M-F MegaTour 2006 - the shortcut

Wat wordt het?

  • Vogezen!!!

    Stemmen: 8 38,1%
  • Andere route(s)

    Stemmen: 2 9,5%
  • Gewoon weekend

    Stemmen: 0 0,0%
  • Veel plezier!

    Stemmen: 5 23,8%
  • Ik ben een WATJE!

    Stemmen: 5 23,8%
  • Nóg een keer?

    Stemmen: 1 4,8%

  • Totaal aantal stemmers
    21
misschien wel handig om een soort telefooncirkel te maken.

zodat de mensen als er problemen zijn op zn minst iemand kunnen bellen.

mijn nummer is 06-45158760.

als je je nummer hier niet wil plaatsten sms me dan. als ik er een paar heb stuur ik ze wel door. naar iedereen waar ik het nummer van heb.
 
Oh jeah lekker, zo lekker warm in mijn leren pakje 8-) :X O-)

Vorig jaar hebben we tel. uitgewisseld via de mail. Lijkt me nu ook een betere oplossing dan je nummer hierop de forum te publiceren!

:+
 
ik kan mijn mail niet controleren kan iemand mij dan ff wat nummers doorsturen???????????????????
Ik denk dat ik de enige ben die alle nummers heeft! ;) Zal een lijstje maken en rondsturen.. :Y Als jij ff aangeeft van wie je de nummers wilt sms ik die wel door..

[me]Arckira is zeker de enige die het niet erg vindt als er morgen een (onweers-)bui valt :? :X [/me]
 
Ik denk dat ik de enige ben die alle nummers heeft! ;) Zal een lijstje maken en rondsturen.. :Y Als jij ff aangeeft van wie je de nummers wilt sms ik die wel door..

[me]Arckira is zeker de enige die het niet erg vindt als er morgen een (onweers-)bui valt :? :X [/me]

in iedergeval een aantal zodat ik kan bellen als ik iets niet kan vinden of als ik pech heb
 
in iedergeval een aantal zodat ik kan bellen als ik iets niet kan vinden of als ik pech heb
Ik heb aan iedereen een mail verstuurd, voor jou zoek ik zo wat nummers bij elkaar. ;)

Alles is gepakt! *D (behalve douche- en scheerspullen want die gebruik ik zo meteen en morgen natuurlijk nog :z ..) Klaar voor vertrek. *O* 8-) Nu nog 8 uur werken. B| -O-
 
ik scheer me voor ik weg ga en dan pas weer als ik terugkom.

:o
Dat kon ik ook toen ik 18 was.. _O-

Even een weer 'verwachting':
Donderdag is er kans op een enkele onweersbui, maar misschien vindt niemand dat vervelend.. 8-)

full
 
Zondag zullen we wederom met onweersbuien te maken krijgen.. B| But, what's new! *D Dat hebben we vorig jaar gezien, sommige pakten een buitje terwijl anderen nergens last van hadden.. ;)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan