Marcel Aprilia2000 R.I.P

Allereerst wil ik nogmaals zeggen dat de grote hoeveelheid oprechte reacties een grote troost bieden in de moeilijkste tijd van mijn leven tot nu toe. Ik kan jullie niet genoeg bedanken daarvoor.
Maandag wordt Cel naar zijn laatste rustplaats gebracht en er is hier veel animo bij
div mensen om hem te herdenken met motoren
Aangezien er geen sprake is van een rijdende tocht van de kerk naar zijn laatste rustplaats is het de bedoeling om langs de weg van de kerk naar begraafplaats een erehaag van motoren te zetten waar Cel langsrijd in een witte wagen, familie,vrienden lopen direct achter deze wagen mee.
Een ieder die wil komen op de motor en op deze manier zijn steunbetuiging wil laten zien is van harte welkom maar TOT 1 uur daarna is de dienst en willen we absoluut geen ronkende motoren horen, dit is te confronterend. Als je niet voor 1 uur kan arriveren loop dan met je motor of parkeer deze ergens en kom te voet (dit is een speciaal verzoek van de familie en ons)
Tevens wil ik de mensen vragen die komen om niet aan het gas te gaan met ingehouden koppeling e.d. (mischien een overbodige vraag maar goed)
Onze motoren stellen we op als laatste bij de begraafplaats om hem een laatste eer te bewijzen. Er zullen waarschijnlijk div mensen in een hesje de boel in goede banen proberen te leiden. Laten we er samen voor zorgen dat er geen motor meer in Grijpskerke gepropt kan worden ter ere van Cel!

Kevin
 
Laatst bewerkt:
Hey Broertje......

want dat ben/was je voor mij.....

Ik kan het nog steeds niet geloven ondanks de beelden die door mn hoofd flitsen.
Het verlies doet me veel pijn, het ongeval staat als een film op mn netvlies....

We zouden een rondje gaan doen met z'n drien..rondje vliss oost, wat we wel 100x gereden hebben en je blindelings kon rijden.

Toen ik Wo aankwam rijden zag ik alleen je motor liggen, in lichte vlam.
Kevin was bij je..tja wat ik toen dacht kan ik niet uitleggen....ik kan daar geen woorden voor vinden.

"Waarom" is een woord waar we nu mee zitten en geen antwoord op krijgen, en wat was je boos/geschrokken op me toen ik mezelf in de kreukels ree bij motoport 3 maanden geleden.

Er zijn zoveel dingen die ik je nog wil zeggen en laten zien, je hebt mij al zo veel dinge laten zien en we deelden alles samen, motoren, gevoelens, ervaringen.

Ik weet het nog goed de dag dat we samen moesten afrijden in middelburg voor onze rijbewijs, we reden bij actief bij Jos die het geweldig vondt om ons les te geven aan 2 jonge knappen.

Onze ervaring op de aprilia 125cc waar ik zoveel gedonder mee had en jij altijd mij opbeurden om het weer te repareren, het kosten me al mn verdiende geld maar het was onze ding samen.
Onze eerste tocht naar Duitsland met de Pliegertocht (5 jaar geleden) vergeet ik ook nooit meer, de elende die ik had met mn motor en dan toch hoopte dat die van jou het niet begaf!
Al die mensen die we leerden kennen die het gaaf vonden dat er 2 jongen kerels bij waren.
Ben blij dat ik ondankt mn ongeluk toen tocht het voor mekaar heb gekregen om samen met jou mn srad te maken en toch in juni met je paps naar Duitsland konden naar AMG/Plieger.

Ik heb zoveel met je meegemaakt ik kan wel een boek vol schrijven!

Deze ervaring(en) met jou kan niemand me afpakken en zal ik altijd bij me dragen en ben er trots op dat ik jou maatje was/ben.

Marcel ik zal je nooit nooit vergeten!!!!

Rico (sander)



Tevens heb ik een gedicht gemaakt voor je marcel namens al je vrienden!

Geen woorden zijn er,
die dit verlies kunnen beschrijven.
Alles was zo normaal,
Nu is alles anders.
Je bent weg,voorgoed.
Van boven kijk je neer,
en zie je alles, zie je ons weer.
Maar wij zien jou niet meer,
nooit meer......

We zullen je missen!

je vrienden.
 
Ouders en familie: heel veel sterkte toegewenst! Kevin en Sander : als hechte vriendschap op deze manier "verbroken" wordt, moet dit vreselijk zijn!

Sterke!
 
Allereerst wil ik nogmaals zeggen dat de grote hoeveelheid oprechte reacties een grote troost bieden in de moeilijkste tijd van mijn leven tot nu toe. Ik kan jullie niet genoeg bedanken daarvoor.
Maandag wordt Cel naar zijn laatste rustplaats gebracht en er is hier veel animo bij
div mensen om hem te herdenken met motoren
Aangezien er geen sprake is van een rijdende tocht van de kerk naar zijn laatste rustplaats is het de bedoeling om langs de weg van de kerk naar begraafplaats een erehaag van motoren te zetten waar Cel langsrijd in een witte wagen, familie,vrienden lopen direct achter deze wagen mee.
Een ieder die wil komen op de motor en op deze manier zijn steunbetuiging wil laten zien is van harte welkom maar TOT 1 uur daarna is de dienst en willen we absoluut geen ronkende motoren horen, dit is te confronterend. Als je niet voor 1 uur kan arriveren loop dan met je motor of parkeer deze ergens en kom te voet (dit is een speciaal verzoek van de familie en ons)
Tevens wil ik de mensen vragen die komen om niet aan het gas te gaan met ingehouden koppeling e.d. (mischien een overbodige vraag maar goed)
Onze motoren stellen we op als laatste bij de begraafplaats om hem een laatste eer te bewijzen. Er zullen waarschijnlijk div mensen in een hesje de boel in goede banen proberen te leiden. Laten we er samen voor zorgen dat er geen motor meer in Grijpskerke gepropt kan worden ter ere van Cel!

Kevin
hallo Kevin

Misschien is het beter om wat specifieker de tijd en het adres te vermelden .
(om te voorkomen dat er motorrijders dollend door het dorp gaan rijden , met alle gevolgen van dien )

Is het al ergens anders al gepost op dit forum , sorry dan heb ik het gemist .


Louis
 
Trasos, vanavond komt de tijd en plaats van afspraak in het forum, Kevin heeft gevraagd of ik dit verder wilde doorgeven, vandaag en zondag rijden we de route even na en kijken we hoe de motoren opgesteld gaan worden.
 
Marcel, RIP
Veel sterkte met dit verlies aan alle familie en vrienden...
 
R.I.P Marcel,

Heel veel sterkte voor de familie,vrienden en allen die hem gekend hebben,

Ook aan z'n motormaatjes, Heel veel steun toegewenst in het verwerken van deze

droevige periode,

'( '(
 
Krijg altijd weer een brok in me keel van deze berichten, zet je toch flink aan het denken, en dan te bedenken dat ik over een paar uurtjes op de motor zit voor een rit van dik 1000 km.

Heel veel sterkte met dit verlies '(

R.I.P. Marcel
 
Allereerst wil ik nogmaals zeggen dat de grote hoeveelheid oprechte reacties een grote troost bieden in de moeilijkste tijd van mijn leven tot nu toe. Ik kan jullie niet genoeg bedanken daarvoor.
Maandag wordt Cel naar zijn laatste rustplaats gebracht en er is hier veel animo bij
div mensen om hem te herdenken met motoren
Aangezien er geen sprake is van een rijdende tocht van de kerk naar zijn laatste rustplaats is het de bedoeling om langs de weg van de kerk naar begraafplaats een erehaag van motoren te zetten waar Cel langsrijd in een witte wagen, familie,vrienden lopen direct achter deze wagen mee.
Een ieder die wil komen op de motor en op deze manier zijn steunbetuiging wil laten zien is van harte welkom maar TOT 1 uur daarna is de dienst en willen we absoluut geen ronkende motoren horen, dit is te confronterend. Als je niet voor 1 uur kan arriveren loop dan met je motor of parkeer deze ergens en kom te voet (dit is een speciaal verzoek van de familie en ons)
Tevens wil ik de mensen vragen die komen om niet aan het gas te gaan met ingehouden koppeling e.d. (mischien een overbodige vraag maar goed)
Onze motoren stellen we op als laatste bij de begraafplaats om hem een laatste eer te bewijzen. Er zullen waarschijnlijk div mensen in een hesje de boel in goede banen proberen te leiden. Laten we er samen voor zorgen dat er geen motor meer in Grijpskerke gepropt kan worden ter ere van Cel!

Kevin

was eigenlijk van plan om maandag naar de dienst/begrafenis te gaan. Als er sprake komt van een erehaag dan zal ik daar aan meedoen al kan ik dan niet de dienst bijwonen, ga niet met een krakend leren pak in een stoet meelopen....

ik begrijp dat er vanavond een plek aangegeven wordt waar we kunnen verzamelen... kan misschien IEDEREEN ook aangeven of hij wel/niet komt, of is er iemand die alles organiseert waar ik dat aan kan doorgeven??

ik ben er in ieder geval, heb al de hele dag vrijgenomen. is er te weinig animo voor een erehaag (wat ik niet verwacht), dan kom ik met de auto en wil ik liever de dienst bijwonen....

Richard,
 
Voor iedereen die Marcel een laatste eer wil bewijzen!

-Verzamelen vanaf 11.00 uur bij de parkeerplaats nabij de Veerse Dam te
Vrouwenpolder.

-Vertrek 12.00 uur richting Grijpskerke alwaar de uitvaartdienst zal plaatsvinden.

-Bij aankomst parkeerplaats en Grijpskerke wordt u opgevangen door
collega-motorrijders met oranje hesjes, de rit is ongeveer 20 minuten, tijdens de rit
hopen we dat een ieder zich gepast zal gedragen (dus geen mensen die even ,,stoer''
willen doen).

-De dienst begint om 13.00 uur in de Opstandingskerk, Jacob Catsstraat 7 te
Grijpskerke, aansluitend zal de begrafenis plaatsvinden om 14.15 uur op de
begraafplaats te Grijpskerke. Na de begrafenis is er gelegenheid tot condoleren in de
Opstandingskerk. De begraafplaats is op loopafstand van de kerk en langs deze route
zal de erehaag van motoren opgesteld worden. Op verzoek van de familie tijdens de
kerkdienst geen rijdende motoren rond de kerk
. Mocht u later komen dan wordt u
opgevangen door mensen met oranje hesjes, deze wijzen u waar de motor kan
aansluiten in de erehaag. Graag ook de ruimte nabij de begraafplaats vrijhouden voor
de naasten van Marcel.

- Voor een ieder die er behoefte aan heeft om stil te staan bij de rotonde alwaar het
ongeval heeft plaatsgevonden, kan na afloop meerijden.


De route naar de Veerse Dam:


Vanuit Rotterdam/Den Haag:

Volg Ring Rotterdam-Zuid
Volg A15 richting Europoort
Neem na de Beneluxtunnel richting Hellevoetsluis
Je komt nu op de N57 en gaat Middelburg volgen
Na de Pijlerdam rechtdoor bij de stoplichten de Veerse Dam op
Na ongeveer 1500 meter linksaf de parkeerplaats oprijden alwaar u opgevangen zal
worden.

Vanuit Breda/Bergen op Zoom:

Volg de A58 richting Middelburg/Vlissingen
Bij de afslag Goes eraf
Neem de afslag Kortgene/Kamperland, bij de kruising bovenaan links aanhouden
Weg blijven volgen (Oost-Westweg), rij deze helemaal uit tot aan de stoplichten
Aan het einde deze weg bij de stoplichten linkaf de Veerse Dam op rijden
Na ongeveer 1500 meter linksaf de parkeerplaats oprijden alwaar u opgevangen zal
worden.

Uit eerbied voor Marcel en familie vraag ik u zich aan het verzoek te houden geen
onnodig lawaai te maken tijdens de rit en in Grijpskerke, voor meer info en aangeboden
hulp kunt u mailen naar motorfreak@zeelandnet.nl. Tot maandag en ik hoop op een
mooie erehaag zoals Marcel dit gewenst zou hebben!

Louis v/d Broeke.

37_routekaartje.jpg
 
Laatst bewerkt:
jonges jullie zijn kanjers echt waar.
dit zou marcel echt geweldig vinden.
we gaan er wat moois van maken maandag.
ben vanmorgen met marcel's vriendin naar de rotonde geweest.
en dat is goed voor haar om te verwerken.
het is voor mij (en vele anderen) een bijzondere plek geworden.
ik zal daar nog veel rondjes gaan maaken.
ik zal zeker niet stoppen met motor rijden.maar laat het een wijze les zijn voor ons
heb respect voor je motor.
ik zie jullie maandag
 
jonges jullie zijn kanjers echt waar.
dit zou marcel echt geweldig vinden.
we gaan er wat moois van maken maandag.
ben vanmorgen met marcel's vriendin naar de rotonde geweest.
en dat is goed voor haar om te verwerken.
het is voor mij (en vele anderen) een bijzondere plek geworden.
ik zal daar nog veel rondjes gaan maaken.
ik zal zeker niet stoppen met motor rijden.maar laat het een wijze les zijn voor ons
heb respect voor je motor.
ik zie jullie maandag

Dan heb ik jou daar gezien was zwaar on jullie te zien zeg :( ...(ik reed op die zwarte CBR)


Tot maandag
 
Terug
Bovenaan Onderaan