...Of vragen de 3 "externe" dingen teveel stroom? ...Wie geeft is zijn of haar visie? Bvd!
denk dat je gelijk hebt. Ik heb die druppellader gekocht omdat na een week niet rijden de accu leeg was ivm het stroomverbruik van het alarm (dat systeem valt niet uit te schakelen). Kan zijn dat die accu daarvoor al wat aan zijn kracht verloren is natuurlijk...
Dan zie ik het probleem niet...heb het net eens met een draaiende motor getest. Dan werkt alles gewoon naar behoren... zonder happeringen, dim/rem en knipperlichten gewoon goed...
Toch maar even ergens laten checken/ zelf nog wat dingen checken?
dacht dat het opgelost was, maar werkt nu ineens toch weer niet zoals t hoort... nu gaan links de rode ledjes niet uit als ik mn knipperlicht aanzet (en rechts gaan ze wel uit)
Het maakt niet uit of de weerstanden voor of achter zitten.heb je al geprobeerd of je met de originele knippers ook dit probleem hebt?
ik heb er pas ook een LED achterlicht met knippers opgezet en bij gebrek aan de juiste weerstandjes afgetakt van de originele knippers (die lagen los onder het zadel), toen werkte het prima. Weerstanden zorgen er in feite alleen maar voor dat de knippers niet te snel gaan (te veel stroom = te warm = te snel)
Toen ik de weerstanden ertussen had gezet bleek het in eerste instantie ook niet te werken maar het bleek dat de aansluiting van de LED vóór de weerstand moet zitten in plaats van erna
Alternatief: geen weerstand ertussen maar een ander relais
Alternatief 2: zwaardere lampen voor, als daar de originele nog zitten
ff experimenteren
1. Zet eens een voltmeter op de accupolen terwijl de xenon brandt.daar is tie weer
Tijd geleden al nieuwe accu en zelfdenkend knipperlichtrelais erin gezet en alles heeft prima gewerkt. (LED achterlicht met de knippers erin)
Nu echter een Xenon setje erin gezetmaar dat geeft weer problemen... Niet met de Xenon, die werkt prima, maar...
- Contact aan & licht uit: remlicht werkt goed (fel) en knippers ook.
- Contact aan & licht aan: achterlicht brandt zeer zwak, remlicht ook heel zwak. Tevens begint de gearindicator te flikkeren als ik de knipperlichten aanzet...
Heb al een helpdesk geraadpleegd (thanks RoYkuh) die komt morgen even langs met de multimeter...
Maar wat is jullie visie? Zodat we morgen echt alle mogelijkheden kunnen langslopen?
Mvg.