Last van trage weggebruikers!

Ik erger/irriteer me meer aan mensen die:

  • iets te langzaam rijden

    Stemmen: 317 96,6%
  • iets te snel rijden

    Stemmen: 11 3,4%

  • Totaal aantal stemmers
    328
Het lijkt wel altijd alsof veel mensen ruimte maken, bijvoorbeeld op een weg met doorgetrokken streep. Als ik dan achter een auto rijd, en die heeft door dat ik achter hem/haar rij, dan gaan die mensen vaak zowat in de berm rijden, terwijl ik geeneens wil inhalen! Soms haal ik wel eens in over een doorgetrokken streep, maar dit alleen wanneer er een auto met caravan voor me rijdt of een klein busje. Na een bocht trekken die zo langzaam op, ben daar in 2 tellen langs :P
klinkt bekend :Y

sowiezo moeten ze ophouden met die doorgetrokken streep terreur B|
 
Langzaam rijdende mensen zijn echt om te huilen, vaak omdat ze iets anders aan het doen zijn dan rijden. Bejaarden op het platteland zijn echt een ramp, want die durven echt helemaal niks. Die worden er in de grote stad enigzins uitgefilterd, omdat ze daar niet durven rijden met alle complexe verkeerssituaties.

Ik woon de ene helft van de week midden in een stad, de andere helft midden op het platteland. Maar op het platteland rijden ze dus echt .. niet ... door B|

Stad gaat nog, maar daar schiet het weer niet op met de stoplichten

Tis wat met Nederland. :/
 
Wat wij ons afvragen is of mensen zich meer ergeren aan weggebruikers die iets te hard rijden of weggebruikers die iets te langzaam rijden.
Bijvoorbeeld een auto die op een 80 km weg 70 km/h rijdt of 90 km/h.
Bedankt voor de moeite om de poll in te vullen.
wie zijn wij?? :W
 
Sorry hoor, ik ben zo'n trage rijder, kan niet harder....... (Renault Modus 1.2, 75pk 1100kg) :(

Ik rijd een Renault Kangoo bestelbus. 1.9 diesel zonder fratsen, 1050 kilo.

Ik kan me niet voorstellen dat er een tragere auto is dan deze, maar ik kom het vaak tegen dat ik bij normaal optrekken andere auto's eruit trek. Waar die dan mee bezig zijn kan ik simpelweg niet bevatten.
 
Ik rijd een Renault Kangoo bestelbus. 1.9 diesel zonder fratsen, 1050 kilo.

Ik kan me niet voorstellen dat er een tragere auto is dan deze, maar ik kom het vaak tegen dat ik bij normaal optrekken andere auto's eruit trek. Waar die dan mee bezig zijn kan ik simpelweg niet bevatten.

De volkswagenbus van mijn ouders :+

0-100 in 23 seconden
 
Wat trouwens ook typerend is is dat dit echt typisch nederlands weggedrag is. Als ik naar het buitenland op vakantie ga (Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, etc.) valt het me op dat wanneer er filevorming is op de linker rijbaan er ALTIJD een Nederlander voorop rijd.

Klopt; De Duitsers hebben daar zelfs een grapje over (zover een Duitser grappig kan zijn :+ ):

NL = Nur Links
 
Verdomd je hebt gelijk! Dat doen ze ook altijd als ze de weg opdraaien terwijl dat helemaal niet kan. Jij vol in de ankers (omdat je 20 meter daarvoor de bui al voelde hangen) en dan scheuren ze flink weg met zo'n "zo, goed ingeschat dat redde ik nog net" smoel :r


:o _O-
 
Ik erger mij aan mensen die mij irriteren -O-

goed hoor :Y *O*

brommobiels binnen en buiten de stad, ouwe taarten met een koreaanse auto die overal 30 rijden, pipo's die niet weten hoe hard ze mogen en dus 20km minder rijden dan toegestaan, voor de zekerheid, andere pipo's die 5 kilometer voor een flitspaal op de remmen gaan staan, mensen die slapen als het stoplicht op groen springt en ga zo maar door.

als je zo rijdt, kan ik me voorstellen dat motorrijders snelheids duivels zijn. anders, rijden we gewoon vlot!

zo is't maar net. En het lijken er ook steeds meer te worden. :X
Al is dat probleem op de motor gelukkig nooit een lang leven beschoren.
 
Met de motor vind ik inhalen juist leuk, met de auto altijd een hekel aan omdat de auto van m'n ouders zo sloom is _O- Op zondag altijd een ritje over 80 wegen waar veel vakantiegangers rijden, records zetten met grootste hoeveelheid auto's ingehaald over een bepaalde afstand :Y Dat komt dus op een gegeven moment neer op een snelle slalom met een snelheid van 100 km/h _O-
 
Eingelijk vind ik dat ik de enigste ben die de weg op mag....

+ goedkope verzekering
- wegenbelasting zal vrij duur uitpakken dan
 
Met de motor vind ik inhalen juist leuk, met de auto altijd een hekel aan omdat de auto van m'n ouders zo sloom is _O- Op zondag altijd een ritje over 80 wegen waar veel vakantiegangers rijden, records zetten met grootste hoeveelheid auto's ingehaald over een bepaalde afstand :Y Dat komt dus op een gegeven moment neer op een snelle slalom met een snelheid van 100 km/h _O-

Totdat er een besluit om linksaf te slaan of te keren... |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan