Mf'er 'Lexius' verongelukt. R.i.p

Werd net gebeld door Erik_1961 toen ik met de motor op de veerpont stond. Beetje stil ben ik wel..... Zeker van Boula had ik toch wel de indruk dat het een veilige rijder was, maar ook die kunnen helaas niet ongeschonden blijven. Mocht de familie het wenselijk achten dat er motorrijders bij de uitvaart zijn en/of in de stoet meerijden, dan zou ik graag aanwezig zijn. In ieder geval sterkte aan zijn familie en nabestaanden.

geld ook voor mij, als dit enigsinds rijdbaar is.

aan de familie en alle andere achterblijvers, sterkte
 
(late reaktie)

Wat een vreselijk naar bericht. Ik kan me Boula goed herinneren van een newbie-rit. Hij viel op omdat hij zich uiterst beleefd voorstelde.

Heel veel sterkte voor zijn familie en vrienden om dit verlies te kunnen verwerken...
 
echt verschrikkelijk dit, je was zo een goede jonge! RIP.

heel veel sterkte aan de nabestaanden,
 
Kwam de volgende foto's nog tegen.
Nog steeds moeilijk te begrijpen allemaal...

appierun201235.jpg


appierun201297.jpg
 
Triest als ik dit allemaal zo lees en de foto's zie,kende hem niet ook nooit tegengekomen in topics maar het beeld wat ik van hem krijg is uiterst positief.
20 nog maar,dat is toch geen leeftijd om te gaan..

Only the good die young


Rust zacht
 
Je zou soms willen dat je het "leven" uit een ander kunt nemen, iemand die het niet verdiend om nog langer onder ons te zijn.
En met dat genomen leven, een verloren leven zoals dat van Boula te laten herleven.

Helaas is de werkelijkheid anders dan dit..
 
Verschrikkelijk, koude rillingen over de rug............20 jaar pas.!!
Sterkte aan de nabestaanden gewenst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan