Lorenzo [deel 1]

Wordt Lorenzo na een zware strijd in 2009 wereldkampioen?

  • Zeker!

    Stemmen: 7 6,4%
  • Ik hoop het!

    Stemmen: 22 20,0%
  • Nee!

    Stemmen: 72 65,5%
  • Nooit!

    Stemmen: 9 8,2%

  • Totaal aantal stemmers
    110
Status
Niet open voor verdere reacties.
Op een oude fiets moet je het leren en de old skool spreekt mij erg aan.
Heb een sterke voorkeur voor nakeds dus op termijn wordt het een Triumph Street triple,MM Corsaro,Aprilia Shiver of een KUCHducati monsterKUCH.

Tot die tijd lekker blazen op m'n oudje. :]
 
waarom een zx10 verkopen ??
2004 model zonder stuurdemper met standaard vering, op Contimotion bandjes (dealer :X )..
.. de wens om meer circuit te rijden, aanschaf stuurdemper, betere vering en supersport bandjes dan maar gelijk investeren in een nieuwer model.
(en je kan er ook al gelijk op selecteren ;) de jaren erop hebben in ieder geval al een stuurdemper en mooiere high mount uitlaten / en slechts 2.000 euro meer)
 
waarom een zx10 verkopen ??

omdat een ZX10 uit 2004 een venijnig ding is op circuits....heb er al velen in de grindbak mee zien stranden....

prima fiets verder,maar je moet ,m niet echt tot de limiet gaan pushen :N en dat doe je op de obw never nooit niet...
 
omdat een ZX10 uit 2004 een venijnig ding is op circuits....heb er al velen in de grindbak mee zien stranden....

prima fiets verder,maar je moet ,m niet echt tot de limiet gaan pushen :N en dat doe je op de obw never nooit niet...
Nou ja zo meesterlijk reed ik er ook weer niet op. :+
Op Assen en Zandvoort had ik het er wel naar mijn zin, juist op de openbare weg met volgas van een rotonde afkomen was soms wat tricky, licht voorwiel i.c.m. hobbels. :)
En ze was blauw. :r Zwart was ze er misschien nog geweest. _O-
 
Laatst bewerkt:
Nou ja zo meesterlijk reed ik er ook weer niet op. :+
Op Assen en Zandvoort had ik het er wel naar mijn zin, juist op de openbare weg met volgas van een rotonde afkomen was soms wat tricky, licht voorwiel i.c.m. hobbels. :)
En ze was blauw. :r Zwart was ze er misschien nog geweest. _O-

zwart 8-) 8-)

dan liever zoiets...dat staat weer bij mij in de box n.l ;) dus aankomende winter lekker ombouwen naar 100% rennstrecken fahigkeit ;)

full

full


Een k6 is natuurlijk veel en veel sneller, maar dit apparaat mee racen is minstens zo leuk :)
 
Toch blijf ik Lorenzo een broekie vinden, en helaas ook zonder goede humor!!
Een beetje "ik wil wel maar ik kan niet"

Maar...................................inderdaad verdiend gewonnen. TOP! :}
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kan ie juist heel goed. :}


Maar ik ben niet echt objectief,ik had deze uitslag gisteravond/vanochtend vroeg al gepost ;)
 
Beetje jammer van hem om voor de derde keer als ruimtemannetje aan te komen draven.
2x tijdens een race en 1x na de race ( Estoril '09, Laguna Seca '10, Estoril '10 )

_O- _O-

Ja,kalm aan wordt het steeds lastiger om nog wat negatiefs te verzinnen op z'n prestaties.
Ik vind de kleur van z'n sokken ook echt walgelijk :r
 
Volgens mij kan ie juist heel goed. :}


Maar ik ben niet echt objectief,ik had deze uitslag gisteravond/vanochtend vroeg al gepost ;)

Ik heb het niet over zijn "rijderskunst" ;) Want dat kan ie zekers!
De humor die hij echter meebrengt kan mij niet bekoren. Als Rossi wint is het feest. En als Lorenzo wint.................tja, beetje behelpen zal ik maar zeggen. Met andere woorden, Lorenzo juicht eerst zelf en vervolgens de rest :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan