat kan ik dan mooi vanavond ff doen. :]

Gelijk de download van die Las Vegas Extreme maar ff aanzetten. })
 
Voor diegenen die me de login hebben gestuurd (Scarface en Poohbeer dus) Thanx :}

Gisteren al wel die Fastbikes neer gehaald, maar nog niet de kans gehad om te kijken. Dat kan ik dan mooi vanavond ff doen. :]

Gelijk de download van die Las Vegas Extreme maar ff aanzetten. })

Ik hoop dat je hem pas gedowned heb NA 20.15 uur.. toen pas stond ie er kompleet op...
Kvind die FB wel leuker dan de LVE.
 
Tja ligt eraan wat je leuk vind om te kijken. Ik heb dat snele bochten rijden nou wel gezien. En normale wheelies ook. Dus als ik dan Las Vegas Extremes zie dan vind ik het veel cooler vanwege de vette muziek erbij en de verschillende stunt volgen elkaar heel snel op met gekke dingen tussendoor. Vind ik persoonlijk leuker.

Die fastbikes lijken een beetje op de Performance Bikes videos maar dan zonder de thuisvideo\'s. Wel een leuke film, vooral voor diegene die van opgenomen motorritjes houd met een helm of tankcamera.
 
FB is inderdaad veel kewler dan LVE.
LVE is zo klinisch vind\'k.. bijna geacteerd.
FB zijn echt een stel gekken die gewoon een boel plezier maken.
 
FB IS BORING!, tering, van die video\'s heb ik er nog 3 liggen.. hahaha, gewoon beetje rondjes rijden, pref bikes magazine wannebe\'s.. hahaha

Nope doe mij maar LVE, dat zijn gewoon leipe gasten die liep stunten :)
 
Hmmz, heb net FB helemaal zitten kijken aan 1 stuk door. Ik was het na een half uur al zat... Ik ben meer een stuntfreak. Dat extreme bochtenwerk op de normale weg is mij veel te gevaarlijk hehehe Dat doen we niet meer he WKJ :)

Die trailer van Judgement Day op de FTP is ook vet cool.
 
Nou, af en toe wil ik nog wel eens een dijkje pakken hoor WKA :)

JIJ doet dat niet meer :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan