leren pak meenemen in rugzak ?

Zjimmie

MF veteraan
21 aug 2009
1.311
0
Nijmegen
Hallo,
Ik wil morgen graag een leren pak gaan kopen in duitsland (louis.de) in essen.
Op de heenweg trek ik natuurlijk mijn eigen (textiel) motorpak aan.
Past een leren pak (broek, jas en laarzen) in een grote rugzak, of moet ik in het koekblik die kant op ?

gr Jim
 
Hallo,
Ik wil morgen graag een leren pak gaan kopen in duitsland (louis.de) in essen.
Op de heenweg trek ik natuurlijk mijn eigen (textiel) motorpak aan.
Past een leren pak (broek, jas en laarzen) in een grote rugzak, of moet ik in het koekblik die kant op ?

gr Jim

Ik zou met de auto gaan.. leer is ook net weer iets stugger en minder makkelijk te vouwen/rollen/proppen dan textiel. Zeker als je het net nieuw aanschaft.
 
Mocht niet alles passen dan kan je het ook nog als volgt doen:
- Leren pak aan doen.
- Textiel daar overheen.
- Terug naar NL rijduh (heb je het ook niet koud! :+ )
:W
 
of gewoon in je spijkerbroek en gympies heen en in pak terug....

/edit - ohhw crap!

vergeet te :W
 
Laatst bewerkt:
koop meteen een bagage rol en bind die achterop :] speedbag **L kijken welke past.
 
Hallo,
Ik wil morgen graag een leren pak gaan kopen in duitsland (louis.de) in essen.
Op de heenweg trek ik natuurlijk mijn eigen (textiel) motorpak aan.
Past een leren pak (broek, jas en laarzen) in een grote rugzak, of moet ik in het koekblik die kant op ?

gr Jim

A: waarom helemaal daar?
B: rugzak?? en je rijdt BMW :( koffers zijn groot zat hoor :P
 

A: waarom helemaal daar?

B: rugzak?? en je rijdt BMW :( koffers zijn groot zat hoor :P

nou, ik denk dat de dichtstbijzijnde Louis vanuit Nijmegen beslist niet verder is dan bijv. utrecht. en een leuker ritje bovendien en het is goedkoper dan Motozoom met dezelfde collectie.
 
of je doet je oude textielen pak in de rugtas en je nieuwe leren pak trek je aan :Y

:^

lerenpak neemt vrij veel ruimte in, en met name als hij nieuw is laat hij zich niet best opvouwen.

gewoon leren pak aan trekken en textiel in de tas.
eventueel je textielen jas over je leren pak heen trekken als het niet past.
 
Haha grappig dat dit topic wordt geopend. Heb net een leren pak gekocht in Almere (half uurtje rijden) Ik moet zeggen dat het niet meevalt:P Heb een flinke rugzak maar ik kreeg er niet meer dan de jas in. Broek ben ik dus maar op gaan zitten, heb je toch een beetje dat BMW gevoel op een CBR :P
 
Of achterop vastbinden :) denk niet dat het gaat passen tenzij je een hele grote rugzak hebt. Ik krijg alleen mijn textielen jas of broek erin met gewone schoenen. :P en dat is nog een aardige rugzak.
 
Vriend(in) meenemen en het pak in een plastik zak gooien en dicht tapen/ houden en tussen jullie in op de motor vervoeren. zo is de mijne gister mee gekomen (zo'n 40 minuten rijden).
 
Vriend(in) meenemen en het pak in een plastik zak gooien en dicht tapen/ houden en tussen jullie in op de motor vervoeren. zo is de mijne gister mee gekomen (zo'n 40 minuten rijden).

je kan het pak in de tas ook op jouw rug laten tapen..... kun je je vriendin thuislaten.

Als je naar Duitsland gaat, kijk dan meteen even bij fc-moto
is in Aken, nee klopt niet vlakbij Essen, maar naast FC-moto zitten daar ook Hein Gericke, polo en louis.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan