Mf'er 'Lexius' verongelukt. R.i.p

Wat afschuwelijk -O-

Heel veel sterkte voor de nabestaanden en diegene die dat nodig hebben.........
 
Woorden schieten tekort bij z'n bericht.

Rust in vrede en sterkte aan zijn familie, vrienden en iedereen die hem gekend heeft.
 
RIP! Begin van de zomer nog in een door MFers georganiseerde rit mee gereden en gezellig gegeten...
Ik hoop dat al zijn vrienden en familie het een plek kunnen geven ondanks zijn veel te korte leven!
 
Allereerst heel veel sterkte aan de nabestaande, familie en vrienden!

Zo`n bericht brengt toch weer heftige herinneringen naar boven, ik kan me helaas indenken wat de mensen rondom deze jongeman nu meemaken, vreselijk. We kunnen helaas niks anders doen dan ze veel sterkte wensen, ik heb Lexius zelf nooit ontmoet maar lees hier al in overvloed over wat voor een aardige, sympathieke kerel hij was, dat doet de nabestaande waarschijnlijk goed om te lezen.Misschien niet het moment om hier op in te gaan maar ik vind het dus écht schande dat iemand het in z`n hoofd haalt daar een camera op te zetten.. iemand zijn leven ligt in de waagschaal en zijn geliefde moet machteloos toe moeten kijken, voor die persoon een trauma voor het leven. En dan vind iemand het nodig om dat moment voor de hobby te filmen en op youtube te zetten? Veel views toegewenst Luke Beens.. Kom zelf maar eens in die situatie terecht en dan zullen we zien hoe graag jij met je hoofd op youtube komt, meneer de cameraman :r

Ik sta zelf ook op een aantal amateurkiekjes van het ongeluk van m`n beste vriend, érg leuk om jezelf zo op de gevoelige plaat tegen te komen wanneer je naar de naam van je geliefde googled om een schoolblogje van vroeger terug te zoeken.. :N

Ik wilde daar eigenlijk niet op reageren, maar ben het helemaal met je eens. Sterker nog: Ik zou er persoonlijk ook niet voor gekozen hebben om de link naar die "nieuws" site in de OP te zetten.

Stukje tekst met het nieuwsbericht is meer dan voldoende.
 
Ik ken Lexius niet persoonlijk, noch zijn familie, toch raakt dit me zeer diep en hoop dat zijn familie ooit de rust kan vinden om dit grote verlies een plaats te kunnen geven. RIP my friend.
 
mijn condoleances voor dit vreselijke gebeuren. '(
R.I.P>

sterkte aan de nabestaanden..
 
Laatst bewerkt:
Pfffff Ik lees het net via het Kawasaki zr-7 topic.
Ben echt helemaal stil ervan. We hebben met ze allen op dit topic altijd veel aan elkaar uit gelegd. Hij was denk laatste maanden de meest actief op "ons" topic.
Een maand geleden nog ontmoet in Friesland met de Tour want ja we waren de enige 2 met dezelfde motor.....

Familie, vrienden en kennissen allemaal heel veel sterkte toegewenst met dit verlies.
 
Dit schreef Lexius zelf 3 maanden geleden, na het overlijden een jaar eerder van mede forumer Mark:

Ride in Peace...

Ik kende Mark niet maar dit is echt niet eerlijk.

Ik kan niet geloven dat zoiets zou kunnen gebeuren... en ik ben zelf ook 20.

Heel veel sterkte aan de nabestaanden en de familie.

Hoe wreed kan het leven zijn '( :X
 
Eerst sterkte voor zijn nabestaanden.

Ken de lokatie en die omgeving, lijkt soms zo overzichtelijk maar het kan o zo verraderlijk zijn met al die zijwegen en in/uitritten. Zo zie je maar dat een ongeluk in een klein hoekje zit en ons allemaal kan overkomen. Kwestie van verkeerde olaats verkeerde tijd.

Het blijft natuurlijk oneerlijk als zo'n jonge levenslustige kerel zoveel te vroeg overlijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan