Max Biaggi naar Suzuki!!!!!!!

Ja laat me niet lachen!! Max stond een beetje te proefstarten terwijl Marco nog een tijd probeerde neer te zetten!! En wie z'n oom vloog Marco aan???


Grr....

Dat vond ik inderdaad een minne streek van die oom van Biaggi, als 2 coureurs ruzie hebben om het 1 of ander kunnen ze dat heel goed zelf afhandelen lijkt me!! een lulletje is het, die oom!

En dat Biaggi een proefstart stond te doen terwijl Marco nog een tijd aan het zetten was, was geen nette actie van hem. :N
 
haha ik moest even denken maar idd dat was niet erg netjes van max, maar ook niet erg netjes van marco hoe hij reageerde maja.

Ik ben ook geen fan van Max maar vind het toch wel een grappig artiest hoe die elke keer weer iedereen en alles op de kast jaagt met z,n uitspraken en gedrag :9
 
Ja laat me niet lachen!! Max stond een beetje te proefstarten terwijl Marco nog een tijd probeerde neer te zetten!! En wie z'n oom vloog Marco aan???


Grr....

Nee, Biaggi was heel langzaam aan het rijden en daarom werd Melandri boos. Dus toen snee hij biaggi af, dat kon je zien in de luchtcamera niet in de camera van opzij. Daarom was die oom ook zo boos, als het Max zijn schuld was, zou die oom toch niet boos worden op marco...
 
haha ik moest even denken maar idd dat was niet erg netjes van max, maar ook niet erg netjes van marco hoe hij reageerde maja.

Daar heb je gelijk in, ik als Melandri fan vind ook dat Marco erg overdreven reageerde, maarja Biaggi had het weer gedaan natuurlijk...
En dat is nou juist weer NIET waar, het kwam van 2 kanten.
Maargoed iedereen gaat dan maar weer Max de schuld geven, ik vind dat je wel iets verder kan kijken dan je neus lang is voordat je een oordeel maakt.

Maarja, door wat die oom daarna uithaalde werd Biaggi weer afgeschilderd als de zondebok, Biaggi had het weer eens gedaan... Wat dat betreft heb je wel gelijk, Biaggi trekt het drama en de schuld wel altijd aan en naar zich toe.
 
Nee, Biaggi was heel langzaam aan het rijden en daarom werd Melandri boos. Dus toen snee hij biaggi af, dat kon je zien in de luchtcamera niet in de camera van opzij. Daarom was die oom ook zo boos, als het Max zijn schuld was, zou die oom toch niet boos worden op marco...

Waarom gaat ie dan zo ongelooflijk langzaam rijden!? Niet handig natuurlijk... Ik zeg ook niet dat Marco totaal geen schuld had, want die sneed inderdaad ook af, maar hoe die oom reageerde vond ik een beetje overdreven! Je gaat toch niet iemand aanvliegen als volwassen man zijnde.... toch?
Ok einde discussie.
 
Nee, Biaggi was heel langzaam aan het rijden en daarom werd Melandri boos. Dus toen snee hij biaggi af, dat kon je zien in de luchtcamera niet in de camera van opzij. Daarom was die oom ook zo boos, als het Max zijn schuld was, zou die oom toch niet boos worden op marco...

Die oom is gewoon een L*L!

Marco zat fout door Biaggi aggresief af te snijden, maar ook Biaggi zat fout, die had ruimte moeten maken omdat er nog een coureur een snelle ronde neer aan het zetten was. Is iets wat gebeurd tussen 2 coureurs die dat makkelijk zelf(of eventueel de teams) kunnen afhandelen.
Daar hoeft niet dat l****tje van een oom van Biaggi tussen te komen!
 
Die oom is gewoon een L*L!

Marco zat fout door Biaggi aggresief af te snijden, maar ook Biaggi zat fout, die had ruimte moeten maken omdat er nog een coureur een snelle ronde neer aan het zetten was. Is iets wat gebeurd tussen 2 coureurs die dat makkelijk zelf(of eventueel de teams) kunnen afhandelen.
Daar hoeft niet dat l****tje van een oom van Biaggi tussen te komen!

Nix aan toe te voegen...

No hard feelings!
 
Er is altijd wel iets te zeiken op dit forum. Ik open een topic omdat ik het als fan fijn vindt dat Biaggi volgend jaar aan de start komt, en dat wordt weer aan alle kanten afgezeken. Ik dacht dat dit een forum was waarop iedereen zijn zegje mag doen.
Volgens mij ben jij de eerste die irritant deed.
Check de username van diegene die het plaatje poste, en jullie hebben meer gemeen dan je dacht. _O- Ennnnn ik ben ook blij met Max in de Superbikes. :W
 
Max was nog geen eens afgevlagt van de kwalificatie, en dan is het sowiezo verboden om te stoppen op de baan.
en het was ook niet verandwoord om op dat gedeelte met zo,n snelheid te rijden terwijl er nog coureurs bezig zijn hun tijd te verbeteren.
Voor het zelfde geld was het een andere rijder.
Maja we halen nu oude koeien uit de sloot.
 
Wel geinig,

in een topic die over Biaggi gaat wordt altijd gereageerd door o.a.Rossi en Melandri fans :Y :P

Ikzelf ben heel blij dat Biaggi weer meedoet volgend seizoen en hoop dat ie een beetje vooraan mee kan rijden.
Barros begint zo langzamerhand ook al wat op gang te komen daar. :]
 
Max was nog geen eens afgevlagt van de kwalificatie, en dan is het sowiezo verboden om te stoppen op de baan.
en het was ook niet verandwoord om op dat gedeelte met zo,n snelheid te rijden terwijl er nog coureurs bezig zijn hun tijd te verbeteren.
Voor het zelfde geld was het een andere rijder.
Maja we halen nu oude koeien uit de sloot.
over ouwe koeien,
Rossi haalt ook wel eens in onder gele vlag...iedereen maakt fouten... ;) :P
 
Ben ik nu de enige die heel nieuwsgierig is wie de tweede Corona Suzuki gaat bemannen naast Biaggi :?

Kagayama of Corser :?

Wordt tijd dat Rossi ook maar eens op een R1 moet stappen naast Haga :Y
 
Ben ik nu de enige die heel nieuwsgierig is wie de tweede Corona Suzuki gaat bemannen naast Biaggi :?

Kagayama of Corser :?

Wordt tijd dat Rossi ook maar eens op een R1 moet stappen naast Haga :Y

Gerucht ging al dat als er een derde Ten Kate superbike komt Corser die wel een zou kunnen gaan besturen :] })
 
Op Crash.net is nu te lezen dat Corser in verband wordt gebracht met Yamaha Italia naast Haga. Dit omdat men bij Alstare Kagayama zou willen behouden. Gevolg is wel dat Pitt bij Yamaha zou moeten vertrekken.

Geruchten genoeg rond deze tijd van het jaar :Y
 
Op Crash.net is nu te lezen dat Corser in verband wordt gebracht met Yamaha Italia naast Haga. Dit omdat men bij Alstare Kagayama zou willen behouden. Gevolg is wel dat Pitt bij Yamaha zou moeten vertrekken.

Geruchten genoeg rond deze tijd van het jaar :Y

*O* Silly season *O*
 
tja..alles goed en wel,maar de sbk is toch een trede minder dan gp.
dat zal altijd zo blijven..als ik max was had ik het niet gedaan,hij kan alleen maar verliezen..van gp-ster naar sbk middenmoter,geloof mij nou,max wordt echt geen kampioen volgend jaar :N



ook al gun ik het hem wel hoor :Y
 
Op Crash.net is nu te lezen dat Corser in verband wordt gebracht met Yamaha Italia naast Haga. Dit omdat men bij Alstare Kagayama zou willen behouden. Gevolg is wel dat Pitt bij Yamaha zou moeten vertrekken.

Geruchten genoeg rond deze tijd van het jaar :Y
Nu ook gelezen op racesport. Dus Suzuki met Kagayama en Biaggi, Yamaha met Haga en Corser, Kawasaki met Laconi en Nieto, Honda Ten Kate met Toseland en Barros (gokje), Ducati met Bayliss en Lavilla (nog een gokje).

Ben benieuwd *O*
 
Nu ook gelezen op racesport. Kawasaki met Laconi en Nieto,

Ben benieuwd *O*

En Walker wordt gewoon aan de kant gezet. Pakt de eerste overwinning sinds jaren, staat voor zijn merkcollega's in de stand en wordt desondanks aan de kant gezet :X Het zal wel om poen ofzo gaan, vrees ik. Alhoewel Nieto het wel goed begint te doen. Shit.........The Stalker.....één van de allermooiste rijstijlen pleite :(
 
En Walker wordt gewoon aan de kant gezet. Pakt de eerste overwinning sinds jaren, staat voor zijn merkcollega's in de stand en wordt desondanks aan de kant gezet :X Het zal wel om poen ofzo gaan, vrees ik. Alhoewel Nieto het wel goed begint te doen. Shit.........The Stalker.....één van de allermooiste rijstijlen pleite :(

Nieto en Laconi blijven er gewoon in vanwege sponsor belangen. Stalker weg!! B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan