Meeting CBR600F!!!

Ik zie dat Picasa met verkleinen een de foto's nog een tikkie waziger heeft gemaakt. Op de originele kan het meevallen. Vergeet niet de bestandsnaam van de foto in je verzoekje te zetten

en mail je verzoekje maar naar info-datoppers-nl !!

You`ve got mail *D
 
Ik heb van een mede MF-er een mailtje gekregen met de vraag of ik het filmje ook op cd wou zetten, en die naar hem te versturen. Dat is uiteraard geen probleem, mochten er meer mensen zijn die dit ook willen, laat het dan even weten via de mail.
 
~
Ik baal een beetje van de actiefoto's, was een beetje te donker tussen de bomen daar, wat lange sluitertijden opleverde, had de proeffoto's nog niet kunnen bekijken tussendoor, anders had ik de flitser er wel ff bovenop geschroeft.

Sorry voor de bewogen foto's dus! Er zitten gelukkig ook een paar hele mooie bij! De mensen die op de verprutste foto's staan, en die toch graag een actiefoto willen hebben, moeten maar samenspannen en een foto-meeting organiseren! Dan kom ik zeker helpen foto's maken!

Hoe dan ook... Hier zijn ze allemaal. Als je de grote 3456x2304 pixel versie wilt hebben, moet je me ff mailen. info


@


datoppers


.

nl


[~[url="http://cat8.be/2007-04-01-2021-18/thumbnails/img_4890.jpg"]afbeelding~][/url]


Heeeeel aparte cbr, op foto 7 :X
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een heel leuke dag gehad (en de BANDIT MAN had het trouwens ook goed naar zijn zin...)

Super geregeld allemaal, zekers even de reservering bij het eet gebeuren halverwege de rit. Alles was top, de opkomst, het weer en de sfeer....

Allemaal te mooi om waar te zijn, dat bleek wel op de rotonde -O- Succes met herstellen, motorsmurf..


Zoals hierboven ook al gezegd, voor herhaling vatbaar *O*
 
Hoe gezellig het was tijdens de }) PIT STOP }) zie je op onderstaande foto:


full
 
Ik heb een geweldige dag gehad

Organisatie top route top mede CBR's top.

Was mijn eerste tourrit maar zeker niet mijn laatste.

Bedankt organisatie en natuurlijk ook mede CBR's die het allemaal lekker gezellig maakten, echt een gezellige groep.
 
ja en waar blijven de foto's *D ... het was echt een mooie em lekkere rit hor!!

alleen voor de volgende is het miss wel zo makkelijk om 2 a 3 man met een orangje/geel hesje gaan rijden die allemaal de weg weten ;) zodat we elkaar niet kwijt raken en eventueel kleine kruisingen kunnen afzetten.

van de zomer maar weer een nieuwe plannen cker!

idd, vooral op rotondes en sommige t-splitsingen was het wel fijn als iemand de koekblikken ff tegenhield, de meeste vonden dat niet zo erg, op enkele na. ik heb het ook een keer gedaan, zodoende kon iedereen in 1 stuk doorrijden. als de volgende keer bijv steeds iemand van de voorhoede dat doet en daarna weer achter aansluit ofzo dan doet iedereen het 1x ofzo en verloopt alles nog beter:)
 
idd, vooral op rotondes en sommige t-splitsingen was het wel fijn als iemand de koekblikken ff tegenhield, de meeste vonden dat niet zo erg, op enkele na. ik heb het ook een keer gedaan, zodoende kon iedereen in 1 stuk doorrijden. als de volgende keer bijv steeds iemand van de voorhoede dat doet en daarna weer achter aansluit ofzo dan doet iedereen het 1x ofzo en verloopt alles nog beter:)

Helaas kan je daar ook een boete voor krijgen, en die schrijven ze maar wat graag.

Overigens houdt het mij nooit tegen om ff midden op de weg te gaan staan, doe dat eigenlijk best vaak, als ik met een groepje rij.




--


Daarnaast wil ik ff spammen...
Stefan-- in "Motormeetingen Utrecht deel 15 *O*"
Please help mij en mijn vriendin aan onze welverdiende vakantie :)
 
Ik ben ook heel huids thuis gekomen ondanks mn schuiver. Ik heb behoorlijk geluk gehad had veel meer schade kunnen hebben. Denk dat ik nu op een max van 75e zit. Hopelijk minder. Ik heb mn verzekering gebeld. Die hebben een sleepdienst gebeld. Motor staat nog in utrecht hoop ik morgen of overmorgen weer thuis te hebben. Ben met een gloednieuwe Ford Focus nr huis gereden. Maar wat zijn stationwagens beroerd. Het inparkeren lukte me echt niet.

Voor de rest top geregeld allemaal. Stefan bedankt dat je er ff bij wou blijven en leuk dat Daan terug kwam om te kijken.
 
Laatst bewerkt:
Max en Stefan, jullie hebben het super gedaan :} :}

Ik vond het echt super! Voor herhaling vatbaar, wat mij betreft weer zo snel mogelijk.

Idd jammer van die schuiver op het laatst! Ben nog heel even trg gereden op het laats, kon alleen helaas niet langer blijven. Super dat Stefan is geblven bij Joris tot het laatst!
Ook een buiging waard :}

Goeie opkomst trouwens, dacht in eerste instantie 20stuks, maar dn 30, echt top!

We horen het wel Joris, hoe snel je weer rijdende bent, hopelijk snel :Y

Morgen ff bellen nr een lasbedrijf horen of ze mn steppie kunnen lassen en dan kunnen we weer hoor. Als het steppie niet had afgebroken had ik gewoon meegereden maar dan iets rustiger.... vooral in de bochten.
 
blij dat alles goed is,gelukkig niet te veel schade.

en ja die stationwagens zijn groot ;)


Morgen ff bellen nr een lasbedrijf horen of ze mn steppie kunnen lassen en dan kunnen we weer hoor. Als het steppie niet had afgebroken had ik gewoon meegereden maar dan iets rustiger.... vooral in de bochten.
 
cruise controle is errrrrrrrrgggggggg lekker heb het ook op mijn auto.

nu maar hopen dat jke snel een lasser vind voor je step,succes :W :W :W
ga slapen
 
Hey Daan, jij had toch Alpine oordopjes? "Alpine Motosafe"? Kan ze kopen voor 22,50, das wel aan de dure kant of niet?
 
Hey Daan, jij had toch Alpine oordopjes? "Alpine Motosafe"? Kan ze kopen voor 22,50, das wel aan de dure kant of niet?


Daan had op maat gemaakte oordoppen van Alpine. Die zijn wel een stukkie duurder als €22,50. Die jij bedoelt zijn waarschijnlijk dezelfde als ik en Snowfreak hebben, in een rood minitasje. Ik heb er destijds volgens mij ook zoiets voor betaald dacht ik.
 
oh dan ben ik ff in de war
idd in een rood etuitje/tasje
ik dacht dat ze goedkoper waren, vandaar:)
 
Morgen ff bellen nr een lasbedrijf horen of ze mn steppie kunnen lassen en dan kunnen we weer hoor. Als het steppie niet had afgebroken had ik gewoon meegereden maar dan iets rustiger.... vooral in de bochten.


Zag er niet echt lasbaar uit, is bovendien lastig, want tis erg licht metaal... Je kunt beter gewoon een paar nieuwe kopen denk ik.. :?

Maar goed dat je een leenauto hebt gekregen van ze... alleen beetje naar als je verzekering straks hun poot strak houdt, en je het zelf moet betalen? Of is dat inmiddels ook opgelost?

In ieder geval fijn dat je ook nog thuis bent gekomen :)

En station wagons lastig? hehe, ik rij al 7 jaar alleen maar in grote auto's (ssangyong musso's / passat / vito) en in mijn ervaring, hoe groter de auto wordt, hoe makkelijker parkeren wordt :) ... De vito heeft ook een geweldige stuuruitslag en draaicircel (12 meter (kan dus gewoon om op een 80km weg)

Volgende auto wordt waarschijnlijk weer een slagje groter, opel vivaro, of mitsubishi new pajero.
 
Laatst bewerkt:
Daan had op maat gemaakte oordoppen van Alpine. Die zijn wel een stukkie duurder als €22,50. Die jij bedoelt zijn waarschijnlijk dezelfde als ik en Snowfreak hebben, in een rood minitasje. Ik heb er destijds volgens mij ook zoiets voor betaald dacht ik.

:^ Ik heb er ook 2 maanden plezier van gehad voor dat geld. Daarna heb ik ze bij een bushalte laten liggen in waalre...

Nu ben ik mijn mijn 2e setje oordopjes van Motozoom bezig. die kostten 6,95 uit mijn hoofd, zit ook zo'n audiofilter in, sluiten (bij mij) beter af, en ze passen heel goed in dat mooie rooie alpine tasje *D

http://www.motozoom.nl/webshop/meer...EN=24501892&jsessionid=2c30421921175493528652
 
Zag er niet echt lasbaar uit, is bovendien lastig, want tis erg licht metaal... Je kunt beter gewoon een paar nieuwe kopen denk ik.. :?

Maar goed dat je een leenauto hebt gekregen van ze... alleen beetje naar als je verzekering straks hun poot strak houdt, en je het zelf moet betalen? Of is dat inmiddels ook opgelost?

In ieder geval fijn dat je ook nog thuis bent gekomen :)

En station wagons lastig? hehe, ik rij al 7 jaar alleen maar in grote auto's (ssangyong musso's / passat / vito) en in mijn ervaring, hoe groter de auto wordt, hoe makkelijker parkeren wordt :) ... De vito heeft ook een geweldige stuuruitslag en draaicircel (12 meter (kan dus gewoon om op een 80km weg)

Volgende auto wordt waarschijnlijk weer een slagje groter, opel vivaro, of mitsubishi new pajero.

Ben zelf een Daihatsu Charade gewend dat past 1,5 keer in deze auto....
 
Hey echt een superdag! Ook heel goed geregeld allemaal en zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor de gezelligheid!!
Ook is gelukkig alles nog goed gekomen met de valpartij en dat de schade nog is meegevallen. Sterkte ermee.

Tot de volgende keer!
 
Ben zelf een Daihatsu Charade gewend dat past 1,5 keer in deze auto....


Hehehe... Voordeel van een zware auto met een groot vermogen is dat je ruimte kunt maken. Zoals op deze foto in Parijs, zijstraat van de champs d'elisee. 1 parkeervak tussen 2 uitritten werd bezet door een smart...

Die staat op de foto reeds op een verdrijvingsvlakje :) Handig, zo'n turkenvanger *D

DSC04860.JPG


Kan me wel voorstellen dat je een stationwagon lastig vind trouwens. Voordeel van een bestelbus is dat ie in smallere parkeervakken past als een station..

Als je denkt dat een bestelbus breder is als een stationwagon heb je het namelijk mis. In een bus kan je namelijk heel makkelijk naar de achterbank lopen, en door de schuifdeur uitstappen. Je kan hem dus veel strakker inparkeren :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan