Losse tandwielen kopen..

Duckman

MF veteraan
29 mrt 2004
6.057
1
Gelderland
Bezoek site
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe setje tandwielen + ketting, maar ik wil een groter achtertandwiel en ik vind op internet alleen maar setjes van 16/44 en die wil ik net niet.... Wil een 46/47/48 tands achterwiel!

Kun je dit gewoon bestellen bij een motorzaak (ben nog niet geweest en heb ook nog niet gebeld.... beetje lui en denk er nu ineens aan :X )

matt4

Die hard MF'er
27 jan 2004
329
0
33
mainvault
Ik weet dat ik van het merk DC alles kan krijgen, zelf op maat...

dus ja, dat is verkrijgbaar

suc6

boutje

MF veteraan
4 jul 2004
1.883
5
Bezoek site
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe setje tandwielen + ketting, maar ik wil een groter achtertandwiel en ik vind op internet alleen maar setjes van 16/44 en die wil ik net niet.... Wil een 46/47/48 tands achterwiel!

Kun je dit gewoon bestellen bij een motorzaak (ben nog niet geweest en heb ook nog niet gebeld.... beetje lui en denk er nu ineens aan :X )
Als het niet passend voor jou motofiets te krijgen is kan je ook een `blind`tandwiel nemen en pas laten maken.Blinde tandwielen zijn echt in alle soorten en maten te krijgen.

CrowbaR

Die hard MF'er
26 sep 2003
582
0

Ik heb nog een 46-tands (JT 530) liggen voor een ZXR.

superduc again

MF veteraan
6 mrt 2004
7.346
156
dussen
Ik heb een tijdje geleden een set gekocht bij motorgoedkoop.nl
Ik wilde voor een tandje kleiner en achter tweetandjes groter
En dat was geen probleem met een DID ketting
Prima prijs en spullen