Le Side-car Voxan!

Ik denkt trouwens dat het via BBS te bestellen is. Het zijn geen Voxan wielen.
BBS maakt voornamelijk autowielen maar onder de exotische Vox zitten ze ook.
 
Verveel me... hele week al ziek thuis. Gelukkig aardig opgeknapt om toch de kerst lekker te kunnen vieren met vrienden en familie. Wel de hele week de sneeuw en voorpret moeten missen, maar dat is niet anders. Ook was dinsdag ons sleutel avondje hier door de nek omgedraaid..

Maaarr, het nog ontbrekende Voxan onderdeel is bij Madracing binnen, en dus kunnen we binnenkort een superstrak opnieuw opgebouwd Voxanblok terug verwachten. Ook de mijne staat bij Madracing, en wordt eveneens voorzien van de zeer schaarse Evo kit. Dat ik daar blij mee ben wil ik toch echt even hier melden ;) Dit voorjaar dus sturen met een probleemloze Vox zonder koelproblemen (die ikzelf overigens nooit had) maar wat wil je met 500km ;)

Wij hebben echt veel zin om de Vox te gaan opbouwen. Maar of het gaat lukken voor 9 april..................
 
Laatst bewerkt:
Das ook niet handig. :N
We hadden het "zijspan rijden in het zand" moeten noemen, dan hadden ze het wl laten staan. :P
Het ging toch helemaal niet over zijspannen?
Ik heb in het begin nog een poging gedaan, maar er zat geen enkel raakvlak met zijspannen in. "algemeen" had mij logisch geleken.
 
Klopt, maar de modjes hadden topic reports ontvangen dus ik weet wel hoe het ging.
Als ik hier niet meer over motoren zonder bak mag praten vind ik toch raar. Wilde net een mooi plaatje plaatsen, topic foetsie....

full
 
Laatst bewerkt:
waren vandaag nog mooie beelden bij RTL over echte mannen.... ne over dakar 1988 supermooi.

(ik ben zowieso een echte rally liefhebber)
 
Gisteravond lekker opgeschoten met de voorvork ombouw. (JFJ verkorting ;) )
De schetsplaten zitten nu op maat met 4 bussen vast, samen met de ingeklemde bus op de plek van de oude wielas in de voorpoot.

Wat nu nog moet gebeuren is twee bussen op maat draaien. Hier in wordt de voorwiel as geklemd op de nieuwe positie.
Daar moeten de gaten nog voor worden geboord in de schetsplaten. Dit gaan we komende dinsdag doen en komt de Vox weer op het voorwiel te staan. Ophanging remklauwen komt dan later weel weer. Bij deze ombouw gaan we toch eerst rijden en daarna pas poedercoaten.

@ Vox8800: De bussen in het Honda achterwiel komen bij lange na niet overeen met die van de Voxan.
 
Voor de VF wel. Misschien wat verwarrend. De Voxan heeft een dikke USD en daar wilden we gewoon gebruik van maken. In de toekomst is een swing altijd nog mogelijk, maar weet niet of dat de Vox wel zal staan.
 
kachel in de build off weer lekker opgestookt ? [zijn er ook foto's van?
 
Laatst bewerkt:
burns like hell.
jaja we zijn eindelijk weer stoer bezig geweest.
allemaal trouwens een goed uiteinde en lekker op drie wieletjes verder next jeer
 
zijn er ook foto's van?

Dat zou de vakantie vierende Lasmoat wel eens even kunnen doen hint hint..

Ik heb vandaag je dynamo weer op de post gedaan naar Mad.
Hoor je denken... huh??????

Die had ik meegekregen om de poelietrekker aan te passen.
 
Laatst bewerkt:
oke ik hoor weer wat nieuws.
voor dat ik de keerring bracht [ toen ik met hem belde ] vroeg hij aan mij als ik ook origineel voxan gereedschap te koop wist. toen vertelde hij mij ook dat hij jou dynamo niet los kon krijgen omdat zijn zelfgemaakte dynamo trekker stuk was.
toen ik de keering bracht vertelde hij mij dat hij een in belgie had gekocht.

heb je deze aangepast?


full


dit is zijn foto van het voxanforum [evo kit 25 aug 2009 ]
 
Laatst bewerkt:
voor alle mensen die dit topic over mijn toekomstige voxpan volgen de beste wensen voor 2011.

full
 
Laatst bewerkt:
Jij en je gezin ook de beste wensen en een gezond 2011.
Dat het Voxpan er komt is zeker. We hopen op 9 april wat te kunnen laten zien.
 
Ja Tjeerd en fam. ook vanuit de build of de beste wensen, en we vorderen al lekker met de voorvork dus denk dat we morgen wel wat piccies hebben, toch jfj?
 
Terug
Bovenaan Onderaan