Max Biaggi naar Suzuki!!!!!!!

Zijn eigen verhaal. (wel al van 15 september ;) )

Hi guys, finally the great news, the one you have waited for all this time: I will race in Superbike, I have signed the contract with the team Alstare SUZUKI Corona Extra.! With the help of my Manager and the Francis Battà’s Team we have finalized the biennial accord and I am really happy because I know that now I belong to an important project, with a team that has already won the 2005 World Championship. I have always followed the WSBK and my view is that it is an extremely exciting championship, with technical level riders. I am back in competitive sport and I am happy to be riding for an official team - Team Alstare Suzuki Corona Extra. I am as determined as ever, and really want to win the Superbike World Championship. This is probably the biggest challenge of my sporting career. I know there are some scheduled test for October in Europe, so it’s only few weeks left and I’m looking forward to be riding again and see all of you there with me! I’ll talk to you soon then guys. Take care

Max

full
 
Blablablabla I have signed the contract with the team Alstare SUZUKI Corona Extra.! Blablablabla

Soort van contractbreuk :? :X
 
Blijft lachen met Max.......heeft de boel gewoon in het ootje genomen (vriendelijk gezegd) Balen dat Troy Corser nu al getekend heeft bij Yamaha, had hem graag nog een jaar op de Suzuki gezien. Snapte al niet wat Max in de Superbikes moest....Ik denk dat Batta nog niet klaar is met Max, en terecht! Gasten zoals Max kan ik wel missen in het SBK. Eerst maar even het hele verhaal afwachten....
 
Gasten zoals Max kan ik wel missen in het SBK. Eerst maar even het hele verhaal afwachten....

Mij lijkt Max juist een aanwinst in het WSB, het is idd een apart mannetje
maar op een bepaalde manier mag ik hm wel, hij is altijd super gedreven met zn sport bezig.
Nu hij op echt fabrieks materiaal zit kan hij teminste niet meer
de Suzuki de schuld geven :X
 
Als hij geen contrakt heeft getekend, Waarom schud hij dan de hand van die vetzak van Suzuki?
 
Mij lijkt Max juist een aanwinst in het WSB, het is idd een apart mannetje
maar op een bepaalde manier mag ik hm wel, hij is altijd super gedreven met zn sport bezig.
Nu hij op echt fabrieks materiaal zit kan hij teminste niet meer
de Suzuki de schuld geven

Daar heb je gelijk in. Hoewel ik hem niet mag, ben ik stiekum wel benieuwd naar hoe hij het in het SBK zou doen.

Overigens......wat een gevloek hier op het forum. Batta is geen vriend van mij en dat hij wat vaker zijn bord leegeet dan wij, ok. Maar vetzak....sorry. Wat ik hier allemaal voorbij zie komen soms.... :( Een mening geven kan toch ook anders?
 
Vorig jaar was er toch ook al sprake van dat Max bij Kawa zou gaan rijden? Er zou dan een derde gele (camel) kawa bijkomen, daar verder niets mee van gehoord. Ben dan ook benieuwd hoe dit verhaal afloopt. Persoonlijk geloof ik ook niet dat Biaggi bij de sbk thuishoort.
 
blijft lachen dit, opent iemand een topic over max en komen gelijk die streken van max naar boven... wat is die carriere van die knakker toch jammerlijk verpest door zijn gemiemel zeg, hopelijk vergaat het t m dit seizoen wat beter

maffe gasten die italianen ;)

*O*
 
Daar heb je gelijk in. Hoewel ik hem niet mag, ben ik stiekum wel benieuwd naar hoe hij het in het SBK zou doen.

Overigens......wat een gevloek hier op het forum. Batta is geen vriend van mij en dat hij wat vaker zijn bord leegeet dan wij, ok. Maar vetzak....sorry. Wat ik hier allemaal voorbij zie komen soms.... :( Een mening geven kan toch ook anders?
Denk dat je eerst eens een avondje met hem moet stappen wil je hem wel/niet mogen..

iedereen heeft z'n oordeel klaar terwijl niemand zo'n gast kent.

Wie weet is het prive een heel relaxte gozer, waar het wel op lijkt. :Y

Qua rijden spreekt hij mij i.i.g. wel heel erg aan en ik hoop dat ie vooraan kan meeknokken. :]
 
Denk dat je eerst eens een avondje met hem moet stappen wil je hem wel/niet mogen..

iedereen heeft z'n oordeel klaar terwijl niemand zo'n gast kent.

Wie weet is het prive een heel relaxte gozer, waar het wel op lijkt. :Y

Qua rijden spreekt hij mij i.i.g. wel heel erg aan en ik hoop dat ie vooraan kan meeknokken. :]
ik heb t nooit op biaggi en ik liep ook altijd te zeuren over biaggi...
maar nu hij niet meer rijd mis je zo,n gozer toch wel!!
je mist zijn gedrag, schijt aan alles en proberen te winnen. t is alles of niks bij biaggi en daarom mis ik m wel in deze sport.
k heb zeker zin in het nieuwe superbike seisoen en ik hoop dat hij regelmatig voor de overwinning kan gaan :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan