meest beschamende moment(e)n met motor is.......?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige week nog....


Ik kom aangereden in de straat van mijn gym.
Er lopen groepjes jongeren in de straat, dus ik wil ff showe en
trek vol gas open.
Eenmaal aan de gym rem ik en bij het indraaien in de poort val ik
gewoon omver aan 5 km/h

De jongeren hebben wel mijn motor helpen recht zetten :}
 
Beschamend verhaal

172972
:+
 
Meest beschamende moment..... ai ai ai , hebben jullie even.

1) Het kopen van een Honda CB650 en dan denken dat je die wel even op kan knappen.

2) Nog voor het halen van je rijbewijs ff snel een rondje gummen met de motor (die je al wel hebt...) al dan niet zonder helm en dan op nogal a-sociale wijze m'n moeder inhalen.

3) Op m'n TRX (zie:http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/93109/1 )had ik twee nogal blitze en erg luidruchtige Laser Pro-Stock donderbussen. Dus altijd publiek genoeg als je weg wilt rijden. Tanken langs de A4, je weet wel die grote pomp met de Burger King erbij, mooi weer veel mensen en mede-motorrijders. Met een macho-loopje naar de motor (jullie weten wat ik bedoel) stoer opstappen, starten. Dikke brul, fors wegtrekken en dan, nog onder de overkapping) mis-schakelen.... Arghh, ben maar gewoon weggepruttelt.

4) Lang geleden een mooie Puch Rider Macho opgeknapt. mooi gespoten etc etc. Dus op naar m'n maatje om te showen en dan gewoon in een scherpe bocht ervaren wat onderstuur is omdat je de voorband niet hebt opgepompt. Ook wel memorable is die keer dat ik (eerlijk bekennen, moedig gemaakt door alcohol etc) bij mezelf dacht 'nu ga ik eens even als Sheen over die rotonde heen' en een seconde later languit op de grond liggen en de brommer al tollend verder zien glijden.

5) Wedstrijdje doen op de TRX in Luxemburg, ergens helemaal achteraf, benzine op, geen noof denk je dan ik heb nog reserve... Ai daar stond ie al op. Dus stoppen, om je heen kijken, sjaggie roken, en dan maar terugwandelen. Want je kan gokken dat je 5 km verder een dorp tegenkomt met pomp, maar je weet zeker dat er 6 km geleden wel een is. Als bonus wel een arrestatie mogen zien van de Luxemburgse politie die een of andere zwerver in de kraag hadden gevat. Overigens was het starten ook wel geinig, als je onder een overkapping staat, en de tank is helemaal leeg dan geeft dat eerst een paar enorme klappen voordat de motor loopt. Voorgenoemde agenten keken redelijk verstoord....

6) Op de GT550 heb ik van die Pirelli Scorpion banden laten monteren. Dit om de off-road capaciteiten te vergroten. Natuurlijk moest ik dit demonstreren achter de motorzaak in ons dorp (Motorplanet te Dronten) nu moet je weten dat daar een behoorlijk groot grasveld is, dus er was best wat ruimte om gas te geven. Alleen de ellende was dat ik op een gegeven moment zo hard ging dat ik niet durfde te remmen. Na wat rondjes bijna vallen en heel macho (naar buiten toe) stoer te hebben gedaan moest ik natuurlijk even mijn status als bikkel goed vastleggen met een enorme burn-out. Ik weet nog steeds niet hoe het kan, maar de vreselijke ding schiet zo onder m'n kont vandaan. Ik bleef zelf gelukkig staan.
 
effe stoer doen op de waalkade nijmegen afgelopen zomer, 8-)
Ik maak een langzame wheelie over de kade en wil de snelheid opvoeren en laat hem een stuk zakken zodat ik effe flink snelheid kan gaan maken schakel door gas erop en NEEEEEEEEEE MIS IK ZIT IN Z'N VRIJ KOM DUS VRIJ HARD NEER EN MAAK HEEL VEEL TOEREN en er zitten veel motorrijders langs de kade dus |(
die mij wel zullen hebben uitgelachen
 
Hehehe, ja op mijn oude FZR heel erg stoer een wheelie inzetten,
en dan half in de lucht in zijn vrij trappen....
Met je ballen op de tank langs een terasje in Tilburg, geen strakke actie :X
 
Bijna je moeder haar auto rammen omdat je elektrisch loopt te starten terwijl hij in zen 1 staat en je vlak achter de auto geparkeerd staat.. schrik je wel even van als je motor ineens een sprongetje voorwaarts maakt :+
 
ben een keer gaan crossen met mijn quad op crossterrein.
alles goed gegaan tot ik hem achterop mijn vrachtwagentje ging zetten.
veel te korte rijplaten
veel te ruig erop willen rijden
veel te hard aan komen rijden :]
veel te moe om te remmen :Z

spring met veel goede moed achterop de cabine van mijn wagen(vloer van de wagen niet eens geraakt)

resultaat :
2 ferme wielafdrukken
bumperafdruk
op bovenkant een mooie helmafdruk
uiteraard waren er nog plenty mensen om de zaak te bezichtigen
 
Een VF400F kopen van een (ex)collega bij de TPG-post en na 350 km rijden een versnellingsbak aan gort.
De lul zich niet kunnen herinneren dat de die bak beetje ruw klonk.(binnen een maand had ie een ander schijtbak gekocht????)
Maargoed ut kereltje(fiets) was super,niks voor mij ,400 CC te licht voor mij.
950CC of zwaarder anders niks.
 
een of andere vent komt stoer voor het station aangereden, custom bike , open uitlaten, even sigaretjes halen...stapt weer op de motor, effe goed gassen zodat iedereen em hoort, en dan wegrijden met z'n schijfremslot er nog op
goededag.gif



helaas zelf ook gedaan, gelukkig niet met publiek (koste wel een schijf a 600 guldens)
goededag.gif
 
Onlangs met een 125 gaan crossen in een bos. Lichten werken niet, dus toen het begon te schemeren ik naar huis. Net voor je het bos uitkomt lag er beton, dus ff gas open. Duikt er ineens voor mij een horizontale paal op. Zo één om te zorgen dat er geen auto's inkunnen. Die was er normaal niet, enja, rechtop geknald en van mn moto gevlogen. Gelukkig geen schade aan mn moto (buiten wat krasjes), die was er onderdoor gereden. Mn borstkas doet nog altijd zeer
 
kom op een dijkje aangereden schakel terug en stuur een beetje de bocht in en geef een beetje gas en ...... misgeschakeld in zijn vrij, probeer door te schakelen, ging niet helemaal goed en zo rechtdoor de berm in en dijkje af gelukkig inmiddels maar 10 of 15 km/h, heb mezelf maar omgegooit voordat ik in de sloot zat. Boer aan de overkant vd sloot heeft heerlijk staan te genieten hoe ik mijn motor weer door het natte gras het dijkie op moest rijden (heeft ff 10 minuten geduurd!!!)
 
Ik heb volgens mij nog niets doms gedaan met de motor/ bromfiets.

Was wel dom toen ik vet ziek was geworden aan het eind van eeen drukke week en ik bijzondere verrichtingen moest oefenen( 2 uur lang), dat ik er niets meer van kon. Was helemaal aan het trillen en voelde me alsof ik er voor de eerste keer opzat.

Owja ben met mijn honda mt-5 bijna een keer met 60-70km/u achterop een auto geknald. Ik had net dat certificaat en ging maar eens proberen te schakelen etc. (had het allemaal nog niet door, en dacht in 1 keer van de 4e naar de eerste versnelling door te kunnen trappen).

Licht voor mij sprint op oranje en ik denk:´ik ga dr nog wel ff door´
Niet rekening houdende met de auto voor mij die wel netjes voor oranje stopt.
Kon hem nog niet ontwijken toen ik merkte dat remmen geen optie meer was....

Wat ook wel dom was is mijn vriend een tomos van mijn broertje laten besturen terwijl ik achterop zat. We reden bovenop een dijk en er lagen allemaal van die grote metalen platen op (voor grote voertuigen) en een hele hoop modder etc.
Precies op het stukje waarvan ik bij mijzelf dacht dat ontweken diende te worden (uitstekende punt van metaal schuin de lucht in, dikke plas met modder ed.) gaat hij eroverheen.

Ik glij dus met een gangetje van 30k'm/u door over de metalen platen en hij flikkert ook ergens die dijk af...

Brommer deed het nog wel.
 
Wel al ruim 10 jaar geleden. Ik reed in de parkeergarage van mijn werk weg op mijn Trudy, maar de motor sloeg af doordat hij nog koud was. Aangezien ik net een langzame bocht naar links aan het nemen was, klapt hij dus meteen om, en lag ik met mijn gezicht naar beneden, en mijn linkerbeen onder de motor, helemaal vast. Het was al half 6, en het gebouw was dus praktisch leeg. Ik zag me daar al tot de volgende ochtend liggen!!! Gelukkig kwam er een collega (vrouwelijk, 55 jaar, type fanatieke oude vrijster :X ), die de motor nog genoeg kon op tillen zodat ik mijn been eronder uit kon trekken. Terwijl ze daar mee bezig was en ik opstond, keek ik in de glimmende tronies van nog enkele andere collega's.
 
4 dagen terug mijn eerste fiets (CB 750) gekocht.
Wat je in 4 dagen tijd kunt uitspoken:

Dealer vertelt: bezinekraantje hoef je niet op "off" te zetten, want hij loopt uit zichzelf niet door (iets met druk en zo :? ). Tuckson is eigenwijs, komt thuis en zet 's avonds dat ding op off. Volgende dag start de motor die steeds beroerder gaat lopen. Choken tot je een ons weegt en gewoon niet snappen waar het probleem hem nou in zit? Gelukkig aan dat kraantje gedacht voordat ik de dealer wilde bellen.

80 Km weg, achter een auto aanrijden en die willen gaan inhalen. Ruimte genoeg, dus toeren omhoog en brullend de inhaalmanoeuvre in willen zetten. Vervolgens pal naast de auto misschakelen, de motor geeft een enorme loei en de kerel in die auto rijdt bijna de sloot in van het lachen |( . Heb maar snel de goeie versnelling opgezocht en doorgereden.

Dochterlief (6 jaar) zit vol bewondering pappa te bekijken als ie zijn motor achteruit het tuinhek uit probeert te duwen. Bewondering wordt langzamerhand minder als pappie 5 minuten bezig is die tweewieler over dat stomme graspolletje heen te duwen dat pal in de weg zit. Is het eindelijk gelukt en staat pappie met een rood hoofd uit te hijgen komt de fijnzinnige opmerking: " voor jouw motor moet je wel sterk zijn he pappa?" |(
Ja, dank je wel, meissie.
 
Dochterlief (6 jaar) zit vol bewondering pappa te bekijken als ie zijn motor achteruit het tuinhek uit probeert te duwen. Bewondering wordt langzamerhand minder als pappie 5 minuten bezig is die tweewieler over dat stomme graspolletje heen te duwen dat pal in de weg zit. Is het eindelijk gelukt en staat pappie met een rood hoofd uit te hijgen komt de fijnzinnige opmerking: " voor jouw motor moet je wel sterk zijn he pappa?" |(
Ja, dank je wel, meissie.



:}


prachtig! maar ja, daar zijn kinderen voor he ;)
1 van de redenen dat ik liever motorrijd: meer fysiek bezig zijn dan met de auto. 8-)


geniale dochter heb je!
:+
 
Tja,
Na dit topic met veel genoegen doorgelezen te hebben, volgen nu mijn escapades:
- Schijfremslot vergeten, gelukkig zonder schade
- Jiffy die ik dacht uit stond, stond die dus niet. Lazer met motor en al om. Tot mijn stomme verbazing geen enkele schade. :)
- Brommer groeten.....

Later,
Zoef zoef
 
Heel stoer een Toyota Corolla inhalen met een noodgang omdat ik me al zeker 300 meter aan het ergeren was aan hoe stoer de bestuurder was. Door die zelfde bestuurder nog geen minuut later uit de sloot gevist worden, mijn motor toto (dag lieve ZZR, ik vond jou ook heel lief, snik snik) en hij verder is zijn To(t)yota. Hij stoer, ik in de ziektewet.
 
Afgelopen zondag ff een ritje naar Harderwijk, na de tankstop wou m'n max niet meer starten, balen dus. Eerst zelf gekeken, misschien zekering doorgebrand...niet dus. ANWB maar gebeld, die waren er binnen een kwartier met 2 man sterk!!
Ook proberen te starten natuurlijk maar helaas, volgens hun was de accu waaarschijnlijk leeg, dus buddy eraf, accu gemeten toen ontdekte één van de monteurs dat de on/off schakelaar op uit stond....... :o : :o : pfffft wat een blunder, heb er waarschijnlijk zelf per ongeluk aangezeten..

ha1.jpg


ha2.jpg
 
hah, m'n broer kwam vandaag ff langs voor me pa z'n verjaardag en om z'n nieuwe motor te showen en heb toen maar ff die knop omgezet. hij kwam er niet achter wat het was. heb hem trouwes niet zo heel lang in de verwarring gelaten hoor. eigenlijk hoor ik dit als medemotorrijder helemaal niet te doen. hmz, begin nu al een schuldgevoel te krijgen. :P

greetzzz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan