Luchtfilter

bougie

Rookie
10 jul 2008
28
0
Havert
Hallo,

Ik heb hier een Honda CB250 uit '93 staan en die wil ik een beetje gaan ombouwen/mooier uit laten zien.
Nu wilde ik er een autoradio in zetten, maar daar is tamelijk weinig plaas voor, beter gezegt niets, of ik moet hem al achter op de zit plakken.
Nu had ik in gedachte om hem op de plaats van het luchtfilter te zetten. Het doosje waar
het filter in zit neemt toch de halve motor in beslag. Ik wil dus een verlenging maken aan de luchtinlaat en het luchtfilter naar buiten laten steken, zoals men wel eens ziet bij racemotoren. (ik gebruik dan wel een ander filter).

Is dit mogelijk of beter niet aan te raden? Heeft dat invloed op capaciteiten van de motor (minder vermogen of meer benzineverbruik)?

Alvast bedankt
 
Een autoradio op een 250??? Past dat wel naast de airco en de stoelverwarming??? :+

Maarreh..... zou het niet handiger zijn om er bv. een MP3 spelertje op te zetten? Neemt een hoop minder plaats in en je hoeft lang zoveel niet te veranderen.
 
Dat zou ook kunnen. Zijn er misschien ook radio's special voor motoren die bv. de helft kleiner zijn of zo? Dan kan ik hem achter in het vakje voor eventueel een verbandtrommel duwen.

Was wel mooi geweest als ik mijn 250 een beetje kom pimpen, maar ik kan het altijd proberen, toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan