Motorrijder verongelukt door politieachtervolging

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je schelden op mij vond ik niet zo erg. Ik word daar tenslotte vorstelijk voor betaald door M-F en over een maand komt m'n nieuwe leasemotor.

Maar om nu andere gebruikers uit te schelden als ze jou eigen woorden tegen je gebruiken is gewoon triest.

Het word echt tijd dat je leert te reageren op tekst ipv verwensingen en beledigingen naar de persoon achter de tekst te schreeuwen.

Dit gedrag is killing voor de sfeer en dat accepteren we dus niet op M-F.
Pardon??????????? Serieus?????????? Echt??????? Meen je niet!

Ik wordt hier persoonlijk aangevallen en waar ben jij Moderatoretje van JAN LIK ME VESTJE??? Precies. NERGENS!!!
Goed gedaan MeanBlueMan!!!

PERSOONLIJKE WILLEKEUR???

 
Pardon??????????? Serieus?????????? Echt??????? Meen je niet!

Ik wordt hier persoonlijk aangevallen en waar ben jij Moderatoretje van JAN LIK ME VESTJE??? Precies. NERGENS!!!
Goed gedaan MeanBlueMan!!!

PERSOONLIJKE WILLEKEUR???
Internet is soms nog wat moeilijk voor jou. Pak even een bak koffie en kijk eens rustig terug in dit en dat andere topic naar oorzaak en gevolg.
 
Kom eens met twee benen op de grond @MeanBlueMan is een topper. Maak je niet druk over dom gelul op een forum en filter de berichten die je waardevol vind...
We zijn allemaal wel eens ongesteld msar bij de meesten gaat het over
Praat over jezelf, jij bent tenslotte 1 van die onruststokers...
 
Praat over jezelf, jij bent tenslotte 1 van die onruststokers...

Ja dat klopt. Maar ik kan met iedereen door een deur. Ik maak niemand voor leugenaar en gevaarlijke gek uit. Jij bent de enige die bakkeleien heeft met mensen waar iedereen heel goed mee opschieten kan. Waaronder ik. Daarbij verplaats ik mijn grieven en grote smoel naar offtopic zodat niet iedere voorbijganger meegeniet. Je moet ondanks je hbs niveau nog een hoop leren. Dit is fakebook niet. Van mij mogen ze je erafpleuren. Wat overigens niet wegneemt dat ik gewoon weer een bak koffie met je kan doen onder een lulpraatje.
 
... en toch he ... ik zou nomko zo graag eens in het echt zien. Wat een bijzondere man moet dat zijn. _O-

Ik heb in mijn vriendenkring aardig wat psychologen en een enkele psychiater, @nomko , ik zou je graag een keer meenemen naar een feestje waar zij komen; jij bent een cadeautje dat ze nooit zullen vergeten! _O-
Mogen we hem dan ook aanraken???
 
Dit,

excited-young-man-with-the-remote-and-beer-and-chips-on-the-couch-picture-id957692810


en F5.
Ik denk dat dit nog de meest verstandige reactie in dit topic tot nu toe is. :t
 
_O-_O-_O-_O-_O-_O-
... en toch he ... ik zou nomko zo graag eens in het echt zien. Wat een bijzondere man moet dat zijn. _O-

Ik heb in mijn vriendenkring aardig wat psychologen en een enkele psychiater, @nomko , ik zou je graag een keer meenemen naar een feestje waar zij komen; jij bent een cadeautje dat ze nooit zullen vergeten! _O-

Dit had zo direct in het Afzeik Topic gekund.
_O-_O-

Ga stuk hierzo..
 
#Rob en @nomko,

Ga lekker hierheen KLIK
Kan je los gaan wat je wil, en alles onder het toezicht van een hele grote KNIP OOG, zonder iemand te beledigen...

u be warned
 
 
#Rob en @nomko,

Ga lekker hierheen KLIK
Kan je los gaan wat je wil, en alles onder het toezicht van een hele grote KNIP OOG, zonder iemand te beledigen...

u be warned
@Tcat dat topic heb ik toch niet nodig, ik heb geen frustraties en lach me de tering. Ik hoop alleen dat @MeanBlueMan dit topic een beetje bijtijds schoonveegt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan