Le Mans

anneke

MF veteraan
12 okt 2004
1.516
0
Hoogeveen
20 mei ga ik met mn vader naar de GP in Le Mans. Ben benieuwd of er wel eens iemand is geweest tijdens de GP. Alle hotels in Le Mans waren vol, dus slapen nu maar in een kasteel in de buurt. Ook leuk natuurlijk.

Iemand nog tips voor zitplaatsen? En; gaan er verder nog mensen?
 
welsiwaar niet de GP maar ik ga naar de 24uur van Le Mans later in april ... verblijf in een hotel in Vibraye (klein plaatsje op +/- 30km van het circuit). Gaat voor mij de eerste keer worden dat ik naar die race ga (en ook gelijk de eerste keer dat ik met de motor zo'n tocht onderneem). Ben benieuwd hoe het sfeertje en het circuit zijn *D
 
Ben benieuwd of er wel eens iemand is geweest tijdens de GP.

:Y ........... zat toen in het VIP gedeelte en daar is het goed toeven. Hotels in de buurt waren toen ook allemaal vol dus zat in een F1 zo'n 80kilometer vóór LeMans.


Véél plezier in ieder geval! :W
 
Ik ben er in 1995 (tjezus ik word oud) geweest.
Toen hebben we met een tentje op de camping van het circuit geslapen.
Wat erg leuk was dat er iedere avond wat te doen was langs en op het circuit. Op vrijdag avond was er een optreden van Joe Cocker en op zaterdag avond was er op het rechtestuk een stuntshow.
En dit allemaal met een 3 daagse toegangskaart.

We gaan als alles goed gaat dit jaar weer.

Maar in ieder geval veel plezier.
 
Ik ben er in 1995 (tjezus ik word oud) geweest.
Toen hebben we met een tentje op de camping van het circuit geslapen.
Wat erg leuk was dat er iedere avond wat te doen was langs en op het circuit. Op vrijdag avond was er een optreden van Joe Cocker en op zaterdag avond was er op het rechtestuk een stuntshow.
En dit allemaal met een 3 daagse toegangskaart.

We gaan als alles goed gaat dit jaar weer.

Maar in ieder geval veel plezier.

Ow... dat klinkt goed zeg! Nou, als jullie gaan ook veel plezier...!
Wij gaan helaas alleen op zondag. Maandag rijden we door naar Zuid-Frankrijk voor nog een weekje vakantie!
 
:Y ........... zat toen in het VIP gedeelte en daar is het goed toeven. Hotels in de buurt waren toen ook allemaal vol dus zat in een F1 zo'n 80kilometer vóór LeMans.


Véél plezier in ieder geval! :W


Ja.... dat jij bent geweest wist ik natuurlijk al.....Gelukkig zitten wij maar op circa 30 km van t circuit..
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan