Louis Zuigt

Hellrider

MF veteraan
28 okt 2003
2.231
0
Vorig jaar voor de kerst heb ik bij louis in duitsland 2 powerfilters besteld. iedereen zegt dat daar zo goed is dus ik bestellen. nou kreeg met 2 dagen briefje om het geld over te maken en dat heb ik dus gelijk gedaan. geld was diezelfde week nog afgeschreven. 3 weken later nog geen pakketje. 4e week kreeg ik een brief. dat ze het pakketje terug hebben gekregen en of ik daar de reden enzo van wou melden no ingevuld en weer terug gestuurd. vandaag ja eindelijk het pakketje. dus maak hem open zit er verdomme maar 1 luchtfilter in, staat niks bij van nalevering etc,
dus wie weet wat ik nu moet doen???
 
Vorig jaar voor de kerst heb ik bij louis in duitsland 2 powerfilters besteld. iedereen zegt dat daar zo goed is dus ik bestellen. nou kreeg met 2 dagen briefje om het geld over te maken en dat heb ik dus gelijk gedaan. geld was diezelfde week nog afgeschreven. 3 weken later nog geen pakketje. 4e week kreeg ik een brief. dat ze het pakketje terug hebben gekregen en of ik daar de reden enzo van wou melden no ingevuld en weer terug gestuurd. vandaag ja eindelijk het pakketje. dus maak hem open zit er verdomme maar 1 luchtfilter in, staat niks bij van nalevering etc,
dus wie weet wat ik nu moet doen???
mailen, meestal binnen 24 uur (in het weekend weet ik niet) antwoord!
 
Kut voor je. Foutje kan gebeuren, wordt bij Louis in mijn ervaring altijd netjes afgehandeld. Wees eens een grote jongen en stuur ze een mailtje of bel ze op, ze bijten niet hoor.

Beetje jammer dat je hier meteen zo'n huiltopic opent...
 
Kut voor je. Foutje kan gebeuren, wordt bij Louis in mijn ervaring altijd netjes afgehandeld. Wees eens een grote jongen en stuur ze een mailtje of bel ze op, ze bijten niet hoor.

Beetje jammer dat je hier meteen zo'n huiltopic opent...

Idd, gewoon mailtje sturen en t komt wel goed
 
nou kheb dus ff gemaild. dan hoor ik het wel.

en bij aantal staan ze allebei afgevinkt
 
Vorig jaar voor de kerst heb ik bij louis in duitsland 2 powerfilters besteld. iedereen zegt dat daar zo goed is dus ik bestellen. nou kreeg met 2 dagen briefje om het geld over te maken en dat heb ik dus gelijk gedaan. geld was diezelfde week nog afgeschreven. 3 weken later nog geen pakketje. 4e week kreeg ik een brief. dat ze het pakketje terug hebben gekregen en of ik daar de reden enzo van wou melden no ingevuld en weer terug gestuurd. vandaag ja eindelijk het pakketje. dus maak hem open zit er verdomme maar 1 luchtfilter in, staat niks bij van nalevering etc,
dus wie weet wat ik nu moet doen???

eerste probleem is niet door Louis veroorzaakt maar door de verzenddienst (DPD of zo).
het verzenden van maar 1 filter hebben ze wel fout gedaan, tenminste als die 2e niet gejat is bij de verzenddienst (bv voordat het pakket retour ging).
was het pakket opengemaakt en weer dichtgeplakt of beschadigd?
maar gewoon louis mailen dat je maar 1 filter gekregen heb ;)
 
Als ik niet thuis ben als het pakket van Louis bezorgd wordt,
dan vind ik een briefje van de TPG dat ik het op het postkantoor kan afhalen.
Da's dan een half uur in de rij staan,
maar is nog nooit verkeerd gegaan.
 
Volgende keer toch maar gewoon bij een motorzaak bestellen? Is bij mij iig nog nooit misgegaan :P
Ben liever wat meer geld kwijt dat ik zeker weet dat ik krijg wat ik wil (en als niet het juiste wordt geleverd het ook niet mijn probleem is om weer het juiste te krijgen).
 
Ik heb ze ook een paar keer gemaild en werd altijd binnen 24 uur teruggebeld (engels sprekende persoon dus vrees niet als je deutschsprache niet zo geweldig is).
 
Kan inderdaad best zijn dat er bij de pakketdienst (welke dan ook) er iets "gewinkeld" is...
Die sturen het dan terug, want ja, als jij een geopend pakketje ziet, ruik je natuurlijk onraad.
Klinkt als een gevalletje jattex..
Helaas ben jij dan het slachtoffer en Louis daardoor ook.
 
Sjonge jonge, doe ff normaal man, hij vroeg het toch gewoon..

Kut voor je. Foutje kan gebeuren, wordt bij Louis in mijn ervaring altijd netjes afgehandeld. Wees eens een grote jongen en stuur ze een mailtje of bel ze op, ze bijten niet hoor.

Beetje jammer dat je hier meteen zo'n huiltopic opent...
:+
 
Wie weet wie het pakketje bezorgt als het in nederland aan komt.?

ik heb nu 1 filter binnen, maar op de pakbon staat 2 aankruisd. en nog iemand in de buurt heeft daar ook besteld, maar die heeft het pakketje na 5 weken ook nog niet. en had al betaald. in mailtje van louis stond dat zo ook niet wisten wie het pakketje verder tot aan de deur bezorgt
 
dat ligt er aan bij wie het verzonden wordt.
je hebt selectvracht/pakket/mail
of sandt,regiopost,tpg,tnt-pakket,dpd,dpn en diverse koeriers bedrijven.
en straks ook nog de deutchepost.
zeg het maar, er zijn er tegenwoordig zoveel die een stukje van de koek happen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan