Linksrijders irritant, aldus enquete KLPD

:W knuppel :Y :')

Hoe kom je aan deze wijsheid als ik vragen mag? Ten eerste is het helemaal niet om onervaren bestuurders op te vangen. Maar om mensen op te frissen over de eigenschappen van de motor en de gevaren in onder andere het verkeer.
Ten tweede; als jij niet logisch na kunt denken, zeg dan gewoon niks. |(

Touché _O-

Btw ik haat plakkers... flikker straal op als ik gewoon relaxt middelste baan rijdt en dan toch nog zo graftak die vlak op mijn (bumper) rijd..

MEEST irritante vind ik. Dat er zoveel autorijders zijn die mij uitdagen of naast me komen staan bij het stop licht en dan als schumacher in een alto ervandoor gaan... Ik doe niks kijk voor me uit, speel niet met me gas, Sta nog practisch net niet naast me motor en nog voelen ze zich uitgedaagt.
 
Heb jij nu je zin :+ :X

OM wil binnen vijf jaar aan 3D-flitspaal | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

De camera's waarnemen niet alleen snelheidsovertredingen maar ook andere overtredingen als bumperkleven, niet-handsfree bellen of zonder gordel rijden.
Baksteen,
die camera's registreren toch alleen het feit dat de afstand tussen mijzelf en de voorligger slechts 1 meter bedraagt, niet het feit dat die andere op een asociale manier voor mij is komen rijden, waardoor IK de boete krijg voor de actie die de ander heeft uitgevoerd...
 
Touché _O-

Btw ik haat plakkers... flikker straal op als ik gewoon relaxt middelste baan rijdt en dan toch nog zo graftak die vlak op mijn (bumper) rijd..

MEEST irritante vind ik. Dat er zoveel autorijders zijn die mij uitdagen of naast me komen staan bij het stop licht en dan als schumacher in een alto ervandoor gaan... Ik doe niks kijk voor me uit, speel niet met me gas, Sta nog practisch net niet naast me motor en nog voelen ze zich uitgedaagt.
je rijd een gsxr600 *D dus je hebt wel een reputatie hoog te houden.

als je niet wil sporten koop je maar een chopper :P
 
Laatst bewerkt:
je rijd een gsxr600 *D dus je hebt wel een reputatie hoog te houden.

als je niet wil sporten koop je maar een chopper :P


O-) sporten is niet het probleem!. maar niet tegen een freaking golf3 uit 93 of een Range rover(vind zonde om daarvoor geflitst of gepakt te worden :X )..
En ik rij ook vaak met me vriendin achter op!. :] en die slaat een deuk in me helm als ik sport met haar achterop!!!!.. -O- (dat is echt rijden, of je een examinator achterop heb zitten)

Maar wat klaag ik!. ben blij dat ik die bike heb!. Zal af en toe dan maar gewoon zo'n Golfje 3 of moeten laten winnen of helemaal schyt rieden })
 
Terug
Bovenaan Onderaan