Max Biaggi naar Suzuki!!!!!!!

Tet

MF veteraan
16 sep 2004
1.726
33
Republiek Amsterdam
Ja hoor, het is definitief! Max Biaggi gaat naar de Superbikes volgend jaar. Jammer genoeg niet op Ducati maar op Suzuki. Maar dat is natuurlijk niet zo heel erg, het is voor ons allemaal een goeie zaak dat we Max weer kunnen zien rijden na het onrecht dat hemn is aangedaan. Dat hij maar veel Honda's mag verslaan!
 
full
 
aha... net zo'n kort lontje als Max

Daar komt nog eens bij dat het allang geen nieuws meer is dat Biaggi naar suzuki gaat in 't WSBK, was halverwege september al een feit. :X

zie deze singlepost maar eens.
Post van falerossi in topic 'Max Biaggi'

@TS gefeliciteerd dat je zo blij bent dat Biaggi op de Suzuki het onrecht wat Honda hem aan heeft gedaan terecht gaat zetten volgens jouw, maar moet je daar dan na een halve maand een heel nieuw topic over openen :? :X
 
Laatst bewerkt:
Er is altijd wel iets te zeiken op dit forum. Ik open een topic omdat ik het als fan fijn vindt dat Biaggi volgend jaar aan de start komt, en dat wordt weer aan alle kanten afgezeken. Ik dacht dat dit een forum was waarop iedereen zijn zegje mag doen.
 
Er is altijd wel iets te zeiken op dit forum. Ik open een topic omdat ik het als fan fijn vindt dat Biaggi volgend jaar aan de start komt, en dat wordt weer aan alle kanten afgezeken. Ik dacht dat dit een forum was waarop iedereen zijn zegje mag doen.

Doe dat dan in het Max Biaggi topic, in dat topic werd het nieuws al zo ongeveer een halve maand geleden aangekondigd, dan kun je daar toch posten dat je er blij mee bent...

By the way, ik vind het ook zeker leuk voor Biaggi dat hij weer de kans krijgt om zich te bewijzen in een mooie klasse op een goede machine, maar zoals ik al zei hoef je daar toch geen nieuw topic over te openen als het al in een ander topic ter sprake is gekomen :?
 
Er is altijd wel iets te zeiken op dit forum. Ik open een topic omdat ik het als fan fijn vindt dat Biaggi volgend jaar aan de start komt, en dat wordt weer aan alle kanten afgezeken. Ik dacht dat dit een forum was waarop iedereen zijn zegje mag doen.

Ha Tet!

Ik ben blij dat ik niet de enige Die Hard Biaggi fan ben!

Het was al ff bekend idd maar toch mag het nog best een keer gezegd worden!

Biaggi Rules! (in 2007)
 
Het is goed dat Max terug is maar hij gaat het heel zwaar krijgen. Met de motor, met de rest van het veld en met z'n ego.

Eigenlijk zegt deze quote van een ander forum het perfect:

En vwb Biaggi: er is geen twijfel aan Biaggi's talent, of kunnen. Op een competitieve fiets kan Biaggi zo voor het kampioenschap meedoen. Hij hoort absoluut in WSBK thuis, zo niet MotoGP. Biaggi's probleem is niet zijn talent, maar zijn persoonlijkheid.

Dus Fiammini mag best blij zijn om iemand van het niveau van Biaggi in zijn raceserie te hebben. Dat is goed voor iedereen: de fans, de sport, Fiammini. De enige verliezers zijn de mensen die met Biaggi moeten samenwerken ...

Vooral die laatste regel...... _O-
 
Waar slaat dit nou weer op? Moderators doe hier iets aan!


Ja mods, doe er iets aan! Gooi dit topic op slot!



Vriend, ik ben net zo blij als jij. Maar zoals hieronder gezegd wordt.........

Daar komt nog eens bij dat het allang geen nieuws meer is dat Biaggi naar suzuki gaat in 't WSBK, was halverwege september al een feit. :X

zie deze singlepost maar eens.
Post van falerossi in topic 'Max Biaggi'

@TS gefeliciteerd dat je zo blij bent dat Biaggi op de Suzuki het onrecht wat Honda hem aan heeft gedaan terecht gaat zetten volgens jouw, maar moet je daar dan na een halve maand een heel nieuw topic over openen :? :X

:^
 
Laat me raden ; jij bent fan van Rosi ?
Rosi? :?


Waarom moet Biaggi nu specifiek veel Honda's verslaan? Als hij maar voor Honda finisht, dan is het niet erg als Ducati's, Kawasaki's en andere Suzuki's evt. wel sneller zijn? Heeft Honda hem zoveel tekort gedaan? :Z
 
Waarom moet Biaggi nu specifiek veel Honda's verslaan? Als hij maar voor Honda finisht, dan is het niet erg als Ducati's, Kawasaki's en andere Suzuki's evt. wel sneller zijn? Heeft Honda hem zoveel tekort gedaan? :Z

:^ dat vraag ik me ook af trouwens.
Dat onrecht waar TS het over heeft, heeft Biaggi ook wel deels over zichzelf ofgeroepen, door domme dingen te zeggen/doen richting Honda
 
Enniewee, leuk dat ie een plekkie heeft weten te vinden...

Tsja sorry, als Melandri-fan ben ik géén fan van Biaggi... (denk aan Assen 2005?)


slotje?
 
Ja laat me niet lachen!! Max stond een beetje te proefstarten terwijl Marco nog een tijd probeerde neer te zetten!! En wie z'n oom vloog Marco aan???


Grr....
 
Terug
Bovenaan Onderaan