Lekker kijk- en-kwijl-topic

Dutchboy

Die hard MF'er
20 mrt 2004
698
0
Omdat er de afgelopen dagen toch wel vooral serieuze topics met vragen en problemen zijn gestart nu maar weer eens een lekker kijk-en-kwijl-topic: niet na- of meedenken maar kijken en genieten! Post hier gave supermoto's, off en allroads en dan het liefst exemplaren die we nog niet eerder op MF hebben gezien :)

Ik trap af met deze mooie CRF450 uit Japan:

040609-014354.jpg


Meer van deze fiets op www.10knot.com/honda_crf450moto.html en daar ff op Home klikken voor nog meer leuks.
 
Oh ja en deze ook nog even, ik kan niet precies zeggen waarom maar (met uitzondering van die duikplank boven het voorwiel) blijf ik dit een van de mooiste vinden die ik ooit op foto heb gezien:

yz_flames.jpg


Meer moois op supermotech.co.uk/specials_2.htm
 
Weet ik even niet wie de beter techniek heeft hoor. ;)

Omdat het een plaatjes(bewaar)topic is steel ik even pics gisteren gemaakt op Croix door Rubberfreter. ;) Uiteraard een (speciale) CR500. :}

minidsc016063ok.jpg


minidsc015883ym.jpg


 
Laatst bewerkt:
Hoort een SM niet spaakwielen te hebben? :?

Wel tof dat kleine spatbordje boven het wiel.
Wat mij betreft niet :] hangt er ondermeer vanaf of je uit de cross of wegrace wereld beinvloed wordt vanuit je eigen historie. ;) Maar vind het misschien mooier spaakwielen, ben er nog niet over uit, heb zelf ook spaakwielen op de CR. Spatbordje is apart idd. :) Exansiepijp erg raar. :+

Ja, ik denk dat ik spaakwielen wel mooier vind. :? |( :+
Wat te denken van die mega uitlaat :9~
Ga jij eens leren. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan