Leeftijd chopper rijders

Mijn vriendin heeft een handtas.ook zo'n bakbeest.Als ik wat moet hebben noet ik dat ding op de kop zetten en komt er alleen maar rotzooi uit.

Zegt ze dat ze dat allemaal nodig heeft.
 
Je weet hoe dat gaat met een handtas, als hij leeg lijkt te zijn ben je nog niet halverwege, net een zwart gat ;).

Mijn vrouw was een keer haar sleutels kwijt en had al 3 keer in haar tas gekeken. Toen ik eenmaal bekant met mijn hele onderarm in haar tas zat, vond ik ze onder alle andere zooi. :+

Bikermamma:
In plaats van een gangsterwagen heb jij een gangster motor? ;)

Is inderdaad wel handig zo'n koffer. Ik heb zelf twee flinke zadeltassen die ik erop kan zetten, dat is voor mij persoonlijk dan weer net handiger, maar dit werkt ook.
 
Valt me wel op dat die Murph wel elke keer een hoop van die xxxxx kusjes van Bikermama krijgt...
Jullie ook?..
 
Valt me wel op dat die Murph wel elke keer een hoop van die xxxxx kusjes van Bikermama krijgt...
Jullie ook?..

*D nou jij ook een paar hoor en de rest krijg je wel in realtime op de meet :Y -O-
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX O-) :X
Gossie de smilies doen het weer eens een keer *O*
de hutkoffert hoort eigenlijk andersom op de sissybar maar dan moet ik het hele achterlicht unit gaan verplaatsen en daar heb ik dus geen zin in
AJETO :W
 
Je weet hoe dat gaat met een handtas, als hij leeg lijkt te zijn ben je nog niet halverwege, net een zwart gat ;).

Mijn vrouw was een keer haar sleutels kwijt en had al 3 keer in haar tas gekeken. Toen ik eenmaal bekant met mijn hele onderarm in haar tas zat, vond ik ze onder alle andere zooi. :+

Bikermamma:
In plaats van een gangsterwagen heb jij een gangster motor? ;)

Is inderdaad wel handig zo'n koffer. Ik heb zelf twee flinke zadeltassen die ik erop kan zetten, dat is voor mij persoonlijk dan weer net handiger, maar dit werkt ook.

Wolfsbane Liefje je moest eens weten wat ik er al allemaal in vervoerd heb! chabo kipjes en niet nader te benoemen zaken :+
Ik neem mijn hutkoffert nu niet mee naar de meet anders staat heel MF eromheen te drommen en te speculeren e.d en dan staan de stunters die dag nodeloos aan de kant wachtende tot er iemand een keer komt kijken :X :]
neeeee dat kan ik die schatjes niet aan doen ze komen niet voor niets :N dus geen zorgen de hutkoffert blijft thuis *O* *O* tot diepe droevenis van de bewonderaars der hutkofferts :')
 
Valt me wel op dat die Murph wel elke keer een hoop van die xxxxx kusjes van Bikermama krijgt...
Jullie ook?..


Ja, maar.....................hij doet wel steeds een poging om aardig over te komen, zou hij op die hutkoffer azen?
 
Nee....hij heeft stapels met zooi in de garage.
Slaag?...ook niet, hij is al getrouwd.
 
Wolfsbane Liefje je moest eens weten wat ik er al allemaal in vervoerd heb! chabo kipjes en niet nader te benoemen zaken :+
Ik neem mijn hutkoffert nu niet mee naar de meet anders staat heel MF eromheen te drommen en te speculeren e.d en dan staan de stunters die dag nodeloos aan de kant wachtende tot er iemand een keer komt kijken :X :]
neeeee dat kan ik die schatjes niet aan doen ze komen niet voor niets :N dus geen zorgen de hutkoffert blijft thuis *O* *O* tot diepe droevenis van de bewonderaars der hutkofferts :')

Jammer inderdaad, een kinderdagverblijf was voor sommigen wel leuk geweest :+
De niet nader te benoemen zaken laten we ook maar niet nader benoemd :P met een zieke geest kom je toch al ver zat om die te benoemen aan dingen die er nooit in hebben gezeten :P
Ik krijg wel visioenen van iemand die met een leren masker en een rood balletje eruit komt stappen en dan een heel raar gezicht van zowel jou en de mensen er omheen :+
 
Jammer inderdaad, een kinderdagverblijf was voor sommigen wel leuk geweest :+
De niet nader te benoemen zaken laten we ook maar niet nader benoemd :P met een zieke geest kom je toch al ver zat om die te benoemen aan dingen die er nooit in hebben gezeten :P
Ik krijg wel visioenen van iemand die met een leren masker en een rood balletje eruit komt stappen en dan een heel raar gezicht van zowel jou en de mensen er omheen :+

Nou dat lerenmasker en dat rooie balletje met persoon zitten er niet in :N en wel andere prive dingen :Y geen vieze dingen :N wel bruikbare dingen voor moi qui :Y
Moah wie weet mss ben ik wel genoodzaakt om hem alsnog mee te nemen :+
 
ik ben 43 en altijd op racers en streetfighters gereden maar ik heb nu een harley gekocht.
lekker op het gemak rijden.hier kan je nergens meer scheuren.ik heb dit jaar al 2x die gasten van wegmisbruikers achter me gehad op de dijken.
en ja ik weet dat kan met een harley ook maar deze nodigt er niet zo snel naar uit.
 
Laatst bewerkt:
ik ben 43 en altijd op racers en streetfighters gereden maar ik heb nu een harley gekocht.
lekker op het gemak rijden.hier kan je nergens meer scheuren.ik heb dit jaar al 2x die gasten van wegmisbruikers achter me gehad op de dijken.
en ja ik weet dat kan met een harley ook maar deze nodigt er niet zo snel naar uit.


ben ik het niet mee eens....

mijn sporty nodigt juist erg uit tot elke keer weer flink open trekken.....
 
als ik het zo snel doorkijk ben ik volgens mij nog steeds de jongste met m'n 24 jaar...
 
volgens mij ben jij bezitter ;) en nog geen rijder _O-
hopelijk wel op zeer korte termijn toch!!
trouwens in het begin staat er al iemand van 20 ofzo
 
Terug
Bovenaan Onderaan