Laverda liefhebbers?

hier nog een fototje van de mijne
full
 
Daar ligt toch ook een cirquit Duut of ben ik nu abuis??

Klopt, weliswaar illegaal, maar donders jagen! Of bedoel je legale circuit in Hengelo Gelderland? O-)

Restless, je bike ziet er in beide uitvoeringen gaaf uit.

Om een flink aantal rijdende Lavewrda's te zien zouden bij een Laverda-dag moeten zijn denk ik.
Of idd een stel gave Laverda bij genoemd café zien te krijgen. Ik ben er in ieder geval. :Y
 
Heb nog een picsie ooit op het net tegen gekomen
dit is wel iets waar ik nog wel een beetje van kan droomen
Z,on ding vet laten stuuren :P
full
 
Liefst voor mij als het aangenaam weer is,vooral als ik een eind moet rijden.Dus zal voor mij niet op korte termijn zijn.Op deze foto had ik een prijsje gewonnen voor 1 van de mooiste klassiekers.Een helm die niet past.Helemaal rechts ben ik
full
 
Klopt, weliswaar illegaal, maar donders jagen! Of bedoel je legale circuit in Hengelo Gelderland? O-)

Restless, je bike ziet er in beide uitvoeringen gaaf uit.

Om een flink aantal rijdende Lavewrda's te zien zouden bij een Laverda-dag moeten zijn denk ik.
Of idd een stel gave Laverda bij genoemd café zien te krijgen. Ik ben er in ieder geval. :Y


Ik ook dus ja dat illegale cirquit bedoel ik dus die legale is ook mooi daar heb ik als broekie Wil Hartog nog zien scheuren en ten val zien komen na een vastgelopen versnellings bak!!
 
... staat een verdwaald restauratieproject bij www.theoterwel.nl in Vorden. Willikwel hebben. Maar dan moet er eerst een Morini weg. Schuur is te klein.


Ik ken hem! Zag zijn zaak toevallig toen ik bij zijn overbuurman moest zijn. Stond die Rg90 S al te pronken in de etalage.
Maar ik kon het restauratieproject niet vinden op zijn site. Wat bedoel je precies?
 
Liefst voor mij als het aangenaam weer is,vooral als ik een eind moet rijden.Dus zal voor mij niet op korte termijn zijn.Op deze foto had ik een prijsje gewonnen voor 1 van de mooiste klassiekers.Een helm die niet past.Helemaal rechts ben ik
(Afbeelding)

Hey Restless, die BBA bevalt jou ook goed, zie ik.
Volgend jaar weer; Brommers, Boerderie en Asterbantie ?

full


ook maar een biertje erbij.
 
ja vind de BBA wel gezellig dus volgend jaar ben ik weer van de partij.Laatste keer waren er een paar maloten die vuur spuugden en elkaar bijna in de fik aan het zetten waren.Die maloten hadden wel iets geleerd,Niet voor elkaar gaan staan en niet tegen de wind in spuwen _O- _O- _O-
 
Met deze klasieker ga ik volgend jaar naar de BBA
(Afbeelding)
http://www.bba-meeting.tk/

dus ook malloten uit Holland, volgend jaar??

ik sprak Sophie , van de BBA, die met haar Formula 500 ook naar Watervliet was gekomen, en die gaf al aan dat het eerste weekend juni het vaste BBA weekend is geworden.
ik heb hem al op de agenda van de Road Rocket Club staan.
ik denk dat ik nu wel een tentje meeneem, want met jan en alleman die legertent in was geen pretje, vorig jaar.
kmoet nog maar ff een bagagerekje gaan maken voor m'n XS.

full


op de terugweg ff een bakkie bij Hazeldonk
 
dus ook malloten uit Holland, volgend jaar??

ik sprak Sophie , van de BBA, die met haar Formula 500 ook naar Watervliet was gekomen, en die gaf al aan dat het eerste weekend juni het vaste BBA weekend is geworden.
ik heb hem al op de agenda van de Road Rocket Club staan.
ik denk dat ik nu wel een tentje meeneem, want met jan en alleman die legertent in was geen pretje, vorig jaar.
kmoet nog maar ff een bagagerekje gaan maken voor m'n XS.

(Afbeelding)

op de terugweg ff een bakkie bij Hazeldonk
Zet het in mn agenda
Waregem en Lochristi zijn altijd vaste prik bij me
misschien dat ik ook wel op de BBA blijf slapen.
 
Morrie Gert,
Zie je wel , het is helemaal niet moeilijk om een foto zonder lelijke kerel te posten. 8-) O-) 8-) O-) 8-) O-)


Môguh, Peet,
daar had je me al van overtuigd,met die mooie foto's die je op de RRC site weet te zetten.
Er ligt een mooie functie binnen de RRC op je te wachten :Y O-)

full


ff een biertje laten verdwijnen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan