Mf'er 'Lexius' verongelukt. R.i.p

Ik heb zostraks contact weten te leggen met boula's broer.

Nadere gegevens volgen nog, maar de uitvaart vindt maandag plaats
de belangstelling hiervoor werdt op prijs gesteld door zijn broer

locatie zal (omgeving) hoofddorp zijn
een-ieder die hier bij aanwezig wil zijn is dus bij deze uitgenodigd om aan te sluiten
hoe en wat precies volgt nog
 
Ik heb zostraks contact weten te leggen met boula's broer.

Nadere gegevens volgen nog, maar de uitvaart vindt maandag plaats
de belangstelling hiervoor werdt op prijs gesteld door zijn broer

locatie zal (omgeving) hoofddorp zijn
een-ieder die hier bij aanwezig wil zijn is dus bij deze uitgenodigd om aan te sluiten
hoe en wat precies volgt nog

Goed gedaan.
Wellicht je berichtje even in de OP zetten ?
 
Rust zacht Boula!
Afgelopen Mei was je nog in mijn werkplaats en hebben we even gepraat. Nooit gedacht dat dat de laatste keer zou zijn.

Ik hoorde dit bericht gisteren van jouw broer die er natuurlijk goed stuk van was. Sterkte aan alle nabestaanden!
 
Helaas veel en veelste jong.
gecondoleerd en sterkte aan alle nabestaanden, vrienden en kennissen
Ik zal maandag met met mijn duosteppies naar benedenrijden -O-
 
Laatst bewerkt:
Lexius, Boula, Najib: R.I.P. '(

Heb je al verschillende keren gezien en gesproken. Je vond mijn uitlaat geluid zooo super vet dat je het bij elke rit weer opnieuw zei.

Spijtig genoeg kan je het nu niet meer horen.
Tot morgen, Boula!
 
alle 10 de pagina's tot aan deze reactie, zijn uitgeprint, en zal morgen overhandigt worden aan de naaste famillie van Boula

Mijn dank is groot voor de vele steunbetuigingen, berichten en aandacht dat dit voorval gekregen heeft van de community, van 'ons motorrijders'.

We zullen proberen om maandag een waardig laatste afscheid te verzorgen voor Boula.

Bedankt.
 
Oef. Das dichtbij, mn collega heeft ze nog zien rijden vlak voordat het gebeurde.. Enorm veel sterkte aan de nabestaanden, gecondoleerd.
 
alle 10 de pagina's tot aan deze reactie, zijn uitgeprint, en zal morgen overhandigt worden aan de naaste famillie van Boula

Mijn dank is groot voor de vele steunbetuigingen, berichten en aandacht dat dit voorval gekregen heeft van de community, van 'ons motorrijders'.

We zullen proberen om maandag een waardig laatste afscheid te verzorgen voor Boula.

Bedankt.

:}

Mooi gebaar hoor! Inmiddels gelezen dat de familie dat ook kon waarderen. Dat maakt zo'n dag toch weer iets minder zwaar, lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
R.I.P.
Kom dit bericht pas nu tegen.
Ik heb Boula maar één keer ontmoet, tijdens de voorjaarsrit.
Het is echt erg, dood op zulke leeftijd.
Goed om te lezen dat zijn vrienden hem niet vergeten zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan