meest beschamende moment(e)n met motor is.......?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over de jiffy in mijn geval.. maar dat leer je ook er naast |( , wat ik alleen nog maar meer onzin vind.
:+


Ik heb overigens altijd geleerd om de jiffy in en uit te klappen als ik op de motor zit...ook niet zo heel erg raar met mijn 1.57 m. Als ik van de motor af wil stappen zonder jiffy lig ik geheid op de grond ( 2x met lessen)
 
haha super grappig topic!

*tellerkabel in twee gereden door te vertrekken met schijfremslot
*aankomen thuis, motor op voetpad zetten, rits onderaan rechterpijp van motorbroek zat vast achter zijkapje, kon voet dus niet zetten en lag daarbij op men zij in de voortuin tussen de bloemen *D
*vertrekken naar school, begint te sneeuwen, kom aan superdruk kruispunt en op midden van kruispunt al aardig wat sneeuw en ijzel, ik maar gas geven, motor ging niet meer vooruit, wiel draaide als een gek, vertragen, nogmaals optrekken, niets, hele file achter mij. Lijnbus vol schoolkinderen achter mij, motor al stappend geparkeerd en bus dan maar genomen. :+
*en nog veel meer waarschijnlijk...
 
Gozer et moi zouden even gaan rijden. Hij staat in mijn straat. Ik loop verderop naar de schuur om mijn motor op te halen. Ik verwachtte 'm wel bij de schuur. Maar nee.

Ik dus terug. Staat hij daar nog. "Hij wil opeens niet meer starten".
Op dit punt in zijn zin drukt appeltje op de dodemansknop^

*Klik*
*Vroem!*

Zo'n topic als dit heeft zo zijn voordelen.
 
Voor het stoplicht staan in file met auto's, de boel trekt op, ik kijk over m'n schouders en trek op, kijk voor me, Kattekebeng/Klats/Boem/Auw/Kut/.......,stond de boel alweer stil. Gevolg; Motor total los, helm/pak beschadigd, pijn in m'n alles en vooral in deuk in m'n ego.
 
Voor het stoplicht staan in file met auto's, de boel trekt op, ik kijk over m'n schouders en trek op, kijk voor me, Kattekebeng/Klats/Boem/Auw/Kut/.......,stond de boel alweer stil. Gevolg; Motor total los, helm/pak beschadigd, pijn in m'n alles en vooral in deuk in m'n ego.


Wat een sufkutten zijn jullie, sloten vergeten, niet vooruit kijken, etc.

Mijn schaammoment wil ik eigenlijk niet meer weten:
Wheelies oefenen op een fietspad en dan erachter komen dat je de bocht niet meer gaat halen, lantaarnpaal komt wel errug dichtbij (target fixatie), dan maar de berm in en al remmend over de kop gegaan in het gras..

Resultaat: gekneusde nier, wat afgebroken botjes in mijn rug en schaafwonden vanwege de zomerkledij (korte broek en T-shirt).

Op het moment dat je onderuit gaat flitst er PAARDENLUL door je hoofd en weet je al dat je te ver bent gegaan.

De motor (DR350) is door een voorbijganger overeind gezet op mijn verzoek, aantrappen ging in 1x, naar huis gereden en na lang inpraten door 2 buurtjes naar het ziekenhuis gebracht. Eenmaal bij de buurman in de auto was de adrenaline uitgewerkt en kon ik echt niet meer uit de auto komen. De portier van het ziekenhuis heeft me uit de auto getild zonder verdere vragen, anders was het dak van buurmans nieuwe auto ook nog in cabrioletstaat gebracht..

Meteen door naar de trauma-afdeling en pas na 5 dagen weer thuis. Heb er geen blijvende schade aan overgehouden maar het had heel anders kunnen aflopen.

Dus mijn goede raad voor vanavond, ga je onderuit en voel je wat breken in je rug. Lekker blijven liggen, wees niet eigenwijs en laat de ambulance komen.
 
Zo heeft iedereen wel wat gehad natuurlijk,
In mn brommertijd, lang lang geleden;
Te ruim door de bocht gaan om vervolgens met je stepje tegen een betonpaaltje klappen terwijl je voet er nog op staat '( , of;
Nieuw voorspatbord op mn Zündapp gezet, die bij een snelheid van 80km p/uur, opeens bedacht met het wiel mee te gaan draaien, het wiel blokkerde en ik belande met het hele zwikje in een brede natte sloot, of;
Door het steeds te hard rijden, keek ik meer achter me dan voor me of er misschien een juut achter me reed, dat liep op een gegeven moment verkeerd, er stond opeens een boom voor me, en kon er niet meer omheen, schampte de boom, en plette mn nier, en de rest, of;
weer eens te hard door de bocht en op de baan van de tegenligger gekomen, de hier rijdende automobilist remt zo hard dat de bijrijdster tegen de voorruit geplakt zat, ik kon er nog net aan de buitenkant omheen komen, zonder een boom te raken.

Heb toen besloten om maar geen motorrijbewijs te gaan halen, dat heb ik pas 30 jaar later gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Zo heeft iedereen wel wat gehad natuurlijk,
In mn brommertijd, lang lang geleden;
Te ruim door de bocht gaan om vervolgens met je stepje tegen een betonpaaltje klappen terwijl je voet er nog op staat '( , of
Nieuw voorspatbord op mn Zündapp gezet, die bij een snelheid van 80km p/uur, opeens bedacht met het wiel mee te gaan draaien, het wiel blokkerde en ik belande met het hele zwikje in een brede natte sloot, of
Door het steeds te hard rijden keek ik meer achter me dan voor me of er misschien een juut achter me reed, dat liep op een gegeven moment even verkeerd, er stond opeens een boom voor me, en kon er echt niet meer omheen, schampte de boom, en plette mn nier, en de rest, of
weer eens te hard door de bocht en op de baan van de tegenligger gekomen, de hier rijdende automobilist remt zo hard dat de bijrijdster tegen de voorruit geplakt zat, ik kon er nog net aan de buitenkant omheen komen, zonder een boom te raken.

Heb toen besloten om maar geen motorrijbewijs te gaan halen, dat heb ik pas 30 jaar later gedaan.

verstandige zelfkennis :}
 
ben pas geleden rechtdoor gegaan ik had er net een avond van mooie bochtjes maken opzitten in de "speeltuin" en ik wil de laatste nemen richting huis en ik haalde de bocht net niet |( dus rechtdoor door het gras net langs het hektometer paaltje af zo de vluchtstrook en de snelweg op :? nog geluk gehad dat er niks aankwam op de snelweg
 
- Erhm, in de schemering een andere 'motorrijden' groeten. Bleek het een brommert te zijn -O- .

- Stoppie maken (niet hard hoor....durf ik niet), en dan opeens geen motorgeluid meer horen. Gebruik van koppeling zou handig zijn :Y .

- Willen wegrijden met kettingslot op je voorwiel. Gelukkig stond mama nog in de tuin om het even te zeggen..... :}

- Motor starten, helemaal uit je naad gaan, omdat ie niet start. Blijkt het dodemansknopje ingeschakeld te zijn.

- Oke, deze was de allereerste keer op de motor, het sleuteltje zo proberen te draaien, dat de motor start -O- . Het auto principe zeg maar.....

Vind het wel genoeg zo..... :]
 
Gisteren na school wilde ik dus naar huis rijden (10km) en mijn motor stond al 40km op reserve maar dacht dat ik nog wel tot thuis ging geraken (is vlakbij mij thuis een tankstation).
Ik rij dus weg (langs een straat waar 3 scholen op uitkomen dus super veel volk :P ) rustig optrekken 1ste bwoaa 2de ...paar autotjes inhalen :] 3de oei tegenliggers :o dus ik prop mijzelf weer tussen een paar auto's en vanaf het moment ik weer op het gas ging gebeurde er niets meer -O- (allemaal toeterende auto's achter) mij terwijl ik aan het uitbollen was en uiteindelijk op het fietspad tot stilstand gekomen ,vlakbij de lichten waar iedereen moet oversteken :(

andere kant op rijden dan kwam je net uit bij het benzine station _O- _O- :Y
 
Gisteren ging ik mijn zusje van sportdag ophalen met de moto. Op de terug weg massale controle in Bergen op Zoom. Ik werd er natuurlijk uitgepikt en moest aan de kant. Dus zo'n tutholla met blauwe pet tegen mij; Meneer mag ik uw BROMMMERCERTIFICAAT zien. haha. Die mag van mij eerst naar een opticièn en terug naar de politieschool om het verschil tussen een brommer en motor te leren. _O- |( :
 
- Erhm, in de schemering een andere 'motorrijden' groeten. Bleek het een brommert te zijn -O- .

- Stoppie maken (niet hard hoor....durf ik niet), en dan opeens geen motorgeluid meer horen. Gebruik van koppeling zou handig zijn :Y .

- Willen wegrijden met kettingslot op je voorwiel. Gelukkig stond mama nog in de tuin om het even te zeggen..... :}

- Motor starten, helemaal uit je naad gaan, omdat ie niet start. Blijkt het dodemansknopje ingeschakeld te zijn.

- Oke, deze was de allereerste keer op de motor, het sleuteltje zo proberen te draaien, dat de motor start -O- . Het auto principe zeg maar.....

Vind het wel genoeg zo..... :]

Oe! doe die er ook nog maar bij. Een motorrijder die over "Mama" praat dat kan natuurlijk niet he? Zo verpest je dat stoere imago waar sommigen jaren aan gewerkt hebben.

:+
 
Oe! doe die er ook nog maar bij. Een motorrijder die over "Mama" praat dat kan natuurlijk niet he? Zo verpest je dat stoere imago waar sommigen jaren aan gewerkt hebben.

:+

Idd, dan moet ik bij mijn volgende motorrijles maar effe extra stoer kijken :+
 
Oe! doe die er ook nog maar bij. Een motorrijder die over "Mama" praat dat kan natuurlijk niet he? Zo verpest je dat stoere imago waar sommigen jaren aan gewerkt hebben.

:+

hahah ROFL, nog eentje dan.

Motor heel stoer starten bij de benzine pomp. Mensen staan te kijken en te kijken. Hopla, ik in de eerste versnelling, motor uit. WTF, ik zachtjes uit me stekker, wtf is er mis mis mis?

Zegt een vriend, check je standaard man......
-O-

prachtigggggggg :}
 
Iemand heeft er afgelopen zaterdag eentje meegemaakt, omdat ik er getuige
van was wil ik hem wel ff posten :9

Persoon ging een proefritje maken op een Blade in Nijkerk, Dealer zei nog
heel duidelijk 'kijk uit, nieuwe bandjes'. Maar het mocht niet baten. 2200
euro schade in de derde bocht.
 
hahah ROFL, nog eentje dan.

Motor heel stoer starten bij de benzine pomp. Mensen staan te kijken en te kijken. Hopla, ik in de eerste versnelling, motor uit. WTF, ik zachtjes uit me stekker, wtf is er mis mis mis?

Zegt een vriend, check je standaard man......
-O-

prachtigggggggg :}
Ik vergeet mijn standaard af en toe ook nog wel es O-)


Iemand heeft er afgelopen zaterdag eentje meegemaakt, omdat ik er getuige
van was wil ik hem wel ff posten :9

Persoon ging een proefritje maken op een Blade in Nijkerk, Dealer zei nog
heel duidelijk 'kijk uit, nieuwe bandjes'. Maar het mocht niet baten. 2200
euro schade in de derde bocht.
zal de dealer blij mee zijn :X
dus nu moest hij de motor wel kopen?? :+
 
Schijfrem slot vergeten er wel veel :N (gelukkig heeft vriend appelmoes er eentje met geluid je hoeft je kapjes maar aan te raken en het ding begint al te loeie :] En tot nu toe nog geen beschamende momenten. :]
 
Iemand heeft er afgelopen zaterdag eentje meegemaakt, omdat ik er getuige
van was wil ik hem wel ff posten :9

Persoon ging een proefritje maken op een Blade in Nijkerk, Dealer zei nog
heel duidelijk 'kijk uit, nieuwe bandjes'. Maar het mocht niet baten. 2200
euro schade in de derde bocht.
LOL... n00b :+
Brouwer zeker? Zal eens kijken of ik een beschadigde blade zie :P
 
Tja, kan niet achter blijven natuurlijk, doe ook maar een duit in het potje:

In Hilversum op de markt bij het parkeren omvallen omdat ik denk dat ik de standaard uitgezet heb, niet dus, vervolgens wel even naar binnen gelopen op iemand mij even met mijn fiets wilde helpen..... :)

Weggereden met kettingslot om achterwiel, gelukkig zag iemand het...en riep.

In Laren op kruispunt van de brink op zonnige dag (terrasje vol) stilvallen, starten, starten, starten en er vervolgens na 5 minuten achter komen dat de dodemansknop omstaat..... *O*

Vaak, heel vaak, om me bek gegaan tijdens het lessen, maar dat gebeurt wel vaker.
Nu was ik wel de enige die tijdens het examen gevallen was (en toch geslaagd *O* )
Een moet de eerste zijn.

Zo, dat was het voor nu, wel prettig om te weten, als ik dit topic zo lees, dat ik niet de enige ben....dat geeft een mens hoop!
 
Net een nieuwe motor, sta ik bij een kruispunt en ik moet fietsers voor me laten oversteken. Rijd er toevallig een vriendin van me langs, dus ik denk bij mezelf: ff opfocken die handel. Ik dus mooi met mijn gashendel ff de motor flink in de toeren jagen. Die vriendin van me kijkt me pisnijdig aan, maar ze had niet in de gaten dat ik het was. Wil ik daarna wegrijden, laat ik hem stikken.........en zij lachen |(
 
Dat snap ik nou niet? Dat is toch gewoon kwestie van benzinekraantje op reserve en benzineslang loshalen en binnen bij de pomp een emmer lenen?
En als de kraan nou vacuum bediend is? Vorige week nog bij een Fireblade gezien. Daar konden we toch wel de tank eraf halen en de benzinekraan eruit halen om de rode (!) diesel eruit te halen voordat ze weer verder kon rijden.
 
meest beschamende moment van onbekende motorrijder :P ik en een vriend allebij op eigen schakelbrommer stonde even te kijken bij een naked bike komt die gast aanlopen : ja dat is weer is wat anders dan je brommertje he. wil die wegrijden valt dat ding uit. nog een x valt hij weer uit :p 3de x ree die uiteindelijk weg. maar hij durfde niet meer om te kijken volgens mij _O-

ik zelf zo vaak op schoolplein dat da ding niet wou starten met kicken en ik hem aan moest lopen. altijd dat comentaar : start i niet? -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan