Ligt het aan mij of wordt het topic op Tweakers do

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het moet ook een vermogen kosten om een site te hosten met enkele gigs aan ruimte!!

ik had een kameraad op de campus van utwente, maar jammergenoeg is die genokt met zijn studie... anders had ik hem al aangeboden om daar een vette server neer te dumpen, dan zou ik zijn 20 piek per maand betalen voor die 100Mbit lijn

20 piek per maand is niet echt een vermogen :icon_smile:
 
Een vriend van me zit op UTtwente momenteel!

Zal ik hem eens lief aankijken? :icon_wink:

Hij is wel lui, als het moeite kost....maar ja, ik probeer het wel.
 
Helldesker,

Kun je in de toekomst kijken?
Ecteinascidin heeft "onze" draad idd om zeep geholpen.
Nou dat was net dat zetje wat ik nodig had om daar niet meer over motors te lullen

JW
 
Zie hier wat ik er van vind.... Gezeik

Voor diegene die geen zin hebben om naar GoT te gaan... Hier de tekst
Kijk nou, er worden draadjes gesloten omdat de modjes het onderwerp niet spannend genoeg vinden en omdat laptops te duur zijn, waardoor ze problemen krijgen met lange topics......
Okay okay dit is wel erg kort door de bocht genomen, maar is het misschien geen optie om eerst effe te overleggen met de mensen die veel posten in zo'n draadje
Van het ene op het andere moment wordt je geconfronteerd met een slotje en eigelijk zonder reden.... "Ja het valt op in LA"

Jullie worden bedankt... ( dat ik het niet over DBZ heb moge duidelijk zijn, maar daar geldt wel hetzelfde voor.) Yep ik is pizzed
_________________
Mijn Yamaha YZF-R1 uit 1999 doet de 400 meter in 10"3 sec @ 222.7 km/h

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-05-23 08:48 ]
 
Ik sta 200% achter je.
En ik heb daar ook al gezegd hoe ik er over denk.
Maar ik snap ze ergens wel.

Wat ik niet snap waarom ze denken dat wij zin hebben om een nieuwe draad te beginnen wetend dat ie toch weer dicht word gegooid als ie in LA opvalt.

Dan is het toch slimmer om hier opnieuw te beginnen.

just my 2 cents
 
Ik sta 200% achter je.
En ik heb daar ook al gezegd hoe ik er over denk.
Maar ik snap ze ergens wel.

Wat ik niet snap waarom ze denken dat wij zin hebben om een nieuwe draad te beginnen wetend dat ie toch weer dicht word gegooid als ie in LA opvalt.

Dan is het toch slimmer om hier opnieuw te beginnen.
just my 2 cents

JW, met opvallen bedoelen ze volgens mij wel dat ie een halve pagina inneemt enkel om het aantal bladzijden te tonen.. 't zal ooit wel een fixje krijgen door de coders en tot dan zal je op GoT elke 1000 posts ofzo inderdaad een ander topicje moeten beginnen..
persoonlijk vind ik dat niet eens zo erg.

Ikl ga trouwens ook zeker wel hier posten, maar GoT om deze (logische) reden (volgens mij) afbreken doe'k niet aan mee.
En als je denkt dat ik een rood kruis over me arme knuffelbeer ga zetten ben je gek! :icon_wink: :icon_razz:
 
Hohoho ik breek ze ook niet af.
Alleen ik hou het daar alleen maar bij Computer-related (4 posts p.j :icon_smile: )
Mijn 800 posts p.m over motors, die doe ik voortaan hier.
 
Ik blijf ook gewoon posten op GoT, maar idd niet meer over motoren. Trouwens Poohbeer, ik vind dat je er best iets van mag zeggen. Ik heb ook alles op standaard staan en dat zo'n topic groot wordt, tja daar hadden ze vooraf maar over na moeten denken. Kvind het gewoon een beetje slap dat het zo moet. Ze zijn niet heilig daar op GoT. Ennuh dat kruisje is gewoon een protest.
 
Ik blijf ook gewoon posten op GoT, maar idd niet meer over motoren. Trouwens Poohbeer, ik vind dat je er best iets van mag zeggen. Ik heb ook alles op standaard staan en dat zo'n topic groot wordt, tja daar hadden ze vooraf maar over na moeten denken. Kvind het gewoon een beetje slap dat het zo moet. Ze zijn niet heilig daar op GoT. Ennuh dat kruisje is gewoon een protest.



Poohbeer wil gewoon Modje op GOT worden, had je dat niet door ?



 
Op 2001-05-23 09:54, schreef HELLdesker:
Ik blijf ook gewoon posten op GoT, maar idd niet meer over motoren. Trouwens Poohbeer, ik vind dat je er best iets van mag zeggen. Ik heb ook alles op standaard staan en dat zo'n topic groot wordt, tja daar hadden ze vooraf maar over na moeten denken. Kvind het gewoon een beetje slap dat het zo moet. Ze zijn niet heilig daar op GoT. Ennuh dat kruisje is gewoon een protest.



Poohbeer wil gewoon Modje op GOT worden, had je dat niet door ?

Dat verklaart idd een boel, plus dat ie nu alles weet van zijn motor... Nu hoeft het dus allemaal niet meer.......... :icon_razz:
 
pooh wil gewoon modje worden? Vink nie lief van jullie jongens...
Als 'k modje had willen worden had'k dat trouwens al LANG geweest, weet je nog toen de lightmodjes werden ingesteld? Toen is de naam poohbeer ook al eens gevallen.
Sindsdien heb'k 52 notes verzameld.. ik denk dus NIET dat ik wannabee modje ben hoor.

eneeuhh.. helldesker: ik weet nog LANG niet alles van me fiets, je zal dus nog een tijdje regelmatig een paar van me domme vragen voorgeschoteld gekregen
 
pooh wil gewoon modje worden? Vink nie lief van jullie jongens...
Als 'k modje had willen worden had'k dat trouwens al LANG geweest, weet je nog toen de lightmodjes werden ingesteld? Toen is de naam poohbeer ook al eens gevallen.
Ja ja, jouw naam is wel gevallen toen :

"Iedereen mag lightmodje worden, behalve Poohbeer"
Of bedoelde je afgevallen ipv gevallen ?

Sindsdien heb'k 52 notes verzameld.. ik denk dus NIET dat ik wannabee modje ben hoor.

Zijn die notes negatief of positief?
Heb ik al eerder aan je gevraagd maar je hebt er geen antwoord op gegeven.

eneeuhh.. helldesker: ik weet nog LANG niet alles van me fiets, je zal dus nog een tijdje regelmatig een paar van me domme vragen voorgeschoteld gekregen

Heerlijk ik kan niet wachten.......
 
Zoooooo, ook ik ben hier gearriveerd :icon_smile:

Het was al zo vreselijk stil in dat andere draadje

Na ja, we gaan gewoon hier door!

Ik heb het laatste weekend een verdomd mooi bochtig parcou.. wacht, weggetje gevonden! Daar kan in mijn bochtentechniek verdomd mooi oefenen!
Ik wil jullie wel uitnodigen, maar het is net over de grens van het oude ddr *grijns* beetje ver weg?
 
SjonnieB ben jij verhuisd vanwege de kosten in nederland?

over tweakers, ze bedoelen het zo goed :icon_smile:, denk niet dat ze kwaad in hun zinnen hadden met het sluiten van "ons" topic, maar goed...

Hier zijn we minder "op bezoek" dan bij tweakers, dat post wel zo lekker.
 
Ben "gewoon" verhuisd wegens een Duitse vriendin, en wegens het feit dat je in Nederland geen knap huis huren kan :icon_frown:

In Dortmund, waar ik eerst woonde, hebben we gewoond in een monumentaal landhuis in gothische stijl (met van die pilaren ervoor), midden in een bos aan de rand van Dortmund (10 min van het centrum), onderverdeeld in 6 apartementen, voor 850 DM per maand! En een baan was ook snel gevonden in Duitsland, en ja,. schüß holland :icon_smile:

Ik woon nu in de buurt van Hamburg, en ga elke dag op de motor naar mijn werk (nu 150 km per dag, volgende maand 240 km per dag).

En ja, 120 km is ver, maar ja, er word je niet elke dag een baan als backbone-ingenieur aangeboden. :icon_smile: En het is bijna allemaal snelweg: op m'n diversion heb ik het in de spits in 1 uur en 10 minuten gereden.
 
Koele baan!!

Maar 240km per dag is wel ERG veel!!! Ik heb 160km per dag gedaan (naar Adam :icon_frown: :icon_frown: ), en dat kwam me snel de strot uit...
 
Ja, 240 km is errug veel, maar daarom komt er ook een pan european! Als het met 1 motor kan, dan met die :icon_smile::) Het is geen supersport, maar onderschat hem ook niet. En die 5.5 uur die ik met de auto naar Noord-Holland rij, moet ook sneller te doen zijn met de pan *grijns*
 
Ik vermoed dat het gedaan is met de motortopics op het GOT.

Part 3 van motor kopen is al bijna uit het beeld verdwenen.

Iig er zijn een paar goede dingen uitgekomen


[*] Poohbeer heeft een motor gekocht (jammer alleen dat het een suus is :icon_smile: )
[*] De toertocht, volgende week zaterdag, is daar onstaan .
[*] En dit forum is daar ook ontstaan



Ach we had a swell time there, butt the party starts here! :icon_smile:

J.W



_________________
De mijne doet de 400 meter in 10"95 sec @ 198.0 km/h.

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-05-24 20:44 ]
 
Het kan aan mij liggen maar ik kan de motortopics op GOT helemaal niet meer vinden, lijkt wel of ze getrasht zijn.

Edit: toch gevonden alleen met de search zijn ze niet te vinden???

[ Dit Bericht is bewerkt door: gertjan op 2001-05-24 23:06 ]
 
Het lijkt nu zelfs wel of heel "general chat" van tweakers aan het na-sudderen is door de beslissing om het gesloten te houden.

Zal me niks verbazen als het binnenkort weer open gaat, want dit kost ze een heleboel hits...
 
Zal me niks verbazen als het binnenkort weer open gaat, want dit kost ze een heleboel hits...

Daar vergis je je. Volgens Floris is GoT zelfs serieus ondergeschikt aan t.net inkomensgewijs. Wordt ook nooit op banners geklicked dus da's ook geen inkomsten.
Komt ook nog eens bij dat met het aantal pageviews van t.net alleen je al RUIM boven het maximaal aantal betaalde bannertjes bent.. de overgrote meerderheid die je daar te zien krijgt is dus onbetaald.

JW: TOEN was mijn naam nog positief gevallen.. ondertussen die 52 notes zijn niet zo positief meer.. (de helft is Belgenmop btw) :icon_smile:
Als er niet een aantal modjes en adjes waren die me erg vaak wel gelijk vinden hebben bij de talloze discussie's die'k daar al heb gevoerd, was'k trouwens al lang gebanned geweest ondertussen.. Leuke is dat ik precies weet wie de leukste (geheime) notes over mij heeft neergeschreven :icon_smile:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan