Leuke 2 cilinder?

1 mrt 2004
165
0
Hoi!

Ik ben me een beetje aan het orienteren op een goedkope fiets :p

De cx 500 is al behandeld en de (ja echt) wat dure transalp ook. Ik ben een Student met een onbeperkt rijbewijs en heb eerst een xtje gehad.

Ik ben sinds kort terug uit het buitenland (5 maanden stage lopen in het Caribisch gebied 8-) ) en ben op zoek naar een goedkoop mogelijke motor! Ik moet studeren, me kamer betalen en veel dingen die jullie niet interreseren :P

Het maakt me in principe niet veel uit, als het maar een 2 cilinder is :p Ik wil geen naaimachine als motor en ook geen vibrator (geen 4 of 1 cilinders dus)

Ik ben een beetje aan het googlen naar leuke modellen maar ik zie er vast een boel over het hoofd. Is er een site waar ongeveer elk model opstaat of kunnen jullie wat mogelijke kandidaten posten?
 
Ik weet dat het prima motoren zijn maar het heeft naar mijn gevoel wat weinig vermogen. Ja het is veel gevraagd. Weinig geld en toch een motor met pit

Idd een mogelijkheid, lekker simpele motor. Wat voor een cruise snelheid heeft een gsje? (kon ik tijdens lessen niet echt uitproberen omdat je dan nooit echt lang op de snelweg zit)
 
Moto Guzzi mischien?

je wilt eigenlijk een kote broek met lange pijpen
 
Laatst bewerkt:
gpz 500?
gs 500?


Toch wel op de juiste motor })

full
 
Kzag gisteren een VFR uit ik dacht 89 staan voor 1400 euri met 50k op de teller en garantie... is geen 4 cylinder te noemen; gewoon een dubbele V2.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een budget gehad en toch is het me gelukt voor een goede prijs een Duc te halen. Je hebt ze al voor 3.000 :-)
 
Dan had jij het geluk de woensdag-ploeg te hebben in Italie... Woensdag hebben de werknemers Lasagne in de duc fabriek en dat vinden ze lekker :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan