Last van trage weggebruikers!

Ik erger/irriteer me meer aan mensen die:

  • iets te langzaam rijden

    Stemmen: 317 96,6%
  • iets te snel rijden

    Stemmen: 11 3,4%

  • Totaal aantal stemmers
    328
Ik ken iemand die dan zegt: "ik ben rijk, want ik heb alle tijd van de wereld, al die haastige mensen dat zijn de armoedzaaiers van deze tijd"
Zo kan je er ook naar kijken en waar hoor jij bij, Jelles?

Ik? Iemand die veel wil en weinig tijd heeft. Die en partime werkt en (eigenlijk fulltime) studeert en daarnaast er een dure hobby op na houdt. En dan is het roeien met de riemen die je hebt. En dan moet het wel eens opschieten. En als er dan zo'n druif voor je zit die niet even stil kan gaan staan om te smsen en dan 50 te gaan rijden waar je 80 mag, dan mag hij maar lekker rijk gaan staan wezen langs de weg, maar laat deze armoedzaaier er dan tenminste even langs. |(
 
Laatst bewerkt:
Erger me dood aan alle weggebruikers, alleen ik kan echt perfect rijden..

8-)

Langzaamrijders zijn verschrikkelijk... maar bestuuders die met 200 km/h over de snelweg rijden vind ik ook gevaarlijk. Vooral bij inhalen blijft het donders goed opletten (maar da's natuurlijk ook logisch). Scheelt trouwens dat die bestuurders wél goed kunnen rijden, itt tot oude mensen en huisvrouwen die normaal alleen een stofzuiger besturen.
 
Laatst bewerkt:
Als ik gewoon 120 rij op de rechterbaan en iemand rijd 110 op de linkerbaan dan haal ik toch niet in , ik rij gewoon op de rechterbaan zoals de wet voorschrijft en ik houd mij ook aan de snelheid wat doe ik dan verkeerd ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan