Leeftijd mini-bike

F-kart100

MF'er
27 jun 2019
51
3
Hoeven nb
Weet iemand wat een goede leeftijd en lengte is om goed op een mini-bike te kunnen rijden. Ik wil mijn zoontje er 1 voor zijn 7e verjaardag geven...
 
Of in ieder geval dat sommige getalenteerde kindjes er al vanaf 3 jaar op kunnen rijden.
 
Durf ik niet te zeggen. Ik weet dat mijn buurjongetje er wel op reed met die leeftijd. Mijn eerste gedachte is veiligheid. Ik krijg soms al een hartverzakking als ze weer eens niet uitkijken op de fiets, laat staan een motor(tje).
 
Durf ik niet te zeggen. Ik weet dat mijn buurjongetje er wel op reed met die leeftijd. Mijn eerste gedachte is veiligheid. Ik krijg soms al een hartverzakking als ze weer eens niet uitkijken op de fiets, laat staan een motor(tje).
Aj joh, weet je nog wat jij kon hebben op die leeftijd? De goeie leren het, en de slechte ... daar wil je niet van dat ze het leren. ;)
 
Aj joh, weet je nog wat jij kon hebben op die leeftijd? De goeie leren het, en de slechte ... daar wil je niet van dat ze het leren. ;)
Kan me wel wat builen en schrammen herinneren uit mijn jeugd ja. (Niet van een brommer oid, want dat heb ik nooit gehad. -O-)
 
En het maakt niet uit of je met de fiets met 20km/u valt of met een minibike. Op de minibike heeft hij teminste nog beschermende kleding aan!
 
Laat hem een keer kennis maken met Race-kids.

Race kids website

Daar kan die onder begeleiding en beschermde kleding ervaring op doen.
Als die het leuk vind kan je altijd een eigen motor kopen en dergelijke om aan wedstrijden/ trainingen deel te nemen.
 
Mijn zoon had zo'n mini crossertje, ver voor de legale leeftijd... ik denk ook dat-ie een aar of 10, 12 was. dan zijn ze al wat uit proportie
 
op grootte en fun staat geen leeftijd. NIKS is zo plezant als op een Polini Pantera-ke op gepolierde beton met beide wielen en op je knie door bochten te schuiven*O*

herselt.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan