meer vermogen

Pa.Nootje

MF veteraan
7 nov 2005
10.852
13
Vroomshoop
wat ik mij af vraag
hebben we wel meer vermogen nodig als 110 pk
als je kijkt dat de V max er 200 PK heeft en begrenst is op een top van 220 km/u
 
Laatst bewerkt:
Motorrijden = passie.

VRIJDAG!!!! :W :W :W zwaaitopic!

Om antwoord te geven op je vraag: Ja, we hebben meer vermogen nodig dan 110 pk.
Gewoon, omdat het KAN!
 
wat ik mij af vraag
hebben we wel meer vermogen nodig als 110 pk
als je kijkt dat de V max er 200 PK heeft en begrenst is op een top van 220 km/u

Jij vind het misschien niet intressant, een ander wel. En er zijn blijkbaar genoeg mensen die het intressant vinden, want er is een afzetmarkt voor :) Fabrikant verdient er goed op, dus blijft het produceren. Persoonlijk vind ik het geweldig voor de acceleratie
top van 300 is grappig maar hoeft niet, maar hoe snel je op die 300 komt is wel intressant imho :P en op wat hogere snelheden heb je voor je acceleratie toch echt paardjes nodig! Daarnaast staat het wel stoer in de kroeg :+
 
Motorrijden = passie.

VRIJDAG!!!! :W :W :W zwaaitopic!

Om antwoord te geven op je vraag: Ja, we hebben meer vermogen nodig dan 110 pk.
Gewoon, omdat het KAN!
Dat was ons congres thema van woensdag, oja weeeeeekeeeeeeend + vakaaaaaaaaaaaantie. *O* *O*
Vrijdag :+ :W
 
ik denk dat tot 220 km/h 110pk op je achterwiel meer dan voldoende is.
voor diegene die meer willen moet er meer zijn, maar stel dat 220 km/h de max is (want dan ontploft hij automatisch) dan is meer pk zinloos. behalve dan voor de heb.
 
Ja maar hij ontploft toch ook niet boven de 220 km/h? |(

Is net zoiets als: stel dat je op de snelweg maar 100 mocht omdat anders de auto ontplofte heb je ook niet meer pk nodig? Beetje kansloze vergelijking :Y

Volgens mij heb je uit grootmoeders medicijnkastje lopen snoepen.
 
Laatst bewerkt:
wat ik mij af vraag
hebben we wel meer vermogen nodig als 110 pk
als je kijkt dat de V max er 200 PK heeft en begrenst is op een top van 220 km/u

Ik vind een vmax een slecht voorbeeld,dat ding stuurt niet:power is nothing without control. ;)

Voor de rest supersport motoren hebben veel vermogen,maar er zijn slecht weinige die veel vermogen ook effectief kunnen gebruiken :N
 
Ik vind een vmax een slecht voorbeeld,dat ding stuurt niet:power is nothing without control. ;)

Voor de rest supersport motoren hebben veel vermogen,maar er zijn slecht weinige die veel vermogen ook effectief kunnen gebruiken :N

Bijna iedereen kan veel vermogen effectief gebruiken. Zoek een recht stuk weg en gooi het gas vol open en je komt maximaal vermogen vanzelf tegen, voila.

Het goed beheersen van de gashendel is wat anders.
 
Laatst bewerkt:
wat ik mij af vraag
hebben we wel meer vermogen nodig als 110 pk
als je kijkt dat de V max er 200 PK heeft en begrenst is op een top van 220 km/u

ik denk dat je nog een hoop moet leren :W

nog meer briljante ideën?? >> electrisch rijden ofzo |( ...
 
Meer dan 110 pk? Dan leggen de koeien 7 jaren geen eieren!!
 
Bijna iedereen kan veel vermogen effectief gebruiken. Zoek een recht stuk weg en gooi het gas vol open en je komt maximaal vermogen vanzelf tegen, voila.

Het goed beheersen van de gashendel is wat anders.


denk dat als je 160 pk effectief wil gebruiken op een recht stuk door je gas vol open te gooien dat je dan niet zo snel het maximaal vermogen tegenkomt :)

het asfalt kom je eerder tegen. en je motor ligt met de wielen omhoog.

oftewel, het gas vol open lijkt me geen goed idee ivm wheelies?
 
ja maar de camion van mijn zus dr vriend z;n wager heeft 420 pk , en loopt niet harder dan 90 kmh
 
wat ik mij af vraag
hebben we wel meer vermogen nodig als 110 pk
als je kijkt dat de V max er 200 PK heeft en begrenst is op een top van 220 km/u

Nodig ...... neuh......wel leuk...

Trouwens ik kom nauwelijks boven de 6000omw/min (40pk) omdat anders de achterband te snel slijt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan