Laverda Cafe Racer

Maupster

Rookie
27 sep 2013
21
13
Sinds '78 in bezit en al jaren werkeloos in de schuur naast zijn grote broer RGS (ook behoorlijk futloos) Gelukkig komt de Duc Sportclassic 1000s wel regelmatig buiten en op t circuit. Deze winter gaat t gebeuren de 'make over'. Het begin is gemaakt, met dank aan photoshop.
Doel: in 2014 naar wheels and waves in Biarritz en Glemseck in Duitsland. *D
full
 
Prachtige cleane fiets,helemaal met zo'n blok! *O*
Succes ermee!
 
Laatst bewerkt:
Gaat nog niet heel hard met updates. Ik ben erg benieuwd naar de huidige staat en naar het eindresultaat.
 
Leuk! Ben benieuwd naar de foto's.

Als je de onderdelen die je er af haalt verkoopt ben ik daar wel geïnteresseerd in.
 
Dit lijkt mij een mooi project Maupster. En welkom op het forum.

Als ik je foto zie zou ik wel gaan denken aan een voorspatbord(-je). Los van de bescherming tegen water en troep aan je blok geeft het de voorkant iets meer body.

Misschien er even bij in shoppen om te zien hoe dat zou staan.

Verder hoop ik dat je topic niet verzandt in een Italië vs Japan strijd. Zeker niet als er een foto geplaatst wordt om je ideeën te helpen ontwikkelen.
 
Als een laverda mooi is en een honda een lelijk hok wrm lijkt dan een benelli 500 quattro die wel als mooi gezien wordt als 2 druppels water op een honda cb500 wat dus ook een lelijk hok gevonden wordt volgens de mening hier?
Sterker nog wrm is laverda nippon denso tellers gaan gebruiken en nog meer japanse elektronica terwijl dit van die lelijke hokken af komt?
Dit even ter overdenking
 
Sterker nog wrm is laverda nippon denso tellers gaan gebruiken en nog meer japanse elektronica terwijl dit van die lelijke hokken af komt?

Omdat die zooi beter werkt dan van eigen bodem... heeft alleen bar weinig te maken met de design skillzz van Honda.

Mooi ontwerp Maupster
 
Vind dan wel dat je als italo liefhebber dan een wat genuanceerdere mening moet hebben ipv meteen te gaan lopen afgeven op japanse motoren en zeker gezien het feit dat de italianen heel veel schaamteloos hebben gekopieerd van de jappen zoals idd de laverda 750 en de benelli quattro en er zullen vast wel meer modellen gekopieerd zijn
Bimota bouwde btw ook heel veel motoren met een japans blok ( lelijk hok blokken van honda, kawasaki, suzuki en yamaha) er in en bimota is toch echt wel de kers op de slagroom qua italo motoren
 
Als je de poep uit je ogen wrijft zie je misschien iets wat je bekent voorkomt.. ;)


Moet een Laverda topic nu echt weer verziekt worden, hier vraagt TS toch helemaal niet om, om al dit gezeur ....... -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan