M-F MegaTour 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga heeeeeel graag mee...

ik kan mij nog iets herinneren over dat ik vorig jaar ook zou gaan maar ik nog even mijn motor af moest maken. Tis nogsteeds hetzelfde vrees ik :P Maar ik ben weer aktief bezig, dus als er verder geen grote problemen boven water komen, ben ik er dit jaar wel bij. Ik hoop dat ik nog kan rijden :P
 
Ik ga heeeeeel graag mee...

ik kan mij nog iets herinneren over dat ik vorig jaar ook zou gaan maar ik nog even mijn motor af moest maken. Tis nogsteeds hetzelfde vrees ik :P Maar ik ben weer aktief bezig, dus als er verder geen grote problemen boven water komen, ben ik er dit jaar wel bij. Ik hoop dat ik nog kan rijden :P

Je hebt nog 14 weken om dat hok in orde te maken... Sluit jezelf op in de knutselwerkplaats en doe je ding... :)


ps... rijden kon je toch al niet... :P ;)
 
Verbaasd, enthousiast én blij..bij de deelnemers dan maar :? :] 8-)
ff aan de baas vragen O-)
Welke baas vind dit nièt goed..? ;)
Ik ga heeeeeel graag mee...

ik kan mij nog iets herinneren over dat ik vorig jaar ook zou gaan maar ik nog even mijn motor af moest maken. Tis nogsteeds hetzelfde vrees ik :P Maar ik ben weer aktief bezig, dus als er verder geen grote problemen boven water komen, ben ik er dit jaar wel bij. Ik hoop dat ik nog kan rijden :P
Dat verhaal kennen we. Nu moet je het, onder het genot van wat gerstenat, live komen vertellen.. :z
Je hebt nog 14 weken om dat hok in orde te maken... Sluit jezelf op in de knutselwerkplaats en doe je ding... :)
:^
ps... rijden kon je toch al niet... :P ;)
Dát zei ik niet, maar eh.. :X :+

Ik ga ook nog ff proberen vrij te regelen!!!
Dacht dat jij er al bij stond Fred :?
Nog maar ff ovb dan..?
Wat een enthousiasme van iedereen!!!

ZO GEZELLIG IS HET ALTIJD!!!
:^
 
Ik ga eens kijken of ik een tentje enzo kan regelen en ChaserBoZ proberen mee te krijgen :P

Datum moet lukken iig *D
 
_O-

:o

B|

Gaan er dit jaar weer zo veel camera's mee? Misschien toch 'ns werken aan de fotogenikiteit op verschillende momenten van de dag O-)

Ik neem dit jaar ook de filmcamera mee... al was het maar voor een geluidsopname van het gesnurk 's nachts... _O-
 
Ik neem dit jaar ook de filmcamera mee... al was het maar voor een geluidsopname van het gesnurk 's nachts... _O-

Als je maar niet naast mij gaat liggen snurken! -O-


Zal ik het geld nu overmaken of straks aan je geven?



Wat is het hier verandert zeg... ik wist niet eens meer me password gelukkig onthield me brouwser die :$ ... had ik maar de tijd om iets te doen ;( vroeger was ik me andere dingen bezig en nu... :N
 
-O- Tsja, dat valt dus precies in de periode dat ik geen vrij kon nemen ... :/

Mijn Hemelvaart trip dreigt nu ook al in het water te vallen (ongelukje met de XJ en een week later door mijn rug gegaan ) '(
 
BTW als die route straks bekend is, en er is een 'slimbo' die deze voor de GARMIN in gaat kloppen, maak dan ook een versie die voor Google Earth compatibel is.
A) dan kunnen alle TomTommers deze zelf converteren naar z.g. .itn's
B) dan komen jullie spullen ook optijd aan bij de volgende camping ;)

Ik neem dit jaar ook de filmcamera mee... al was het maar voor een geluidsopname van het gesnurk 's nachts... _O-


Ik neem dit jaar ook de filmcamera mee... al was het maar voor een geluidsopname van het geschijt 's morgens... _O-
 
Laatst bewerkt:
Daar is nog tijd genoeg voor.. :z

Nou... als ie net zo snel is als met al die andere dingen, dan kan je het beter maar zsm contant met hem aftikken... :P



BTW als die route straks bekend is, en er is een 'slimbo' die deze voor de GARMIN in gaat kloppen, maak dan ook een versie die voor Google Earth compatibel is.
A) dan kunnen alle TomTommers deze zelf converteren naar z.g. .itn's
B) dan komen jullie spullen ook optijd aan bij de volgende camping ;)

Ken je niet beter een Garmin kopen... *D
Je zet het zelf maar om, ikke niet weet hoe het moet... |( ;)
 
Laatst bewerkt:
Toch motiveert'ie het wel goed, met die spullen.

Klopt, maar hij hoeft enkel van camping naar camping en dat kan zo een DomDom ook wel... ;)
De route gaat aan hem voorbij... hij ging wel een rondje om de kerk camping maken met z'n ER6...
 
Laatst bewerkt:
Klopt, maar hij hoeft enkel van camping naar camping en dat kan zo een DomDom ook wel... ;)
De route gaat aan hem voorbij... hij ging wel een rondje om de kerk camping maken met z'n ER6...

Ja, ik ga ook nog is niet alle tentjes op zetten.
Alhoewel, voor € 25,- per tent wil ik m wel opzetten ook ;)

Ohw, en voor de beidehandjes met een bungalowtent, ik werk op "no cure, no pay" basis.

In het ergste geval licht je bungalow tent dan uitgepakt in de regen op je te wachten })

Bedenk me net dat het voor de eigenaar van de bus wel erg genant is als hij op zijn motor door die eigen bus in de bergen binnendoor ingehaald wordt :+
Vandaar die opmerking: koop maar een Garmin!

:+
 
Laatst bewerkt:
Speelde zoiets vorig jaar ook niet :? We zullen kijken wat er mogelijk is FHM, volgens mij zijn KingCoder en V Fred S daar ook nogal handig in.

Voor jou geldt idd dat je met de Sprinter niet de hele route rijdt zoals wij die rijden, anders kunnen we 'savonds tot laat op onze tentjes wachten :+
Jij rijdt van camping naar camping zoals jij wilt, haalt de ER6 eruit en vermaakt je ter plekke :] (..mét of zonder vrouwelijk schoon.. :P )
 
Speelde zoiets vorig jaar ook niet :? We zullen kijken wat er mogelijk is FHM, volgens mij zijn KingCoder en V Fred S daar ook nogal handig in.

Voor jou geldt idd dat je met de Sprinter niet de hele route rijdt zoals wij die rijden, anders kunnen we 'savonds tot laat op onze tentjes wachten :+
Jij rijdt van camping naar camping zoals jij wilt, haalt de ER6 eruit en vermaakt je ter plekke :] (..mét of zonder vrouwelijk schoon.. :P )

:^ :^ :^ :^ :^

De snelste route en geen grappen... weet je wat al die extra diesel kost... B|

:o :+

Koffie doet een hoop goed bij veel mensen :)

En ik altijd maar denken dat ze van sterke drank gezellig werden... :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan